c5 4.2 samo skręca i wyje pompa
c5 4.2 samo skręca i wyje pompa
witam
jestem "szczęśliwym" posiadaczem prawie s6
problem jak w temacie :
kierownica w prawo ciężko chodzi , w lewo wystarczy lekko ruszyć i sama skręca do oporu
do tego jęczy i rzezi pompa wspomagania.
-wymieniłem płyn na febi06162
-układ raz przepłukany wcześniej jakiś ciemny syf
przy płukaniu i odpowietrzaniu na chwile pompa ucichła i wspomaganie w obydwie strony zaczęło działać prawidłowo płyn się nie pienił
po zalaniu docelowego płyny pompa jęczy, wspomaganie skręca kierownice w lewo
po nocce i odpaleniu auta trochę piany w zbiorniczku- generalnie dalej tak jak było
może ktoś pomoże o co kaman?
czy pompa do wymiany czy magiel a muze jedno i drugie
jeśli magiel prosił bym o naprowadzenie jak go wydłubać bo po pierwszych oględzinach majster stwierdził cytuje o ja pi****le chyba trzeba wyjąc silnik i skrzynie
dodam ze auto kupiłem już z taka usterka
pozdrawiam
jestem "szczęśliwym" posiadaczem prawie s6
problem jak w temacie :
kierownica w prawo ciężko chodzi , w lewo wystarczy lekko ruszyć i sama skręca do oporu
do tego jęczy i rzezi pompa wspomagania.
-wymieniłem płyn na febi06162
-układ raz przepłukany wcześniej jakiś ciemny syf
przy płukaniu i odpowietrzaniu na chwile pompa ucichła i wspomaganie w obydwie strony zaczęło działać prawidłowo płyn się nie pienił
po zalaniu docelowego płyny pompa jęczy, wspomaganie skręca kierownice w lewo
po nocce i odpaleniu auta trochę piany w zbiorniczku- generalnie dalej tak jak było
może ktoś pomoże o co kaman?
czy pompa do wymiany czy magiel a muze jedno i drugie
jeśli magiel prosił bym o naprowadzenie jak go wydłubać bo po pierwszych oględzinach majster stwierdził cytuje o ja pi****le chyba trzeba wyjąc silnik i skrzynie
dodam ze auto kupiłem już z taka usterka
pozdrawiam
Masz servotronic w aucie ( w okolicy lewego nadkola/wezy hamulcowych masz kostke 2 pin ) , magiel jest prawdopodobnie uszkodzony/do regeneracji badz moze byc uszkodzony tez zaworek w nim. Dalej zmien mechanika :D Silnik kur$a do magla wyjmowac i skrzynie. Najlepiej niech wytnie z grodzia i potem wspawa.
Zdemontowac zawieszenie z lewej strony i powinien dac rade. najgorzej sruba tam za wezami zeby sie dostac :/ Kolejne dwie od gory dostepne.
A jak pompa wyje to tez raczej spieprzona.
Zdemontowac zawieszenie z lewej strony i powinien dac rade. najgorzej sruba tam za wezami zeby sie dostac :/ Kolejne dwie od gory dostepne.
A jak pompa wyje to tez raczej spieprzona.

moja to "prawie" s-ka mam 4.2 300KM templates/sportaudi/images/ranks/icon/icon12.gif
także servotronica chyba raczej nie mam. ale sprawdzę
dzięki, będę walczył.
także servotronica chyba raczej nie mam. ale sprawdzę
dzięki, będę walczył.
To moze sie okazac ze masz sam magiel bez sterowania i takie ibjawy wlasnie tez sa. Wtedy zwykly magiel zalozyc. Sprawdz czy jest wtyczka wychodzaca z magla a jesli jest to cyz podpieta. Pod deska w okolicy bezpiecznikow/przekaznikow powinien byc tez " przekaznik" z napisem servotronic. Raczej masz servotronic. Moja a6 ma a to zwykle 2,7T tyle ze bogata dosc. NAwet jak masz a nie potrzebujesz mozesz wstawic zwykly magiel i tez zalatwi sprawe.

podobne objawy miałem
u mnie w s6 4,2 z servotronic były podobne objawy- raz cieżko raz lekko się kreciła i to głównie w jedna strone. Zminiałem płyny, płukałem z 2 razy układ i dupa. Kupiłem druga przekładnie po regeneracji(na gwarancji niby:) ) i było jeszcze gożej. Ale założyłem starą z czujnikiem od servotronica od tej po regeneracji i problem calkowicie zniknał. Czyli był padniety ten czujnik czy co to tam sie podpina do niej :) I ja i nowy użytkownik do dzisiaj przez 4 lata nie zagladał już tam całkowicie -chrzaniła robote elektronika - a płyn też sie pienił i wyła pompa :) a pompe też zmieniłem wcześniej myśląc że to ona :)
-
- Posty: 53
- Rejestracja: 2013-04-29, 22:16
- Lokalizacja: wml
- Płeć:
- Kontakt: