Pare istotnych bledow . Trzeba to naprawic

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Pare istotnych bledow . Trzeba to naprawic

Post autor: Savo »

Witam wszystkich serdecznie
Jestem tutaj nowy i nie bardzo wiedzialem czy podlaczyc sie juz do tematu podobnego czy utworzyc nowy watek. Posiadam troche bledow przy mojej audi s4 2000r. Chce to wszystko rozwiazac poniewaz plany niedlugo sa na zwiekszenie mocy.
Prosze mi napisac co to dokladnie za bledy i co nalezy wymienic.

17862 - exhaust gas temperature sensor-1 g235
17978 - engine control module (ECM) disabled
17800 - Camshaft pos. sensor, bank2 G163 open circuit/short circuit to b+
17870 - exhaust gas temperature control bank 2
17864 - exhaust gas temperature control bank 1
16538 - 02 sensor circ., bank2-sensor1 - no activity
18010 - power supply terminal 30
18084 - electronic power control malfunction indacator lamp - K132

Posiadam tez inne bledy lecz od pasow i poduszek - takze je rozwiaze sam po skreceniu wszystkiego poniewaz srodek mialem caly rozkrecony.
Prosze koledzy napiszcie od czego zaczac i co zaczac wymieniac , wiem ze pierwszy blad to tzw EGT ... lecz reszta , sondy lambdy ? zaznaczam ze w przyszlosci niedalekiej autko bedzie robione na 450+ ... i sam nie wiem czy te dwie sandy beda mogly zostac przy wydechu jesli caly on bedzie zmieniony.

Z gory dziekuje za pomoc
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

sondy i egt do wymiany

skasuj błędy i zobacz które powrócą
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

No i co to wszystko ? Chyba najważniejszym błędem od którego powinno się zacząć 17800 ?? Sondy chyba te przed katalizatorem ? A egt od strony pasażera bądź kierowcy ? :roll:
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

buba, dobrze Ci podpowiada. Czasem bledow jest ogrom, a istotne sa tylko te, ktore powracaja zaraz po kasowaniu. Bledy wystepuja przy spadkach napiecia, zalales gorszej benzyny cos sie sondzie nie spodobalo wywalila blad itp. Wiec skasuj wszystkie pojezdzij troszke w calym zakresie obrotow i sprawdz jeszcze raz.
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

No to panowie po zrobieniu full servisu- wymianie napinaczy, lancuszki, czujniki napinaczy , rozrzad itp. Po skasowaniu bledow i przejechaniu kilkuset km wracajace bledy :
17864 p1454 exhaust gas temperature sensor 1-g235
17864 p1456 exhaust sporadic gas temperature co tr bank 1 co trol limit
17870 p1462 exhaust sporadic gas temperature co trol bank 2 range performance

Czyli rozumiem ze sprawa wyglada nadal tak samo. Do wymiany 2 sondy lambda i czujnik EGT ?
Tylko pytanie ktory to czujnik i czy to te 2 sondy pod maska.?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

obie sondy EGT masz do wymiany.
ODPOWIEDZ