W drodze rano na zawody nagle wywaliło mi błąd i przestała dmuchać jedna turbina ( na zegarze 0.4 bar ) zgasiłem silnik i włączyłem od nowa, druga turbina dmucha ale zamiast tego co było zawsze czyli 1.3 w peaku i 1.1 na stałe, dolatuje do 0,8 i się zatrzymuje, auto wyraźnie nie jedzie. Dodatkowo po przełączeniu na benzyne wali gazem wyraźnie w kabinie gdy auto stoi z odpalonym silnikiem. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd przeładowania, skasowałem auto dalej nie jeździ i dmucha 0,8.
Jakieś pomysły? N75 do czyszczenia, trójnik puszcza czy moze turbo się kończy?
edit: dzis nagle mu się wieczorem odmieniło nagle zaczal dmuchac 1.0 a chwile później już prawidłowo 1.3 peak 1.1 stałe... jutro pewno znów będzie miał focha i 0.8;]
Za słabo dmucha
Re: Za słabo dmucha
Sprawdz DV-ki bo czesto padaja podobno:d najprostrzy sposób do odłaczyc wezyk od 1 z dv-ek i sprobowac wytrorzyc podcisnienie zasysajac powietrze jak kliknie charakterystycznie i bedzie utrzymywal to ok jak nie to wiadomo:d OUT :DVito pisze:W drodze rano na zawody nagle wywaliło mi błąd i przestała dmuchać jedna turbina ( na zegarze 0.4 bar ) zgasiłem silnik i włączyłem od nowa, druga turbina dmucha ale zamiast tego co było zawsze czyli 1.3 w peaku i 1.1 na stałe, dolatuje do 0,8 i się zatrzymuje, auto wyraźnie nie jedzie. Dodatkowo po przełączeniu na benzyne wali gazem wyraźnie w kabinie gdy auto stoi z odpalonym silnikiem. Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd przeładowania, skasowałem auto dalej nie jeździ i dmucha 0,8.
Jakieś pomysły? N75 do czyszczenia, trójnik puszcza czy moze turbo się kończy?
edit: dzis nagle mu się wieczorem odmieniło nagle zaczal dmuchac 1.0 a chwile później już prawidłowo 1.3 peak 1.1 stałe... jutro pewno znów będzie miał focha i 0.8;]