S4 B5 K04 400KM INFORMACJE
-
Radzio0808
S4 B5 K04 400KM INFORMACJE
Witam znalazłem gdzieś na necie informacje o założeniu turbinek k04 do s4 i wtrysków 440
Czy jest to możliwe wyciągniecie ok 400 km na takim zestawie ?
Czy jest to możliwe wyciągniecie ok 400 km na takim zestawie ?
Nie znam się więc pytam :)
-
Radzio0808
-
quattroworld
Proszę Cie jak chcesz gaz to nie montuj turbin z rs4 auto w benzynie na trasie spali Ci 10l a instalacja gazowa do takiego samochodu to trochę nie na miejscu :) zreszta jak uwazasz na k04 spokojnie ok 400HP bedziesz miał tylko nie zapomnij o lepszym IC itd :)Radzio0808 pisze:Właśnie o to mi chodzi czy da to rade chodiz o zrobienie s4 do jazdy na codzień :)
[ Dodano: 2014-07-02, 07:08 ]
Dodam jeszcze że plan jest taki ze będzie podtlenek LPG :D
przeginacie z tym hejterstwem gazu..."do takiego auta nie na miejscu" ? do jakiego niby auta? do kilkunastoletniego strucla podobnego do 200 tysięcy innych takich samy w PL ? (może 2 % społeczeństwa zauważy różnice pomiędzy A4 a S4) i nikt więcej
Panowie ja wiem że dla niektórych taki samochód to szczyt marzeń motoryzacyjnych ale fakty są takie że to rzeczywiście dość dobry samochód jak na swoje lata i za "niewielką" kwotę można z tego zrobić dosyć szybkiego popierdalacza i tyle...kolega nie pyta o RS4 który może kiedyś (jak jakiś egzemplarz dotrwa) zostanie samochodem kultowym ale nie S4ka...
Co do gazu sam zamontowałem do subaraka i nie wiem czy wypada czy nie wypada (i mam to daleko w D) ale nie widzę kompletnie żadnej różnicy poza częstszym i dłuższym tankowaniem i faktem że mi zostaje jakieś 800 zł w kieszeni miesięcznie
Panowie ja wiem że dla niektórych taki samochód to szczyt marzeń motoryzacyjnych ale fakty są takie że to rzeczywiście dość dobry samochód jak na swoje lata i za "niewielką" kwotę można z tego zrobić dosyć szybkiego popierdalacza i tyle...kolega nie pyta o RS4 który może kiedyś (jak jakiś egzemplarz dotrwa) zostanie samochodem kultowym ale nie S4ka...