Witam wszystkich
Autka nie mam - jestem na etapie zakupu i rozglądania się póki co.
Hi
Dziś stałem się, szczęśliwym (i mam nadzieję, że tak pozostanie) posiadaczem Audi, jedynej słusznej s4 - b5 2.7 bi turbo rocznik 00:)
Przejścia z poszukiwaniem miałem niesamowite, większość opisana na forum ale w końcu całkiem przypadkiem trafiła mi się w rozsądnych pieniądzach i młodsza niż szukałem esa prawie pod moim domem od kolegi Stańka z naszego forum.
Auto kupione z myślą o podróży poślubnej. Pomysł wziął się po obejrzeniu 1 odcinka 10 serii Top Gear :) Lecimy do tatralandii, potem Wiedeń, Wenecja i w końcu do Davos - Stelvio i na St. Bernardinio Pass :) Liczę, że eska pokaże pazur na tamtych drogach. Może to nie będą wrażenia jak z Lambo Clarksona ale zawsze :P
Poza tym będzie to mój dupowóz na co dzień do pracy, czasem jakiś start spod świateł.
Kolorek srebro z czarnym skórzanym środkiem, autko po drugim lifcie.
Wyposażenie standard czyli:
#skóra
#Grzane tyłki
#Szyber
#Dodatkowo w kole zapasowym jest 800Watt wzmak i kondensator po poprzednim właścicielu plus dwu-głośnikowy sub grin
#Radio VDO Dayton w zestawie z navi VDO M5000 - miły gratis tongue Ogólnie gra to zacnie - trochę słaby bass z tuby ale nie wiem czemu właściciel poprowadził tylko jeden kabel do tuby mimo, że są w niej dwa głośniki.
#Zmieniarka na 5 czy 6 płyt.
#Silnik seria po chipie na 295KM/465NM przynajmniej wg. poprzedniego właściciela.
#Opony Bridgestone Potenza 17" na ori felgach pomalowanych profesjonalnie na czarno - wygląda miodzio.
Z mankamentów, autko nie jest bezwypadkowe, z tego co wiem miało jedna parkingową stłuczkę przez ostatnie dwa lata, wcześniejsze 8lat - nie wiem ale podłużnice są proste, kielichy nie malowane. Spasowanie wszystkiego w środku i na zewnątrz jak z fabryki. Z silnika do wymiany olej i poci się jedno turbo - mam nadzieję, że to tylko wyciek bo turbiny chodzą bezszelestnie - zobaczymy.
Dodatkowo zbieżność do ustawienia- ściąga przy hamowaniu.
Póki co mam jedno foto :P

Uploaded with ImageShack.us
Przejścia z poszukiwaniem miałem niesamowite, większość opisana na forum ale w końcu całkiem przypadkiem trafiła mi się w rozsądnych pieniądzach i młodsza niż szukałem esa prawie pod moim domem od kolegi Stańka z naszego forum.
Auto kupione z myślą o podróży poślubnej. Pomysł wziął się po obejrzeniu 1 odcinka 10 serii Top Gear :) Lecimy do tatralandii, potem Wiedeń, Wenecja i w końcu do Davos - Stelvio i na St. Bernardinio Pass :) Liczę, że eska pokaże pazur na tamtych drogach. Może to nie będą wrażenia jak z Lambo Clarksona ale zawsze :P
Poza tym będzie to mój dupowóz na co dzień do pracy, czasem jakiś start spod świateł.
Kolorek srebro z czarnym skórzanym środkiem, autko po drugim lifcie.
Wyposażenie standard czyli:
#skóra
#Grzane tyłki
#Szyber
#Dodatkowo w kole zapasowym jest 800Watt wzmak i kondensator po poprzednim właścicielu plus dwu-głośnikowy sub grin
#Radio VDO Dayton w zestawie z navi VDO M5000 - miły gratis tongue Ogólnie gra to zacnie - trochę słaby bass z tuby ale nie wiem czemu właściciel poprowadził tylko jeden kabel do tuby mimo, że są w niej dwa głośniki.
#Zmieniarka na 5 czy 6 płyt.
#Silnik seria po chipie na 295KM/465NM przynajmniej wg. poprzedniego właściciela.
#Opony Bridgestone Potenza 17" na ori felgach pomalowanych profesjonalnie na czarno - wygląda miodzio.
Z mankamentów, autko nie jest bezwypadkowe, z tego co wiem miało jedna parkingową stłuczkę przez ostatnie dwa lata, wcześniejsze 8lat - nie wiem ale podłużnice są proste, kielichy nie malowane. Spasowanie wszystkiego w środku i na zewnątrz jak z fabryki. Z silnika do wymiany olej i poci się jedno turbo - mam nadzieję, że to tylko wyciek bo turbiny chodzą bezszelestnie - zobaczymy.
Dodatkowo zbieżność do ustawienia- ściąga przy hamowaniu.
Póki co mam jedno foto :P

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 2010-12-30, 19:04 przez quidy, łącznie zmieniany 1 raz.