Wpięcie wskaźnika boosta

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Wpięcie wskaźnika boosta

Post autor: DOGI »

Witam! Mam do zamontowania wskaźnik boosta i kombinowałem w którym miejscu wpiąć się w który wężyk żeby było najoptymalniej i znalazłem takie foto:

Obrazek

Czy jest to dobre miejsce na wpięcie trójnika czy może wpinać się w inne miejsce?
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

W kazde miejsce gdzie wychodzi jakis wezyk z koletora sacego.
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

ok ale mam rozumieć że wpięcie w ten jedyny parciany wężyk który jest po prawej stronie rury ssącej też jest ok? Foto zaczerpnięte z takiego turtoriala jedynego jaki znalazłem w tym temacie w necie:

http://www.taner.net/s4/boost_gauge/

Można by wrzucić coś takiego na forum w formie polskiego turtoriala - jedna z przydatniejszych rzeczy na początek bym bardziej jak ktoś jeszcze nie bardzo ogarnia co i jak. :roll:
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

O właśnie sam niedługo bede kombinował z wskaźnikiem, także przydadzą się cenne informacje co gdzie i jak ;-)
More boost - more fun
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

gdzieś na kompie mam foto to pokaże, chyba że ktoś mnie pierwszy uprzedzi bo w Paryżu jestem.

Na pewno nie wierć otworu w kolektorze ssącym jak mi kiedyś zrobiło VTG
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

już raczej problem rozwiązany bo pm-motorsport, napisał że może być to każdy wężyk wychodzący z kolektora ssącego - ten wychodzi z kolektora od tyłu więc myślę że będzie dobrze pokazywał- sprawdze jak tylko odbiore auto od blacharza ;-)
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Witam!
Temat odnośnie wskaźników:
DEFI EGT
Wiemy że centralka obsługuje jeden wskaźnik EGT a ja chcę monitorować dwie strony i co wy na to Panowie?
Ma ktoś jakieś pomysły?
Ps.
Układ elektroniczny który przerzuca co chwile odczyt raz z lewej raz z prawj to nie dla profesjonalistów.
JohnyBI
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

2 sondy , 2 zegary wszystko inne bedzie nedzne. Wezyk najlatwiej wpiac rozdzielajac trojnikiem z regulatora cisnienia.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

2 sondy 2 zegary i jeszcze następny controler units II czyli w sumie dwa controlery.
Ja tego chcę uniknąć.
JohnyBI
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Wkrec egt po stonie kierowcy przyjcie paliwa jest od strony pasazera wiec piersze 3 cylindry w razie jakiejs awari np pompy beda miały paliwo a po drugiej stronie listwy nie i tam urosnie egt.
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

Lipa, trochę takie rozwiązanie dla chłopa.
A panowie z defi robią tak :shock:
JohnyBI
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Powiedzcie mi jeszcze którędy wężyk do kabiny puścić... Bo dziś kombinowałem z pół godziny na tym mrozie i żadnego ciekawego miejsca nie znalazłem... :roll:
More boost - more fun
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

Przez obudowe komputera odkrec ja i obok wtyczek za kompem jest przejscie do kabiny.
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

to takie wejście w dół za wtyczkami ?? Próbowałem chyba przez godzinę się tam dziś przetykać ale bezskutecznie :-x


edit zegar założony ale w innym miejscu się do kabiny dostałem ;-) dmucha 1bar :mrgreen:
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

ja też wkońcu wziąłem się za zabudowanie wskaźnika wszystko podpiąłem przejażdżka a tu zdziwienie pokazuje 0,5 bara - auto seria- czy przypadkiem nie powinno pokazywać jakieś 0,2 -0,3 więcej??
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
ODPOWIEDZ