ok ale mam rozumieć że wpięcie w ten jedyny parciany wężyk który jest po prawej stronie rury ssącej też jest ok? Foto zaczerpnięte z takiego turtoriala jedynego jaki znalazłem w tym temacie w necie:
Można by wrzucić coś takiego na forum w formie polskiego turtoriala - jedna z przydatniejszych rzeczy na początek bym bardziej jak ktoś jeszcze nie bardzo ogarnia co i jak.
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
już raczej problem rozwiązany bo pm-motorsport, napisał że może być to każdy wężyk wychodzący z kolektora ssącego - ten wychodzi z kolektora od tyłu więc myślę że będzie dobrze pokazywał- sprawdze jak tylko odbiore auto od blacharza
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Witam!
Temat odnośnie wskaźników:
DEFI EGT
Wiemy że centralka obsługuje jeden wskaźnik EGT a ja chcę monitorować dwie strony i co wy na to Panowie?
Ma ktoś jakieś pomysły?
Ps.
Układ elektroniczny który przerzuca co chwile odczyt raz z lewej raz z prawj to nie dla profesjonalistów.
Wkrec egt po stonie kierowcy przyjcie paliwa jest od strony pasazera wiec piersze 3 cylindry w razie jakiejs awari np pompy beda miały paliwo a po drugiej stronie listwy nie i tam urosnie egt.
ja też wkońcu wziąłem się za zabudowanie wskaźnika wszystko podpiąłem przejażdżka a tu zdziwienie pokazuje 0,5 bara - auto seria- czy przypadkiem nie powinno pokazywać jakieś 0,2 -0,3 więcej??
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter