Strona 1 z 2

Passat w8>2.7t

: 2014-05-26, 22:07
autor: PatMik
Witam wszystkich i prosze o wsparcie przy malej robotce jaka mam do zrobienia ;-)
Konkretnie chodzi o zmiane agregatu z w8 na 2.7t w moim passku-wiem ze dla was to pewnie znany juz temat i pewnie wiekszosc z was jest juz znudzonych tematami typu "passat 2.7t swap" ale dla mnie to cos nowego i mozebyscie wspomogli.
Pisalem juz do sid'a i dowiedzialem sie ze jest to do zrobienia i to bez wiekszych problemow i podobno nawet juz ktos tu na forum robil passka 2.7t wiec moze wspomozecie-wszystkie rady na wage zlota :mrgreen:

: 2014-05-26, 22:10
autor: Papol
Na vwzone masz takoego swapa dopoero co zakonczonego... i na forum tez jest... poszukaj popyyaj

: 2014-05-26, 22:10
autor: luk448
Uderz do kolegi AW69 bo On ma Paska z tym motorem z tego co mi wiadomo. ;-)

: 2014-05-26, 23:18
autor: Barton66
Papol pisze:Na vwzone masz takoego swapa dopoero co zakonczonego... i na forum tez jest... poszukaj popyyaj
Emil FWD :) mieli w miejscu :-P

: 2014-05-27, 16:00
autor: PatMik
Witam ponownie
Dzieki za rady a co do vwzone to jakos ten projekt do mnie nie trafia ;-) raczej mierze w naped na cztery lapki bo oska to raczej 500 niutkow to nie przeniesie.
Co do mojego projektu to jest pare zalozen a jednym z nich jest moc na poziomie 4setek i raczej luksusowe wyposazenie niz wydmuszka choc w tej kwestji jeszcze nie zdecydowalem :mrgreen:
Wiec kozystajac z waszych doswiadczen to mam pare gratow do zgromadzenia nieprawdarz.

[ Dodano: 2014-05-27, 16:00 ]
Podstawa to silniczek taki w szyku jeszcz a nie zajechany i tu male pytanko czy z budzetem 12tysia na poczatek na graty to mam co szukac czy raczej tylko na waciki starczy :mrgreen: a dodam ze silnik to raczej bylby z allroad'a bo mam takiego na oku a i heble na start tez by byly co mam obecnie 4tloczkowe na tarczy 334 a zawias to standard na poczatek co zaoszczedzi kasy na serce

: 2014-05-27, 16:00
autor: luk448
Nom, pare pierdół Ci bedzie potrzebne :mrgreen:

: 2014-05-27, 16:01
autor: buba
zadzwoń do AW69 bo robił takiego swapa

następnego masz nosba który już z zamkniętymi oczyma przekłada. Z tego co słyszałem nawet to jak dostarczysz auto i potrzebne części to w 6-10h się wyrobi i masz gotowe auto

: 2014-05-27, 16:23
autor: Wojt3q
12 tysi na graty spokojnie wystarczy jeszcze zostanie cos na jakieś nieprzewidziane sytuacje :) jeśli teraz masz go w automacie to najlepiej poszukac od razu wiazki samochodowej od manuala kompletnej i będziesz miał wszystko na tip top ;-)

: 2014-05-27, 17:11
autor: PatMik
Passek jest w manualu i chcialbym z niego wykorzystac co sie da-moze skrzynka,roll bar myslalem tez o calej facjacie z chlodnicami moze i chlodnica oleju podejdzie.
Projekt w miare mozliwosci chcialbym sam obskoczyc choc prawde mowiac nigdy zadnego swap'a nie robilem, zdazalo sie wyjmowac skrzynie,silnik w vag'ach ale zawsze wracal ten sam motor :lol: licze tez na pomoc brajdaka bo jako mechanik i rodzina to chyba nie odmowi :lol: no i wasze bezcenne rady :-)
Boje sie natomiast elektroniki,te sterty kabli mnie przerazaja,musze skrobnac do AW69 moze on cos podpowie bo skoro sam zmajstrowal takiego passka to wie z czym to sie je no nie

: 2014-05-27, 19:03
autor: Wojt3q
a zktórego roku Twój passat jeśli jakis w miare młody to kolego z kablami nie będziesz miał problemu ;-)

: 2014-05-27, 21:41
autor: Bucik
a tak swoją drogą to co W8 za słabe czy jak? (nie lepiej iść Ci w stronę kompresora?) ...
jak bym miał robić swapa do passsata (nie czuje że rymuje) to raczej bym odpuścił zahandlował i kupił S4 (niby to samo a jednak inne auto)

: 2014-05-27, 21:42
autor: luk448
No wlasnie Bucik, dobrze mowi.Nie lepiej zalozyc kompresor?W USA nawet lataja W8 z takim setupem

: 2014-05-27, 21:46
autor: Bucik
z tego co się orientowałem do mojego 4,2 mpi kompresor z pełnym uzębieniem kosztował by ok 15tys i można by było liczyć na przyrost ok 80-100ps a to była by dla mnie miazga :D

Ps: żebyś nie odebrał maich postów jako minus do Twojej idei ale przekalkuluj sobie czy ma to sens przesiadka z W8 do 2,7 nawet wystrojonym na 300ps (bo idąc dalej musimy myśleć o wtryskach pompie nowych suszarach przynajmniej k4 interolerze wydechu a to wszystko nie mało $ kosztuje) zrobisz swapa za 15 koła no może za 9 ogarniesz ale ... ja bym tam walił kompresor bądź zmianiał auto na s4 bądz rs4. No chyba że zakochałeś się VW ;)

: 2014-05-27, 21:47
autor: luk448
To do Paska koszta pewnie zblizone. ;-)

: 2014-05-27, 22:33
autor: aw69
jeśli chcesz iśc odrazu w 400 + szukaj silnika od RS4 i nie baw się w żadne allroady i inne słabsze 2,7 TT, uderzaj do SiD'a moze coś ci sprzeda z tego co ma :)

[ Dodano: 2014-05-27, 22:33 ]
mogę pocieszyć cię faktem, ze jeśli masz manual to zostaje twoja skrzynia biegów i zostaje twoje sprzegło z kołem zamachowym, więc temat napędów masz juz za sobą :)