Strona 1 z 4

Mój Stage 1 528hp i 831nm

: 2014-09-20, 17:38
autor: lukfk
hej, jako ciekawostkę przyrodniczą wrzucam filmik z moim złomem ,za jakiś czas postaram się opisać temat w projektach , Moc 528hp udało się osiągnąć na seryjnych turbinkach k03 i seryjnym niezakutym silniku, dzięki zastosowaniu paliwa e85 i instalacji podtlenku azotu,Jak już kiedyś wspominałem auto służy mi do zabawy, nie jestem jakimś nawiedzeńcem i nie zamierzam nikogo przekonywać do rozwiązań jakie tutaj zastosowałem, u mnie się to sprawdza i daje radę :-)

www.youtube.com/watch?v=P6QHBf2kKmA

Jak by mi ktoś powiedział jak zrobić żeby filmik wyświetlał się odrazu ,a nie jako link to też byłbym wdzięczny,pierwszy raz coś wrzucam na forum:-)

: 2014-09-20, 17:48
autor: luk448
Startujesz z Nosem czy na samym e85 na filmie?

: 2014-09-20, 17:58
autor: lukfk
luk448 pisze:Startujesz z Nosem czy na samym e85 na filmie?
na filmie nitro włączam od 2 biegu, testuje też teraz stary z nitro z jedynki ale to trochę cięższy temat ...bez procedury startu to jest takie startowanie na pałę raz wyjdzie lepiej raz gorzej...jeszcze mam uszkodzony wybierak 2 biegu i przepięcie z 1na 2 trwa wieki...

: 2014-09-20, 18:44
autor: bracus
kompletnie nie widać tej mocy - jeżeli masz nitro na 2 biegu to powinno tylko jęknąć i się dokręcić
szkoda że chociaż do 200 nie pociągnąłeś bo przecież te 800 niutona to masz na 3/4 biegu a nie na drugim wtedy było by coś widać
jak na K03 to moce rzeczywiście niebotyczne :mrgreen:

: 2014-09-20, 18:56
autor: mik-17
Tak jak pisze Bracus , filmik przynajmniej do 200 by się przydał bo jak na razie to szału nie widać.
W ilu % jest wydajny układ paliwowy ? została jakaś rezerwa na wtryskach ?
Co obecnie "blokuje" moc ??

: 2014-09-20, 19:03
autor: lukfk
Niestety to tak jak cały czas podkreślam to są turbiny K03 i ani moc ani moment obrotowy nie będzie dostępny w takim zakresie obrotów jak z k04 z rs6 czy z garettów, dlatego auto w tym roku nie będzie jeszcze jakoś porywająco szybkie ale moim zdaniem jak na tak ubogie modyfikacje odpycha się całkiem fajnie ,
A jeżeli chodzi o jeszcze jakieś rezerwy to nie próbowaliśmy go jeszcze jakoś specjalnie dostrajać ,bo to co pokazała hamownia i tak było trochę przerażające

: 2014-09-20, 19:14
autor: buba
Po filmiku to faktycznie szalu nie ma. Wrzuc opis bo bardzo jestem ciekawy co tam namodziles

: 2014-09-20, 20:03
autor: lukfk
mody jakie zrobiłem to Wtryski 440,pompa bosch 044,głowice z 2,4 ,wyjebałem katalizatory,sprzęgło clutch masters fx 400,centralny IC, i nitro,reszta seria z przebiegiem 244tys.

: 2014-09-20, 20:10
autor: bolo-s4
Dostrajałeś teraz z łukaszem czy tylko mierzyłeś plus nitro i ile psikacie nitro

: 2014-09-20, 20:19
autor: buba
Nie jestem na bierzaco z nitro ale tam czasem strzaly nie sa max 150KM?

: 2014-09-20, 20:21
autor: lukfk
Nie no lamik tylko poskładał złoma,parametry były w normie,pojechałem na hamownie,wyszło ile wyszło i stwierdziliśmy że niema sensu tego dostrajać bo auto i tak w tym roku żadnych rekordów świata nie pobije... co do nitro to strzał daje 110koni i 200nm, bez nitro auto ma 418 koni i 630nm

: 2014-09-20, 21:21
autor: buba
Tym bardziej czekam na opis i wykres

: 2014-09-20, 22:06
autor: buba
Znalazlem. Mogles byc bardziej oryginalny i 1.8 nakleic na nie 1.6 :mrgreen:

: 2014-09-20, 22:11
autor: lukfk
buba pisze:Znalazlem. Mogles byc bardziej oryginalny i 1.8 nakleic na nie 1.6 :mrgreen:
Napierdalasz się a ja naprawdę ostatnio pocisnołem gościowi kit na summer cars party że to jest 1,6 ,tylko niemógł zrozumieć poco mi taka duża chłodnica z przodu...:-)

: 2014-09-20, 22:55
autor: bracus
chcesz powiedzieć że samochód na normalnych K03 ma 418KM i 600+ nM?
chyba że to wartości osiągnięte na 85 ? pokaż wykres bo to pewnie himalaje są