Swap 2.7 do A4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Swap 2.7 do A4 B5

Post autor: cys »

Witam.
Przyszedł czas na zebrane wiedzy merytoryczej na temat 2.7 w A4.
Konkretnie chodzi o to co trzeba przełożyć z S4 żey to miało ręce i nogi.

Bazą będzie najprawdopodobnie A4 99' 2.4 Q
Wiadomo cały silnik, skrzynia, łapy i inne pierdoły tego typu.
Chciałbym wiedzieć co z:
wał
półosie
tylni most
chłodnica
wiązka cała czy tylko ECU

Jeśli coś jeszce prosze o podpowiedzi. :->

Co do hamulców to będą z S4, i tu też małe pytanie.
Zwrotnie do wymiany?
I jakie felgi minimalnie pod te zaciski?

Projekt ma być z założenia tani i chce żeby tak zostało :-P
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

swap do a4 b5

Post autor: arek »

-silnik
-skrzynia
-wał
-dyfer
-półosie przednie
-pedały cały stelarz
-wiąska silnika tą pod konsolą można wykorzystać część twojej żeby nie wyrywać konsole ale i tak musisz kupić eskową.
-zwrotnice
-kasete zmiany biegów
-chłodnice skrzynia biegów ma chłodzenie
-swój pas przedni będziesz przycinał
-przewód wspomagania kierownicy z pompą, no nie do końca można przerobić
-licznik,ecu
-felge minimalny rozmiar który pasuje STALOWA 16cali SKODA OCTAWIA RS trzeba
zastosoać cienki dystans.
mechanika+elektryka koszt przeróbki u mnie 4tyś.
Ostatnio zmieniony 2013-02-14, 09:17 przez arek, łącznie zmieniany 1 raz.
cztery kółka
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Czyli nie ma aż takiej strasznej rzeźby.
Kabelkologi będzie dużo mi się wydaje.
Zwykły mechanik z normalny zapleczem powinien sobie z tym poradzi?
Dzięki na info.
quidy
Posty: 157
Rejestracja: 2010-12-10, 23:40
Lokalizacja: wwa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quidy »

Słaby projekt, za 7k pln kupisz lekko rozbitą ze szwajcarlandii - wymienisz błotnik maskę czy coś i masz całe pełnoprawne s4 poniżej 10k pln do tego poliftowe. No chyba, że masz rs body na tym starym a4. A jak nie to do żyda te stare a4 i jeszcze taniej Cię wyjdzie wtedy.
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

swap do a4 b5

Post autor: arek »

Najważniejsza jest pinologia licznika a jak wiesz w s4 jest mocno rozbudowany. Ostatnio robiłem a4 2.8Q
cztery kółka
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Pełnoprawnym projektem bym tego nie nazwał.
Chciałem sobie to wszystko przekalkulaować, patrząc na koszty robocizny i ilość cześci, nie wyglada to dobrze, i coraz bardziej sie do tego zniechęcam. Brak doświadczenia robi swoje.
A co do sprowadzania auta to o tym nie myślałem. Warunków ku temu brak.

quidySadząc po syg zajmujesz się tym tak?
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

swap do a4 b5

Post autor: arek »

Radze ci żebyś lepiej się za to nie brał kup sobie lepiej s4. A i jeszcze klime będziesz musiał przerabiać i wiele drobnych......
cztery kółka
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Po to się tu zarejestrowałem żeby się w gówno nie wpakować :roll:
I jak widze bardzo dobrze zrobiłem.
Dzięki panowie za pomoc.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

najlepiej kupić rozbitka i przekłądac jak masz swoje zadbane i pewne auto. w przeciwnym razie nie kalkuluje się to w ogóle
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Pier$%licie hipolicie :) Ale generalnie z dyche trzeba by liczyc wiec sie srednio kalkuluje jak eske kupisz za 15 (z tym ze do niej tez dolozysz ) .

Jak chcesz to mozesz zastosowac na skrzynie 5 z 2,4 , pas zostanie , kupujac silnik/dawce z rocznka budy przerobki w kablach minimalne. a i na seryjnych hamulcach mozesz smigac przeciez jakis czas. Bo tutaj to raczej nie koszty swapa sa podane a przerobki A4 na S4 bo widze ze do zrobienia swapa trzeba wpakowac wszystko z eski :)

U mnie prosty swap na 2,7T z 2,4/2,8 to 2,5K
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

jeszcze 2 lata temu opłacało się z A4 robić a dziś tylko brać S4 z CH bo tanie
Obrazek
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

swap do a4 b5

Post autor: arek »

tak NOSB ale ty idziesz na skróty skrzynia,napęd,zawieszenie,heble,licznik zostają taki swap to nieporozumienie.
cztery kółka
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Swap miał być kompletny, który się wcale nie opłaca. A zwłaszcza tak jak piszecie że można w normalnych pieniądzach sprowadzić S4 doinwestować i wychodzi to samo jak nie taniej, i mamy pełnoprawne S.
kasku22
Posty: 132
Rejestracja: 2010-02-03, 11:03
Lokalizacja: włocławek
Płeć:
Kontakt:

Re: swap do a4 b5

Post autor: kasku22 »

arek pisze:tak NOSB ale ty idziesz na skróty skrzynia,napęd,zawieszenie,heble,licznik zostają taki swap to nieporozumienie.
a co jak to wszystko zostaje z 2.4 to co auto wtedy nie jedzie?on chce miec w a4 silnik 2.7bit a nie chce robic z a4 s4.u mnie napedy zostaly stare i jakos nie mam z nimi problemu.
quidy
Posty: 157
Rejestracja: 2010-12-10, 23:40
Lokalizacja: wwa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quidy »

Przecież napisał, że swap kompletny :P
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
ODPOWIEDZ