Mój Stage 1 528hp i 831nm

Moderatorzy: buba, Mod-Team

lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Mój Stage 1 528hp i 831nm

Post autor: lukfk »

hej, jako ciekawostkę przyrodniczą wrzucam filmik z moim złomem ,za jakiś czas postaram się opisać temat w projektach , Moc 528hp udało się osiągnąć na seryjnych turbinkach k03 i seryjnym niezakutym silniku, dzięki zastosowaniu paliwa e85 i instalacji podtlenku azotu,Jak już kiedyś wspominałem auto służy mi do zabawy, nie jestem jakimś nawiedzeńcem i nie zamierzam nikogo przekonywać do rozwiązań jakie tutaj zastosowałem, u mnie się to sprawdza i daje radę :-)

www.youtube.com/watch?v=P6QHBf2kKmA

Jak by mi ktoś powiedział jak zrobić żeby filmik wyświetlał się odrazu ,a nie jako link to też byłbym wdzięczny,pierwszy raz coś wrzucam na forum:-)
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Startujesz z Nosem czy na samym e85 na filmie?
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

luk448 pisze:Startujesz z Nosem czy na samym e85 na filmie?
na filmie nitro włączam od 2 biegu, testuje też teraz stary z nitro z jedynki ale to trochę cięższy temat ...bez procedury startu to jest takie startowanie na pałę raz wyjdzie lepiej raz gorzej...jeszcze mam uszkodzony wybierak 2 biegu i przepięcie z 1na 2 trwa wieki...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

kompletnie nie widać tej mocy - jeżeli masz nitro na 2 biegu to powinno tylko jęknąć i się dokręcić
szkoda że chociaż do 200 nie pociągnąłeś bo przecież te 800 niutona to masz na 3/4 biegu a nie na drugim wtedy było by coś widać
jak na K03 to moce rzeczywiście niebotyczne :mrgreen:
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Tak jak pisze Bracus , filmik przynajmniej do 200 by się przydał bo jak na razie to szału nie widać.
W ilu % jest wydajny układ paliwowy ? została jakaś rezerwa na wtryskach ?
Co obecnie "blokuje" moc ??
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

Niestety to tak jak cały czas podkreślam to są turbiny K03 i ani moc ani moment obrotowy nie będzie dostępny w takim zakresie obrotów jak z k04 z rs6 czy z garettów, dlatego auto w tym roku nie będzie jeszcze jakoś porywająco szybkie ale moim zdaniem jak na tak ubogie modyfikacje odpycha się całkiem fajnie ,
A jeżeli chodzi o jeszcze jakieś rezerwy to nie próbowaliśmy go jeszcze jakoś specjalnie dostrajać ,bo to co pokazała hamownia i tak było trochę przerażające
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Po filmiku to faktycznie szalu nie ma. Wrzuc opis bo bardzo jestem ciekawy co tam namodziles
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

mody jakie zrobiłem to Wtryski 440,pompa bosch 044,głowice z 2,4 ,wyjebałem katalizatory,sprzęgło clutch masters fx 400,centralny IC, i nitro,reszta seria z przebiegiem 244tys.
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Dostrajałeś teraz z łukaszem czy tylko mierzyłeś plus nitro i ile psikacie nitro
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie jestem na bierzaco z nitro ale tam czasem strzaly nie sa max 150KM?
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

Nie no lamik tylko poskładał złoma,parametry były w normie,pojechałem na hamownie,wyszło ile wyszło i stwierdziliśmy że niema sensu tego dostrajać bo auto i tak w tym roku żadnych rekordów świata nie pobije... co do nitro to strzał daje 110koni i 200nm, bez nitro auto ma 418 koni i 630nm
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Tym bardziej czekam na opis i wykres
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Znalazlem. Mogles byc bardziej oryginalny i 1.8 nakleic na nie 1.6 :mrgreen:
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

buba pisze:Znalazlem. Mogles byc bardziej oryginalny i 1.8 nakleic na nie 1.6 :mrgreen:
Napierdalasz się a ja naprawdę ostatnio pocisnołem gościowi kit na summer cars party że to jest 1,6 ,tylko niemógł zrozumieć poco mi taka duża chłodnica z przodu...:-)
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

chcesz powiedzieć że samochód na normalnych K03 ma 418KM i 600+ nM?
chyba że to wartości osiągnięte na 85 ? pokaż wykres bo to pewnie himalaje są
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Zablokowany