Sprzęgło się klei (S4 B5)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Sprzęgło się klei (S4 B5)

Post autor: RRyb »

Witam, (jeśli taki temat istnieje proszę o usunięcie ale po szukajce żadnych efektów)
Mój problem polega na tym, że podczas strzału ze sprzęgła sprzęgło się przykleja i brak możliwości zmiany biegu itd. Strzelam przy ok 4-4,5tys. Nie chcę aby to się skończyło spaleniem sprzęgła i brakiem dalszej jazdy przez kilka dni ale chciałbym móc korzystać z pełnych możliwości tego auta.
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość
Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

Cześć co tam słychać? jakie masz auto i sprzęgło? avant czy sedan?
w ogóle miło Cie powitać na forum :mrgreen:
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

:-) . Witam. Mam od jakiegoś miesiąca audi S4 b5 99rok avant. Sprzęgło jest seryjnie jak z resztą całe autko póki co :-). Miło otrzymać takie powitanie.
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Może zapowietrzony , lub kiepski już wysprzęglik.
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Da się to w jakiś sposób sprawdzić?
Awatar użytkownika
pawlik_tcz
Posty: 38
Rejestracja: 2012-03-27, 19:27
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Re: Sprzęgło się klei (S4 B5)

Post autor: pawlik_tcz »

RRyb pisze:Witam, (jeśli taki temat istnieje proszę o usunięcie ale po szukajce żadnych efektów)
Mój problem polega na tym, że podczas strzału ze sprzęgła sprzęgło się przykleja i brak możliwości zmiany biegu itd. Strzelam przy ok 4-4,5tys. Nie chcę aby to się skończyło spaleniem sprzęgła i brakiem dalszej jazdy przez kilka dni ale chciałbym móc korzystać z pełnych możliwości tego auta.
Pozdrawiam i proszę o wyrozumiałość
Ori sprzeglo jest ogolnie do .... według mnie ;) tez po strzałach nie moglem zrzucic biegu , ja stawiam na łozysko oporowe ;) przy wcisneitym sprzegle slyszysz jakies dziwne dzwieki ? ogolnie i tak trzeba zwalic wszystko ;) sprawdzic oliwe synchronizatory itp.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wysprzęglik, łapa, łożysko sporo niewiadomych które mogły się zrypać
no i fakt że niektórzy zakłądają używane dociski na nowe tarcze
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Ja obstawiam docisk. Regulacje szlag trafił.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Żadnego dźwięku nie słyszę. Ogólnie przy normalnej spokojnej jeździe nic złego się nie dzieje żadych dźwięków. Nic zupełnie. Tylko to "przyklejanie".
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
pawlik_tcz
Posty: 38
Rejestracja: 2012-03-27, 19:27
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: pawlik_tcz »

wiec podnośnik i zwalenie wszystkiego da ci odpowiedz ;) z fusów nie ma co wrózyć szkoda czasu twojego i innych :) pozdrawiam
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Jednak coś zaobserwowałem. Głownie przy zmianie biegów z 3 na 4 i wyżej. Jak puszcze szybciej sprzęgło przy stosunkowo niskich obrotach (2-3tys) jest puknięcie któremu czasami towarzyszy szarpniecie. Tak jakby coś na chwilę "przytrzymało proces wysprzęglania i nagle puszczało.
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ODPOWIEDZ