



A wiec po 2 latach zbierania gratow do r32 i zmianie koncepcji po drodze. Wkoncu przyszla pora na poskladanie dziada do kupy.
SILNIK
-R32 BMX
-Kute korbowody
-Wal 2.8 24V BDE
-Wszystkie uszczelki ori ASO
-Wzmocnione panewki korbowodowe
-Panewki Glowne ori ASO
-Griddle Plate Mickey Garage
-Sroby korbowodowe ARP
-Twarde sroby walu
-Twarde sroby glowicy
-Zawory supertech inconell
-Zapinki supertech single grove
-Pokrywa w hydrografice
-Nowe cewki ASO
-Blok odmalowany
-Wszystkie elementy odmalowane przez lakiernika
UKLAD WYDECHOWY
-Turbosprezarka Garret GT3788R 0,89 A/R Twin Scroll
-Kolektor Zeliwny
-WG Precision 44mm
-DP 3,5"
-Reszta wydechu 3,25" na 1 tlumiku
-Laczenia typu v-clamb
-Poliretanowe wieszaki wydechu
-Bandaz termiczny
-Kocyk Turbo T4
UKLAD DOLOTOWY
-Kolektor ssacy ALU Rothe Motorsport
-IC Custom
-Doloty 2,5/3"
-Ori przepustnica
-TIP 3,5"
-Stozek BMC
-Przeplywka 3,5"
-Laczniki Fmic.pl
UKLAD NAPEDOWY
-Skrzynia DRP
-Nowe lozyska skrzyni
-Nowe synchronizatory skrzyni
-Podparcie 4biegu
-Wypelniony walek sprzeglowy
-Dyfer skrecony na ARP
-Zmienione przelozenia glowne
-Kolo jednomasowe
-3 Tarczowe sprzeglo HELIX-a
-Aluminiowy wysprzeglik zintegrowany z lozyskiem oporowym
-Przewod do wysprzeglik Teflon w stalowym oplocie
-Nowa Pompka sprzegla
-Plyn Motul RBF660
-Nowe przeguby zew.
-4 nowe wzmocnione poloski+tylne zrobione pod wieksze przeguby
-Poduszki silnika i skrzyni Poliuretanowe FV ENGENEERING+dolna przerobiona na zolty poliuretan
-Alu 18" OZ SUPERTURISMO
-Opony narazie 225/40/R18 UNIROYAL RAINSPORT 2
UKLAD PALIWOWY
-Wtryski BOSCH 750 na 3barach
-Bosch 044 w baku
-Czesc przewodow w stalowym oplocie+obejmy SYTEC
-Reg. 4 bar ori ASO
-Listwa paliwowa mk4 R32
ELEKTRONIKA
-Ori Motronic
-APEXI AVC-R
-Wskaznik BOOST STACK
-Wskaznik EGT STACK
UKLAD CHLODZENIA
-Chlodnica wody MISHIMOTO
-Wnetylator SPAL 14" Ciagnacy
-Chlodniczka oleju SETRAB 19 rzedowa
-Podstawka MOCAL z termostatem
-NYPLE MOCAL
-Weze teflon w stalowym oplocie
UKLAD HAMULCOWY
-Tarcze 355mm
-Zaciski Prosche ZR18 Czerwone
-Klocki ATE
-ADAPTERY ALI
-Twarde sroby
-Dystanse pod tarcze i felgi
-Stalowy oplot HEll Performance
-Tyl narazie seria ATE POWER DISC+Klocki ATE CERAMIC+STalowy oplot
-Plyn MOTUL RBF660
ZAWIESZENIE
-nowa przekladnia kierownicza ASO
-wachacze odmalowane proszkowo
-belka odmalowana proszkowe
-Przerobione tuleje belki
-Zolty poliuretan w wachacze
-Stabilizatorki Lemforder
-Stabilizator przod WHITELINE 25mm+zolty poliuretan
-Sworznie LEMFORDER
-Nowe lozyska
-Nowe piasty
-Amortyzatory WEITEC
-Sprzeyny EIBACH PRO STREET
-Poduszki SACHS
-Twarde sroby zawieszenia










































[ Dodano: 2014-04-02, 21:57 ]
Weze do chlodniczki oleju zakute na gotowo


Troche detali do malowania proszkowego

Wyspawane mocowanie na OIL CATCH TANK+przerobione WE/WY na 22mm

Rury dolotu wyspawane(jeszcze napawy+malowanie)




Przewody do wspomagania stalowy oplot+dorobione mocowanie

W weekend znowu cos wam wrzuce panowie
[ Dodano: 2014-04-02, 21:58 ]
Jeszcze splyw oleju zakuty+wspawana tulejke ALU do nowej miski

[ Dodano: 2014-04-02, 21:58 ]
Wlasnie przyszla ostatnia partia fantow po malowaniu proszkiem. Wiec mozna skladac doloty, tipna gotowo:)

I wlasciwie ostatni element ukladanki ktorego mi brakowalo.
Nowy model DV FORGE FMDV008 w pelni regulowany z roznymi sprezynkami w zestawie. WIec reguluje sie tak jak kazde porzadne WG

[ Dodano: 2014-04-02, 21:59 ]
Calkiem fajnie radzi sobie ten tial:) Ale i tak widac na filmiku chwilowe myslenie po zmienie biegu badz tak wolno byly przepinane biegi.
Jak bedzie nie halo to go zmienie.
Wiec maly aktual
Czesc apexi zamontowana

Finalny Look spod maski. Brakuje tylko akumulatora

Zdarzak z IC na miejscu. Dopasowany i wyciety w celu chlodzenia calej powierzchni IC

Do odpalenia i strojenia z mechaniki zostalo:
-wsadzic poloski
-podlaczyc wskazniki+apexi
-wspawac lacznik elastyczny wydechu
-zalac plyn chlodniczy
[ Dodano: 2014-04-02, 22:00 ]
Auto odpalone a tu kilka fotek z koncowych prac oprucz wydechu
Wyspawane mocowanie pod klaksony

Czujnik temp. zewnetrznej zamontowany na gotowo

Wiazka do klaksonow zamocowana

Spuszczanie oleju po wstepnym docieraniu

Jutro wrzuce filmik z odpalania
[ Dodano: 2014-04-02, 22:00 ]
I ssacy i wydechowy rothe.
CR bedzie wyzsze u mnie niz 8,4 ze wzgledu iz byla planowana glowica oraz zebrany lekko blok. Aby byly na 100% plaskie powierzchnie. Poza tym glowica byla robiona cala wiec stad planowanie
Moze sie myle ale bedzie 8,5-8,8. W tym przedziale
Maly aktual.
Z racji iz gdzies zawieruszylem ori mocowanie wydechu z s3 wyspawalem sobie nowe z nierdzewki


I wreszcie wydech na gotowo




[ Dodano: 2014-04-02, 22:07 ]
A wiec jeszcze chwilka i pochwale sie wykresem finalnym:)
W miedzy czasie skonczylem zderzak robic na gotowo


Lampy dostaly nowe klosze, stare byly juz zmeczone zyciem.
Do tylu tym czasowo wlecialy heble 300mm
Dzisiaj przyszla paczka z korkiem R8 do oleju oraz plynu chlodniczego.
S3 dostalo tez nowki opony Bridgestone Potenza 001