Sprzęgło się klei (S4 B5)
Sprzęgło się klei (S4 B5)
Witam, (jeśli taki temat istnieje proszę o usunięcie ale po szukajce żadnych efektów)
Mój problem polega na tym, że podczas strzału ze sprzęgła sprzęgło się przykleja i brak możliwości zmiany biegu itd. Strzelam przy ok 4-4,5tys. Nie chcę aby to się skończyło spaleniem sprzęgła i brakiem dalszej jazdy przez kilka dni ale chciałbym móc korzystać z pełnych możliwości tego auta.
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość
Mój problem polega na tym, że podczas strzału ze sprzęgła sprzęgło się przykleja i brak możliwości zmiany biegu itd. Strzelam przy ok 4-4,5tys. Nie chcę aby to się skończyło spaleniem sprzęgła i brakiem dalszej jazdy przez kilka dni ale chciałbym móc korzystać z pełnych możliwości tego auta.
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość
- pawlik_tcz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2012-03-27, 19:27
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Re: Sprzęgło się klei (S4 B5)
Ori sprzeglo jest ogolnie do .... według mnie ;) tez po strzałach nie moglem zrzucic biegu , ja stawiam na łozysko oporowe ;) przy wcisneitym sprzegle slyszysz jakies dziwne dzwieki ? ogolnie i tak trzeba zwalic wszystko ;) sprawdzic oliwe synchronizatory itp.RRyb pisze:Witam, (jeśli taki temat istnieje proszę o usunięcie ale po szukajce żadnych efektów)
Mój problem polega na tym, że podczas strzału ze sprzęgła sprzęgło się przykleja i brak możliwości zmiany biegu itd. Strzelam przy ok 4-4,5tys. Nie chcę aby to się skończyło spaleniem sprzęgła i brakiem dalszej jazdy przez kilka dni ale chciałbym móc korzystać z pełnych możliwości tego auta.
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość
- pawlik_tcz
- Posty: 38
- Rejestracja: 2012-03-27, 19:27
- Lokalizacja: Tczew
- Kontakt:
Jednak coś zaobserwowałem. Głownie przy zmianie biegów z 3 na 4 i wyżej. Jak puszcze szybciej sprzęgło przy stosunkowo niskich obrotach (2-3tys) jest puknięcie któremu czasami towarzyszy szarpniecie. Tak jakby coś na chwilę "przytrzymało proces wysprzęglania i nagle puszczało.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)