Strona 1 z 1

Niemiłosierne telepanie

: 2010-12-10, 23:52
autor: quidy
Noszę się z zakupem auta, dziś byłem na oględzinach i w sumie sztuka zadbana w środku, szczeliny dość równe, wiadomo auto miało przygody bo zderzak w innym odcieniu ale do rzeczy.

Auto po odpaleniu trzęsło się straszliwie na niskich obrotach, właściciel mówił, że miał tak od zakupu, że VAG nic mu nie pokazywał więc nic z tym nie robił. W każdym razie stojąc i podczas wolnej jazdy auto trzęsło się jakby nie chodziło na wszystkich garach ale wg właściciela wszystkie chodziły i przy szybszej jeździe samochód w sumie leciał normalnie, wbijał w fotel jak należy. Niestety nie miałem własnego VAGA, nie mogłem też rozgrzać autka bo mało czasu więc nie wiem jak to w pełni wygląda. Moje pytanie - co to może być w najlepszym i najgorszym przypadku i ile to może wynieść i czy wg was warto się w to pakować w ogóle? (btw Auto bez instalacji gazu czy coś)

: 2010-12-11, 00:38
autor: edi_nt
Kolego po pierwsze wstaw linka jakie to auto. Może było już opisywane w dziale:
http://www.sportaudi.pl/forum/viewtopic ... &start=105

Ciężko cokolwiek stwierdzić po takim opisie. Telepać może z różnych przyczyn...

: 2010-12-11, 08:39
autor: Gracjan
Vag to chyba podstawa w takiej sytuacji.

Napisz gdzie byłeś oglądać auto, ktoś z okolicy jak będzie miał Vaga napewno z tobą podskoczy obejrzeć auto.

: 2010-12-11, 10:02
autor: quidy
http://otomoto.pl/audi-s4-bardzo-ladny- ... 21177.html

Tą sztukę byłem oglądać, z tego co patrzyłem to wszystkie szyby ori, po vinie w aso w 2008 miała 130k przebiegu, teraz ma 230k czyli właściciel raczej nie kłamał co do tego ale dziwne to trochę bo tak zardzewiałych tarcz to też dawno nie widziałem jakby rok stała.

: 2010-12-11, 10:07
autor: buba
dziwne bo jak zardzewiale tarcze to znaczy ze stoi a wlasciciel pisze ze w ciaglej eksploatacji

: 2010-12-11, 10:08
autor: quidy
No właśnie też mnie to dziwi, bo był problem z umówieniem się bo auto ciągle "jeździ" i w komisie tylko na chwilę stoi, bo zaraz w trasę jedzie dlatego też w sumie nie mogłem go dokładnie obadać. Ogólnie tarcz i klocków tam nie ma - szorują przy lekkim naciśnięciu pedału hamulca jak talala

: 2010-12-11, 10:24
autor: Gracjan
Tak jak pisałem w innym temacie, widziałem to auto kilka razy, było parę razy an spocie w Katowicach, już wtedy nie hulało, przerywało, szarpało, coś z wtyczkami w silniku było pomylone, przepływka padnięta i coś z przepustnicą. Błędów od zaje...

Poprzedni właściciel z tego co wiem mieszkał w Gliwicach.

: 2010-12-11, 11:25
autor: LCQ
dokładnie, kiedy ja swoją Ske kupowałem czyli w sierpniu 2009r. drugą nogaro na allegro była właśnie ta, wtedy cena była coś ok 32 tys, po szybkiej negocjacji koleś zgodził by się nawet na 28.... więc wydawało mi się że jest coś nie tak, widziałem ją również kiedyś za cenę 24, później podnieśli i znowu ok 30

: 2010-12-11, 11:36
autor: sportmile
jesli przerywa a nie buja sie bo to nalezy rozgraniczyc to przyczyna moze byc zle ustaawiony rozrzad . Na vagu powinien wystapic blad " random missfire " oraz missfire detect on cylinder x . Moze rownierz napisac blad polozenia walkow rozrzadu badz walu. Sprawdz to na poczatku. Jesli chcesz mozesz zabrac to auto i przyjechac do mnie na ogledziny. Jesli wlasciciel sie zgodzi to polowa sukcesu bo klienci ktorzy chca przyjechac do kogos kto ogarnia czesto odmawiaja.

Tarcze przy takiej pogodzie czesto rdzewieja po kilku dniach stania wiec to nie jest wyznacznik

: 2010-12-11, 12:18
autor: Gracjan
Jak rozrząd byłby źle ustawiony to chyba też by gorzej zapalał.

: 2010-12-11, 13:31
autor: quidy
Co do odpalania to też jakoś świetnie nie odpalał, znaczy odpalił za pierwszym razem ale też się kręcił chwilę i trzęsło nim strasznie przy tym.
No może zagadam z gościem ale raczej się nie zgodzi na to bo problemem jest umówienie się z nim a jeszcze jakby miał jechać, poza tym się zastanawiam czy jest sens w ogóle się babrać z tym autem - pierwsze wrażenia nie wróżą dobrze.

: 2010-12-11, 13:57
autor: sportmile
nie koniecznie . W ostatnim tygodniu mialem 2 auta w ktorych problemem nie byl sam rozrzad tylko ustawienie na lancuchu miedzy walkami. Np jak ktos wymienial napinacz i nie ogarnal ilosci ogniw to moze wlasnie tak sie to tak objawiac a zapalac bedzie normalnie.

: 2010-12-11, 22:37
autor: SID
sprawdz też moduły zapłonu na obudowie filtra powietrza, jak jedne padnie nie pali
na 1 lub2/3 garczki
... ale od vaga zacząć trza

: 2010-12-11, 22:45
autor: sportmile
jakby padly moduly na obrotach tez by nie chodzil na wszystkich .