blad 18028

Moderatorzy: buba, Mod-Team

grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

blad 18028

Post autor: grzesiek1985 »

Koledzy od czego ten błąd 18028-Panel wskaźników, sygnał z ECT- zwarcie do plusa, otwarty obwód Nie wiem od czego się zabrać żeby to usunąć Dodam ze ten błąd został po swapie z 2.4 na 2.7T Założyłem ori nowe czujniki te za głowicami Jeden czteropinowy i drugi dwupinowy i nadal nic :-(

[ Dodano: 2014-06-20, 21:52 ]
nikt nie wie :shock:
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Tak jak wyjasnialem Ci na pw. Kabelek idacy z licznika do ecu. nie majacy wplywu na moc , spalanie itp. Sterownik widzi normalnie temperatury i dobiera dawke paliwa.
Obrazek
grzanek85
Posty: 41
Rejestracja: 2013-03-30, 08:32
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzanek85 »

Zmień sobie licznik na s4 wtedy bład zniknie
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

grzanek85 pisze:Zmień sobie licznik na s4 wtedy bład zniknie
mam licznik od esy założony
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ale brak w wiazce od 2,8 kabla idacego z ecu do licznika, trzeba dolozyc jak Ci to przeszkadzaa.
Obrazek
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

sorry ze ponawiam temat ale jest ktoś kto mógł by mi pomoc z tym się uporać
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Który pin z ECU do którego w zegarach trzeba przeciągnać?
Drażnie mnie ten bład...
grzesiek1985
Posty: 374
Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
Lokalizacja: Pulawy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzesiek1985 »

Ja szukałem szukałem i nie znalazłem Pomogła zmiana wiazki pod deska na S4 i teraz zero błędów na kompie
daniel.c
Posty: 73
Rejestracja: 2013-11-09, 20:55
Lokalizacja: Łomża
Płeć:
Kontakt:

Post autor: daniel.c »

Będzie coś takiego:

Na ECU pin 19. Dalej przewód idzie na 10 pin pomarańczowej wtyczki wiązki silnika. Dalej na 12 pin w niebieskiej wtyczce zegarów.
Oryginalny kolor kabla to niebieski z fioletowym paskiem.
ODPOWIEDZ