Strona 1 z 2
					
				Ciężkie zapalanie na lekko ciepłym silniku
				: 2013-08-09, 00:43
				autor: jezyk_05
				Ok Panowie mam dla Was wyzwanie :) Auto - s4 po wymianie:
- pompa paliwa ( nowa)
- listwa wtryskowa z innym regulatorem
- wtryski po czyszczeniu / regeneracji
- nowe świece z rs4
- cewki podmieniane
- moduły zapłonowe podmieniane
- inny komp
Problem:
Auto odpala normalnie jak jest zimne, odpala normalnie jak jest rozgrzana oliwa do 80-90 stopni. Jest problem jeżeli się trochę ostudzi tak że woda spada do około 60 -70 stopni. Wtedy auto bardzo ciężko odpala, przylewa go paliwem i dopiero po większej ilości obrotów rozrusznika startuje i czasami tak wolno wchodzi na obroty jałowe. Późniejsza jazda jest ok, nie wywala żadnych błędów, nie przerywa i nie ma absolutnie żadnych innych objawów. Jakieś propozycje ? sugestie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy ?
			 
			
					
				
				: 2013-08-09, 09:37
				autor: buba
				LPG nie masz?
			 
			
					
				
				: 2013-08-09, 12:36
				autor: jezyk_05
				buba pisze:LPG nie masz?
Masz :) a co tutaj LPG będzie wnosić ? odpalany jest zawsze na PB i tutaj jest problem :/
 
			
					
				
				: 2013-08-09, 13:06
				autor: buba
				No właśnie to nie problem silnika PB tylko instalacji gazowej  
 
 
Możesz wymieniać każdy element po kolei w silniku a i tak to nic nie pomorze  

 
			
					
				
				: 2013-08-09, 14:59
				autor: robertukf
				Zrób test. pojeździj na samej PB z zakręconym LPG. Jeżeli problem zniknie będzie wiadomo ze to lpg.
			 
			
					
				
				: 2013-08-09, 19:06
				autor: martin s4
				czujnik temp ??
			 
			
					
				
				: 2013-08-09, 23:16
				autor: jezyk_05
				martin s4 pisze:czujnik temp ??
Czujnik temp wody nowy, oleju nie wymieniany. 
buba pisze:No właśnie to nie problem silnika PB tylko instalacji gazowej  
 
 
Możesz wymieniać każdy element po kolei w silniku a i tak to nic nie pomorze  

 
LPG w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia, bo wcześniej jak go nie było to na PB też to występowało :) a tak z ciekawości to dlaczego lpg może wywoływać takie coś ?
 
			
					
				
				: 2013-08-09, 23:20
				autor: Pasi
				czujnik położenia  wału korbowego ? też takie psikusy lubi robić 

 
			
					
				
				: 2013-08-10, 14:14
				autor: jezyk_05
				Pasi pisze:czujnik położenia  wału korbowego ? też takie psikusy lubi robić 

 
Ten był nie wymieniany :)
 
			
					
				
				: 2013-08-12, 10:39
				autor: ghost
				
LPG w tym przypadku nie ma żadnego znaczenia, bo wcześniej jak go nie było to na PB też to występowało :) a tak z ciekawości to dlaczego lpg może wywoływać takie coś ?
Czeste bolączki lpg które wpływają na odpalanie auta to :  
-nieszczelne wtryski które walą domiszekę gazu do dolotu (Twoje wtryski H2000 blue raczej tego nie robią)
-wady reduktorów - znowu puszczenie gazu w dolot  

 (o AC R01 czyta się raczej pozytywne opinie..) 
-klejenie się / problem z otworzeniem się wtryskiwacza
-niestabilność ciśnienia 
-błędne z dupy wystrojenie co powoduje rozjazd korekt sterownika i potem są jaja nie tylko z odpalaniem  
 
 
wszystko to możesz sprawdzić w łatwy sposób... zakrecając dopływ lpg na zaworze w butli od lpg i przejezdzajac powiedzmy 30-50 km i wtedy sprawdz czy wszystko ok...
Jak bys chciał to możemy podmienić ECU na moje i się okaże czy to czasem nie wina błędnie napisanego softu... bo raz w życiu taki przypadek widziałem  
 
 
ECU mam wytargane z auta ,mamy jeszcze podobne setupy więc jak bys chciał to podejdz i sprawdzimy :) moje zawsze odpalało ok!
 
			
					
				
				: 2013-08-12, 10:43
				autor: buba
				Co do tych H2000 to niebyłbym taki pewny bo ja dwa razy cały komplet wymieniałem  
 
Jak wrzuciliśmy na maszynę to tak wyglądała praca każdego z nich 

 
			
					
				
				: 2013-08-12, 12:32
				autor: ghost
				buba pisze:Co do tych H2000 to niebyłbym taki pewny bo ja dwa razy cały komplet wymieniałem  

 
a co im było ,że zadecydowałeś sie wymienić cały komplet ?! Ja zrobiłem na swoich 50 tys i jest wszystko O.K! Auto użytkowane całorocznie... nie miało problemów z przejściem  PB/LPG.  Żadnych wypadań zapłonów nic... moje wtryski i autora tematu to AA+ które teoretycznie odpowiadają 430-440 CC benzynowym 
 
EDIT: napisz jeszcze co sie działo z czasami wtrysku na LPG na poszczególnych cylindrach 
pozdro
 
			
					
				
				: 2013-08-12, 12:34
				autor: buba
				jak wyżej. nie wiem jak ta maszyna się nazywa 
[ Dodano: 2013-08-12, 12:38 ]
I to za każdym razem było podobnie. Teraz jest nowa seria która podobno jest poprawiona i już ta wada nie występuje. Co będzie to zobaczymy 
[ Dodano: 2013-08-12, 12:42 ]
Zaczynało się od szarpania na jałowym, później problem z odpaleniem po postoju (najpierw po nocy, później juz po pół godziny) a później zaczynało jebać gazem. Wymiana i spokój. Za każdym razem wychodziła wina wtrysków i takie różnice w pracy jak na fotce
			 
			
					
				
				: 2013-08-12, 12:45
				autor: jezyk_05
				Ja mam wtryski wsadzone z czerwca tego roku, więc problemów nie powinno być. Ale tak jak pisałem wcześniej przed montażem LPG na Pb też tak było.
			 
			
					
				
				: 2013-08-12, 12:51
				autor: buba
				nie tylko ty masz ten problem. rozwiązania póki co brak