Strona 1 z 2
Nierówny wykres z hamowni
: 2012-10-16, 00:25
autor: xan
Witam wszystkich,
ostatnio wybrałem się na hamownię żeby zobaczyć ile mi KM i NM zostało z serii. Wyniki wydaje mi się że są zadowalające ale wykres jest bardzo nierówny (czuję też lekkie szarpanie podczas jazdy).
Może nakierujecie mnie od czego zacząć wymiany aby go trochę poprawić? Nie wiem czy sam wykres coś wogóle mówi więc jeśli macie jakieś pytania ....
Pozdrawiam,
xan
: 2012-10-16, 00:27
autor: asi
Zrobic logi. to podstawa chyba.
: 2012-10-16, 00:33
autor: xan
Komputer nie pokazuje żadnego błędu. Miałem wcześniej dwa dotyczące wysokiej temperatury w katalizatorach. Teraz już ten błąd też nie występuje.
P.S. Logi sprawdzałem sam na Vag-u jako laik w temacie. Czy Vag może pokazać więcej błędów niż tylko te które odczytałem z ECU?
: 2012-10-16, 10:17
autor: Flyer
Sprawdzales bledy, a nie robiles logi. To zupelnie inna para kaloszy, poczytaj na forum jak sie je robi.
: 2012-10-16, 15:27
autor: Michał S4
jedź na normalną hamownię, te inercje to ciężki temat.
: 2012-10-16, 21:16
autor: xan
Flyer pisze:To zupelnie inna para kaloszy, poczytaj na forum jak sie je robi.
Dzięki zaraz wezmę się do czytania :)
Michał S4 pisze:jedź na normalną hamownię, te inercje to ciężki temat.
A co w tej na której byłem jest nienormalnego?
: 2012-10-16, 22:34
autor: buba
tak
: 2012-10-16, 23:09
autor: xan
Co masz na myśli pisząc "tak"? Pytałem co w tej hamowni na której byłem jest nienormalnego?
: 2012-10-16, 23:17
autor: Majkel
To wykres bez wygładzania, dlatego tak wygląda. Vtech tak ma.
: 2012-10-16, 23:38
autor: xan
Majkel pisze:To wykres bez wygładzania, dlatego tak wygląda. Vtech tak ma.
Chcesz przez to powiedzieć że to normalne? Ja hamowałem auto na dyno-day i tylko mój jest aż tak pofalowany. W sumie to tylko ja miałem benzynę turbo ale chłopaki z wolnossącymi i turbo dieslami mieli normalne wykresy, tj gładkie.
: 2012-10-17, 00:04
autor: Majkel
Zapłaciłeś za wykres i nie pomogli Ci go zinterpretować na miejscu? Żadnego info nie udzielili? Co to za firma?
Tak, to normalne. Szarpanie na LPG czy na benie też?
: 2012-10-17, 00:12
autor: xan
Czerwony jest na benzynie a niebieski na LPG. Obydwa wykresy bardzo podobne. W sumie to pomogli mi go zinterpretować. Na początek doradzili sprawdzenie cewek i wymianę filtra paliwa (choć co do tego drugiego to LPG by wskazywał inaczej).
Majkel pisze:Zapłaciłeś za wykres i nie pomogli Ci go zinterpretować na miejscu? Żadnego info nie udzielili? Co to za firma?
Ja ogólnie jestem zadowolony z samego hamowania i chłopaki z Vtechu odpowiadali na wszystkie moje pytania.
A napisałem tu temat bo wiem że tu jest sporo specjalistów od mojego silnika i wielu z nich ma kontakt z hamowaniem tych silników na codzień.
: 2012-10-17, 20:04
autor: Słonik
Nieprawda jest ze wykres bez wygladzania na vtech'owskiej inercji wyglada tak "normalnie".
: 2012-10-18, 18:45
autor: xan
Słonik pisze:Nieprawda jest ze wykres bez wygladzania na vtech'owskiej inercji wyglada tak "normalnie".
Mógłbyś sprecyzować?
: 2012-10-18, 19:44
autor: buba
bez wygladzenia kazdy wykres tak wyglada. osoba ktora hamuje auto powinna obrobic wykres ale nie na zasadzie painta tylko w programie