Passat w8>2.7t

Moderatorzy: buba, Mod-Team

PatMik
Posty: 7
Rejestracja: 2014-05-24, 15:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Passat w8>2.7t

Post autor: PatMik »

Witam wszystkich i prosze o wsparcie przy malej robotce jaka mam do zrobienia ;-)
Konkretnie chodzi o zmiane agregatu z w8 na 2.7t w moim passku-wiem ze dla was to pewnie znany juz temat i pewnie wiekszosc z was jest juz znudzonych tematami typu "passat 2.7t swap" ale dla mnie to cos nowego i mozebyscie wspomogli.
Pisalem juz do sid'a i dowiedzialem sie ze jest to do zrobienia i to bez wiekszych problemow i podobno nawet juz ktos tu na forum robil passka 2.7t wiec moze wspomozecie-wszystkie rady na wage zlota :mrgreen:
Potrzeba mocy:-)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Na vwzone masz takoego swapa dopoero co zakonczonego... i na forum tez jest... poszukaj popyyaj
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Uderz do kolegi AW69 bo On ma Paska z tym motorem z tego co mi wiadomo. ;-)
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Papol pisze:Na vwzone masz takoego swapa dopoero co zakonczonego... i na forum tez jest... poszukaj popyyaj
Emil FWD :) mieli w miejscu :-P
PatMik
Posty: 7
Rejestracja: 2014-05-24, 15:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PatMik »

Witam ponownie
Dzieki za rady a co do vwzone to jakos ten projekt do mnie nie trafia ;-) raczej mierze w naped na cztery lapki bo oska to raczej 500 niutkow to nie przeniesie.
Co do mojego projektu to jest pare zalozen a jednym z nich jest moc na poziomie 4setek i raczej luksusowe wyposazenie niz wydmuszka choc w tej kwestji jeszcze nie zdecydowalem :mrgreen:
Wiec kozystajac z waszych doswiadczen to mam pare gratow do zgromadzenia nieprawdarz.

[ Dodano: 2014-05-27, 16:00 ]
Podstawa to silniczek taki w szyku jeszcz a nie zajechany i tu male pytanko czy z budzetem 12tysia na poczatek na graty to mam co szukac czy raczej tylko na waciki starczy :mrgreen: a dodam ze silnik to raczej bylby z allroad'a bo mam takiego na oku a i heble na start tez by byly co mam obecnie 4tloczkowe na tarczy 334 a zawias to standard na poczatek co zaoszczedzi kasy na serce
Potrzeba mocy:-)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Nom, pare pierdół Ci bedzie potrzebne :mrgreen:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

zadzwoń do AW69 bo robił takiego swapa

następnego masz nosba który już z zamkniętymi oczyma przekłada. Z tego co słyszałem nawet to jak dostarczysz auto i potrzebne części to w 6-10h się wyrobi i masz gotowe auto
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

12 tysi na graty spokojnie wystarczy jeszcze zostanie cos na jakieś nieprzewidziane sytuacje :) jeśli teraz masz go w automacie to najlepiej poszukac od razu wiazki samochodowej od manuala kompletnej i będziesz miał wszystko na tip top ;-)
PatMik
Posty: 7
Rejestracja: 2014-05-24, 15:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PatMik »

Passek jest w manualu i chcialbym z niego wykorzystac co sie da-moze skrzynka,roll bar myslalem tez o calej facjacie z chlodnicami moze i chlodnica oleju podejdzie.
Projekt w miare mozliwosci chcialbym sam obskoczyc choc prawde mowiac nigdy zadnego swap'a nie robilem, zdazalo sie wyjmowac skrzynie,silnik w vag'ach ale zawsze wracal ten sam motor :lol: licze tez na pomoc brajdaka bo jako mechanik i rodzina to chyba nie odmowi :lol: no i wasze bezcenne rady :-)
Boje sie natomiast elektroniki,te sterty kabli mnie przerazaja,musze skrobnac do AW69 moze on cos podpowie bo skoro sam zmajstrowal takiego passka to wie z czym to sie je no nie
Potrzeba mocy:-)
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

a zktórego roku Twój passat jeśli jakis w miare młody to kolego z kablami nie będziesz miał problemu ;-)
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

a tak swoją drogą to co W8 za słabe czy jak? (nie lepiej iść Ci w stronę kompresora?) ...
jak bym miał robić swapa do passsata (nie czuje że rymuje) to raczej bym odpuścił zahandlował i kupił S4 (niby to samo a jednak inne auto)
Ostatnio zmieniony 2014-05-27, 21:44 przez Bucik, łącznie zmieniany 1 raz.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No wlasnie Bucik, dobrze mowi.Nie lepiej zalozyc kompresor?W USA nawet lataja W8 z takim setupem
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

z tego co się orientowałem do mojego 4,2 mpi kompresor z pełnym uzębieniem kosztował by ok 15tys i można by było liczyć na przyrost ok 80-100ps a to była by dla mnie miazga :D

Ps: żebyś nie odebrał maich postów jako minus do Twojej idei ale przekalkuluj sobie czy ma to sens przesiadka z W8 do 2,7 nawet wystrojonym na 300ps (bo idąc dalej musimy myśleć o wtryskach pompie nowych suszarach przynajmniej k4 interolerze wydechu a to wszystko nie mało $ kosztuje) zrobisz swapa za 15 koła no może za 9 ogarniesz ale ... ja bym tam walił kompresor bądź zmianiał auto na s4 bądz rs4. No chyba że zakochałeś się VW ;)
Ostatnio zmieniony 2014-05-27, 21:52 przez Bucik, łącznie zmieniany 1 raz.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

To do Paska koszta pewnie zblizone. ;-)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

jeśli chcesz iśc odrazu w 400 + szukaj silnika od RS4 i nie baw się w żadne allroady i inne słabsze 2,7 TT, uderzaj do SiD'a moze coś ci sprzeda z tego co ma :)

[ Dodano: 2014-05-27, 22:33 ]
mogę pocieszyć cię faktem, ze jeśli masz manual to zostaje twoja skrzynia biegów i zostaje twoje sprzegło z kołem zamachowym, więc temat napędów masz juz za sobą :)
Obrazek
ODPOWIEDZ