Strona 1 z 2

ARE 2,7T błedy do weryfikacji

: 2012-11-08, 21:38
autor: robertukf
Witajcie.
Mam pewien problem z moim pacjentem 2,7t, pacjent z LPG

Czasem odczuwam jakby miał słabszą moc, rano po odpaleniu i przejechaniu DO 1km auto poszarpuje zdarza się że mrugnie CHECK. Jak się rozgrzeje szarpanie ustaje i jest OK. Wyczuwam delikatne drgania samochodu na postoju

podłączyłem VAG i oto wypluło:

17521/P1113 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High
17965/P1557 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
16684/P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
16688/P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected

Po mojemu:
błąd nr1: sonda lambda (strona pasażera przed katalizatorem ) leczenie:sprawdzenie przewodów/ czyszczenie przepustnicy/wymiana sondy?
błąd nr2: "regulacja ciśnienia doładowania, przekroczona górna granica regulacji" tu już mam problem? ale myślę że to jest powód braku mocy.
błąd nr3: "losowe wypadanie zapłonu" to by tłumaczyło szarpanie- świece do wymiany?
błąd nr4: "cewka na 4 cylindrze do wymiany?


Co o tym myślicie?

: 2012-11-08, 22:05
autor: Papol
2gi blad zobacz 3nik gumowy bo moze jest pekniety pod opaska,zdejmi ogladnij.Reszta w sumie sam sobie odpowiedziles

: 2012-11-08, 23:25
autor: nosb
Najpierw zobacz trojnik prawdopodobnie jest pekniety. potem jak zmienisz moze uspokoja sie zaplony jak nie to zmien swiece nie zaszkodzi + cewke czwartego. lambda prawdopodobnie do wymiany ( ale skasuj bledy i zobacz czy wrocą )

: 2012-11-12, 15:38
autor: robertukf
Jak liczy się numery cylindrów w 2,7t

znalazłem coś takiego:

Ściana grodziowa
3...6
2...5
1...4
Pas przedni z chłodnicą i zderzakiem


Poprawnie?

: 2012-11-12, 17:40
autor: asi
z tego co pamietam to tak

: 2012-11-13, 11:06
autor: Norbi
Apropos sąd. Miałem błędy obu, przed katami, wymiana na nowe i po miesiącu znowu są te same błędy. Auto jak zapierdalało tak zapierdala. Temat olałem.

: 2012-11-13, 14:18
autor: Flyer
bo to sa tylko sondy diagnostyczne, z nimi, czy bez nich auto bedzie jechac tak samo.

: 2012-11-13, 16:28
autor: aw69
sprawdź czy z SAI jest wszystko ok

: 2012-11-13, 16:39
autor: Norbi
W A6 C5 jest SAI?

: 2012-11-13, 16:45
autor: robertukf
mam SAI i rzeczywiście coś długo "świszcze" :-/

: 2012-11-14, 10:42
autor: nosb
jest jest :) Tez mam i musze wypiejdojic z niej :)

: 2012-11-14, 16:29
autor: aw69
tylne sondy odpowiadają też za SAI. dlatego czasami wypierdala dziwne błędy

[ Dodano: 2012-11-14, 16:30 ]
Robertkuf podjedz na Mineralna do R-Performance, rogal wyłączy ci programowo SAI.
Mi teraz wyłączył w passacie V6 bo też ciągle jakies jazdy z tym miałem, a że to dupowóz to niemialem czasu z tym walczyć :)

: 2012-11-14, 16:47
autor: Norbi
Za co odpowiada SAI i czy po wyłączeniu programowo trzeba też fizycznie to wywalić?

: 2012-11-14, 21:00
autor: aw69
doprowadzanie wtórnego powietrza....nie trzeba go fizycznie wywalać

: 2012-11-15, 11:36
autor: robertukf
Norbi, System SAI, ma na celu szybciej nagrzac zimny silnik.