Strona 1 z 2
Wpięcie wskaźnika boosta
: 2010-02-05, 17:53
autor: DOGI
Witam! Mam do zamontowania wskaźnik boosta i kombinowałem w którym miejscu wpiąć się w który wężyk żeby było najoptymalniej i znalazłem takie foto:
Czy jest to dobre miejsce na wpięcie trójnika czy może wpinać się w inne miejsce?
: 2010-02-05, 21:36
autor: pm-motorsport
W kazde miejsce gdzie wychodzi jakis wezyk z koletora sacego.
: 2010-02-05, 21:51
autor: DOGI
ok ale mam rozumieć że wpięcie w ten jedyny parciany wężyk który jest po prawej stronie rury ssącej też jest ok? Foto zaczerpnięte z takiego turtoriala jedynego jaki znalazłem w tym temacie w necie:
http://www.taner.net/s4/boost_gauge/
Można by wrzucić coś takiego na forum w formie polskiego turtoriala - jedna z przydatniejszych rzeczy na początek bym bardziej jak ktoś jeszcze nie bardzo ogarnia co i jak.

: 2010-02-06, 00:02
autor: Vito
O właśnie sam niedługo bede kombinował z wskaźnikiem, także przydadzą się cenne informacje co gdzie i jak

: 2010-02-06, 07:04
autor: SID
gdzieś na kompie mam foto to pokaże, chyba że ktoś mnie pierwszy uprzedzi bo w Paryżu jestem.
Na pewno nie wierć otworu w kolektorze ssącym jak mi kiedyś zrobiło VTG
: 2010-02-06, 13:38
autor: DOGI
już raczej problem rozwiązany bo
pm-motorsport, napisał że może być to każdy wężyk wychodzący z kolektora ssącego - ten wychodzi z kolektora od tyłu więc myślę że będzie dobrze pokazywał- sprawdze jak tylko odbiore auto od blacharza

: 2010-02-06, 20:52
autor: JohnyBI
Witam!
Temat odnośnie wskaźników:
DEFI EGT
Wiemy że centralka obsługuje jeden wskaźnik EGT a ja chcę monitorować dwie strony i co wy na to Panowie?
Ma ktoś jakieś pomysły?
Ps.
Układ elektroniczny który przerzuca co chwile odczyt raz z lewej raz z prawj to nie dla profesjonalistów.
: 2010-02-07, 11:11
autor: sportmile
2 sondy , 2 zegary wszystko inne bedzie nedzne. Wezyk najlatwiej wpiac rozdzielajac trojnikiem z regulatora cisnienia.
: 2010-02-08, 07:49
autor: JohnyBI
2 sondy 2 zegary i jeszcze następny controler units II czyli w sumie dwa controlery.
Ja tego chcę uniknąć.
: 2010-02-08, 09:02
autor: pm-motorsport
Wkrec egt po stonie kierowcy przyjcie paliwa jest od strony pasazera wiec piersze 3 cylindry w razie jakiejs awari np pompy beda miały paliwo a po drugiej stronie listwy nie i tam urosnie egt.
: 2010-02-08, 10:57
autor: JohnyBI
Lipa, trochę takie rozwiązanie dla chłopa.
A panowie z defi robią tak

: 2010-02-17, 17:36
autor: Vito
Powiedzcie mi jeszcze którędy wężyk do kabiny puścić... Bo dziś kombinowałem z pół godziny na tym mrozie i żadnego ciekawego miejsca nie znalazłem...

: 2010-02-17, 21:26
autor: pm-motorsport
Przez obudowe komputera odkrec ja i obok wtyczek za kompem jest przejscie do kabiny.
: 2010-02-18, 13:28
autor: Vito
to takie wejście w dół za wtyczkami ?? Próbowałem chyba przez godzinę się tam dziś przetykać ale bezskutecznie
edit zegar założony ale w innym miejscu się do kabiny dostałem

dmucha 1bar

: 2010-03-13, 16:22
autor: DOGI
ja też wkońcu wziąłem się za zabudowanie wskaźnika wszystko podpiąłem przejażdżka a tu zdziwienie pokazuje 0,5 bara - auto seria- czy przypadkiem nie powinno pokazywać jakieś 0,2 -0,3 więcej??