w mojej A6 mam jeszcze katalizatory oraz 4 sondy lambda. Ostatnio bardzo często wyskakuje mi błąd:
P0421 - Warm Up Catalyst; Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0431 - Warm Up Catalyst; Bank 2: Efficiency Below Threshold
Chciałbym pozbyć się katów bo pewnie przestały spełniać swoją funkcję już dawno ale boję się że samochód będzie za głośny oraz że spowoduje to problemy z sondami które będą wariować.
Z tego co tu wyczytałem to w S4 pre-katy się wybebesza i zostawia samą puchę a za katalizatory się wstawia rurkę. Czy u mnie też tak należy zrobić? Jeśli tak to co z elektroniką? Może ma ktoś z was wywalone katy w a6 na seryjnym wydechu i może wstawić filmik jak to buczy?
Auto służy mi do jazdy na codzień i zdarzają się długie trasy z małym dzieckiem więc musi być to pewne rozwiązanie :)
Ja mam a6 na seryjnym wydechu.Pre katy wybebeszone zamiast katów rurki sondy wyciete programowo.Jeśli chodzi o dzwięk to jedyne co się zmieniło to bardziej turbiny sycza ale nie jest nie wiadomo jak głośne.Auto również używam do jazdy na co dzień w środku nie ma żadnej różnicy śmiało wywalaj.
nosb pisze:mozesz tez zastosowac takie hmm kolanka srednicy lambdy wspawane w wydech i dopiero do nich dokrecone sondy zeby je oszukac ;)
buba pisze:Dystanse oddalajace sonde. One maja ok 8-10cm ale trzeba trafic z dlugoscia bo roznie auta reaguja
Trochę boję się takich "oszustw" że wywali się w najmniej oczekiwanym momencie. Ile kosztuje usługa wycięcia sond w kompie? Da się takie coś zrobić na odległość? (mam VCDS i mogę udostępnić pulpit)
Xan da sie to zrobic na odleglosc ale jest potrzebny albo soft z twojego sterownika albo sam sterownik i mozna dzialac:) Mozna tez wywalic pompe SAI i wrzucic program:) heheh
nosb pisze:Pisz / dzwon do GTO . Mysle ze spoko ogarnie wysylkowo.
Nosb tu nie chodzi o robotę wysyłkową tylko o taką robotę która nie unieruchomi mi samochodu. Jest mi on niezbędny na codzień więc wyjęcie kompa nie wchodzi w grę.