Pare logow.

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Pare logow.

Post autor: kurpiu »

Pojezdzilem troche wszystko bylo wporzadku i nagle cuda. Przy max bucie przy 4tys obr tak strzale ze jechac sie nieda. Moze ktos zerknac na te logi zastanawia mnie czas wtrysku na postoju 3.7 gdzie zazwyczaj bylo cos kolo 2.5. Ogolnie wyglada to tak ze go zalewa tylko co za to jest odpowiedzialne??

http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_140599.html
http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_140597.html

Ten na postoju
http://vaglog.rtnet.pl/kurpiuozo_140596.html
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Kurpiu k$%wa ty i te twoje "mody" . kazdy zaklada ze masz seryjne auto , na ch%j z taka wiedza sie zabierasz za takie mody zeby teraz wrzucac logi z wolnych obrotow ?

Gdybym uznal ze masz seryjne auto stwierdzilbym ze zamieniles lambdy miejscami co normalnie trzeba zrobic specjalnie a ty pewnie popieprzyles to.

Wiem ze masz ST i teraz pierwsze pytanie : gdzie je powstawiales ? obydwie w jedna rure za turbina , na odwrot czy jak ? Przeciez ewidentnie widac ze sterownik stara sie dopasowac dawke paliwa stronami i za ch%ja mu to nie wychodzi... Wiec sondy zle czytaja z glowic a ecu dopasowuje dawke stronami.

Zero ku$%a wyjasniej itp... BUBA dawaj szklana kule bo wysiade zaraz.
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Obrazek

mówisz i masz :mrgreen:
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

To juz nic zapytac sie nie mozna. I po co sie stresujesz. Wystarczylo napisac zeby sprawdzic czy sondy sa dobrze stronami dobrze podpiete.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Dzizas nie stresuje tylko robisz grube przerobki bez podstawowej wiedzy na ten temat. i to mnie przeraza :) Nawet jak cos Ci nie wyszlo to powinienes do tego sam dojsc ruszajac głową.
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Tutaj wstawiasz logi a na innym forum wstawiasz projekt.
Nie rozumiem. Latwiej byloby w calosci w jednym miejscu...
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

chłopak chciał się poradzić to go zjebali :mrgreen:
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

O moja wiedze akurat sie nie martw.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ok juz nie bede sie madrowal wogole w twoich tematach bo szkoda napisac cokolwiek.

Nie chodzi o radzenie sie , ja pisze mniej wiecej co bym obstawiaj wiec podpowiadam , a ze problem powinien byc oczywisty dla kogos kto sie tym zajmuje to mnie to po prostu dziwi.a na dodatek jeszcze pyskowanie w formie podziekowania za zainteresowanie sie. :roll:

Kurpiu ma ciagle jakies genialne pomysly i dziwne problemy ...

Ciagle nie dostalismy zadnej odpowiedzi gdzie sa lambdy , jak rozwiazane to wszystko , jakie wtryski jakie strojenie itp... Dawaj nastepna kule ta jest beznadziejna nic nie podpowiedziala a i wlasciciel nie raczyl.
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Przykro mi bardzo ze nie robie tego co wszyscy pewnie wtedy niebylo by problemow. Ale tak nie jest. Wlasnie ze to nie jest oczywisty problem. Bo dla Twojej informacji problem rozwiazalem i nie tkwil w sondach.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Wiec napisz ku%wa w czym byl panie tajemnica bo jak jest problem to szukasz podpowiedzi a jak rozwiazesz to nie raczysz odpowiedziec co bylo przyczyna moze by sie innym przydalo.

Gmerales tam od A do Z sam , zmieniajac biturbo na pojedyncze , przenosiles sondy , EGT w inne niz fabrrycznie miejsca , wprowadziles mase przerobek zeby to dopasowac , piszesz ze masz problem i zeby ktos z logow wywrozyl o co chodzi mimo ze nie podales nawet zakresu przerobek czy auto seryjne itp.

Sorka ze jestem zirytowany nic na to nie poradze.
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie mam innej. zawsze ta pomagala

[ Dodano: 2013-09-02, 17:05 ]
A kurpiu nie masz sie co cisnieniowac bo nosb ma racje. Nikt nie wie co tam jest a wymagasz zeby po logach diagnozowac. chill out
Pasi
Posty: 183
Rejestracja: 2013-06-25, 17:44
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pasi »

Wszystko Ok, Kurpi wrócił do Biturbo ^^
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Jaka pomoc taka odpowiedz. Jak mi cos grzechotalo w silniku to bylo ze cos odwalilem. A okazalo sie ze kolektor wydechowy pekl. A tu sie okazalo ze map zle odczytywal doladowanie przez co komp mocno dolewal i byly takie cuda. Jedyna rzecz ktora byla przeniesiona w inne miejsce to sondy ale one sa kolo siebie wiec w teori powinny odczytywac to samo. A to biturbo napewno nie wroce zbyt fajnie sie tym jezdzi.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

No i prawda jest taka ze ruszyles łepetyną i naprawiles 8-)
Obrazek
ODPOWIEDZ