Strona 1 z 2
					
				Problem z wycieraczkami
				: 2013-07-24, 10:28
				autor: Jachyr
				Dzis jadac do pracy zaczelo padac wlaczam wycieraczki a one prawie nic. W wielkim oporem doszly do konca i jakos wrocily wiec ich dalej nie meczylem. Teraz rozebralem podszybie aby zerknac jak to wyglada, popryskalem gdzie sie dalo na wszystkie laczenia Wd40, podnioslem je aby nie ,,jechaly" po szybie i dalej to samo. Czym to moze byc spowodowane? Sinlnik slychac ze chodzi ale ma wielki opor i nie radzi sobie. Z gory dzieki
			 
			
					
				
				: 2013-07-24, 11:10
				autor: Bucik
				Pewnie wytarły się te ząbki na mocowaniach ... ja przez to musiałem kupić nowe
			 
			
					
				
				: 2013-07-24, 11:46
				autor: Koralgol
				A jeżeli silniczek nie wyje to jeszcze mocno prawdopodobne jest, że dwa trzpienie na których obraca się cały mechanizm się zatarły... Musiałbyś wyjąć cały mechanizm i to sprawdzić  

  Tutaj masz spoko opis z którego korzystałem jak wymieniałem silniczek:
http://www.rbrzezinski.net/archives/842 
			
					
				
				: 2013-07-24, 13:30
				autor: Bucik
				Bez wyciągnięcia mechanizmu nic nie ogarniesz, przerabiałem to dość dokładnie
			 
			
					
				
				: 2013-07-24, 20:33
				autor: Jachyr
				O dzieki. Zaraz to postaram sie wyjac i zobacze co i jak. Pozdrowki
Problem rozwiazany:) tak byl zapieczny od strony kierowcy ze walczylem 2 godziny aby go wyjac... Ale juz wszystko smiga jak powinno:) dzieki pozdrowki
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 12:44
				autor: RRyb
				nie będę zakładał nowego tematu. Mój problem z wycieraczkami jest tego typu, że czasami chodzą bardzo wolno jakby w ogóle nie miały siły pracować a np na następny dzień chodzą już elegancko. I nie wiem czemu tak jest?
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 13:21
				autor: SID
				pewnie pada silniczek wycieraczek
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 13:49
				autor: RRyb
				dzięki za info
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 14:01
				autor: Rydel
				u mnie w B6 było skorodowane to ramie od silniczka, które łączy go z wycieraczkami i ono sprawiało, że wycieraczki wariowały.
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 14:10
				autor: RRyb
				czyli teoretycznie wystarczyłoby zdjąć całe ramie wycieraczki i to przeczyścić i nasmarować?
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 14:48
				autor: bskbp
				RRyb pisze:czyli teoretycznie wystarczyłoby zdjąć całe ramie wycieraczki i to przeczyścić i nasmarować?
miałem dokładnie takie same obiawy w a4 b6, wyjalem, oddalem osiedlowemu magikowi ktory za 3 dyszki, chyba tylko przeczyscil i nasmarował ( tak mi sie wydaje ) i wszystko działało idealnie az do sprzedazy :)
 
			
					
				
				: 2014-10-01, 14:52
				autor: Rydel
				ja kupiłem to ramie nowe, ono jest na pewno w podszybiu tak jak w B6 i jak mi wymieniali szybę to zrobili to gratis. Dodatkowo to w serwisie VW Bednarka w Łodzi co mnie pozytywnie zaskoczyło. Ramie kosztowało chyba ze 120 zł i rzekomo było z lepszego materiału.
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 15:16
				autor: RRyb
				rozumiem. No dobra to się coś pomyśli nad tym
			 
			
					
				
				: 2014-10-01, 16:49
				autor: luk448
				A moze wystarczy tylko wyczyscic z calego syfu silniczek od srodka?W kilku autach tak mialem i potem smigaly az milo.Bez wyciagania sie nie obejdzie 

 
			
					
				
				: 2014-10-01, 23:49
				autor: Flyer
				jest juz masa zamiennikow tych mechanizmow na allegro, placilem chyba 50 zeta do B6.