Strona 1 z 1
					
				3 błędy, auto traci moc (pomoc dla nowegoużytkownika s4)
				: 2012-06-15, 10:23
				autor: duffy
				witam
eska łapie 3 błędy:
obwód sterowania zaworem powietrza dolotowego (usterka)
ciśnienie doładowania(osiągnęło górną granicę)
czujnik położenia wału korbowego (sygnał poza sekwencją)
auto traci moc i jedzie jak wolnossące 1,4 :/ od czego zacząć ? dv? szukać nieszczelności ?
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 10:36
				autor: Papol
				N75 , nieszczelnosci , to podstawy , sprawdz dv,zobacz czy 3nik ni uszkodzony (mialem tak ostatnio) zakaladalem lepsze opaski ale nie widzialem ze jest pekniety i auto nie mialo mocy)
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 11:29
				autor: buba
				jw
Błędy stałe czy sporadyczne? 
BTW coś ty za samochód kupił 

 
			
					
				
				: 2012-06-15, 12:02
				autor: duffy
				brak mocy ogarnięty, źle założona opaska przy przepływce 
dv jak sprawdzić metodą domową ? błąd za dużego ciśnienia pojawia się sporadycznie ale jednak jest.
i tak samo jak sprawdzić n75 ?
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 12:19
				autor: Papol
				DV to dmuchasz w jedna koncowke i 2ga przy jednej powinno byc ciezko,jesli 2 wyloty latwo przedmuchac to znaczy ze DV umarlo.N75 lekko kopie na wolnych jak przylozysz palca ale nie zawsze.Zdejmij przewody i tez podmuchaj w ktoryms powinno byc to niemozliwe.Jesli wszystkie beda wolne to znaczy ze cos nie tak ale to i tak nie zawsze sprawdzisz. Nie polam tylko plasticzkow przy zaworze jak bedziesz zdejmowal przewody.
			 
			
					
				
				: 2012-06-15, 17:00
				autor: buba
				DV - zdejmij osłone plastikową i dmuchnij w przewód od góry (ten cienki), jak puszcza to do wymiany.
N75 - odłącz przewód ciśnieniowy idący do WG i się przejedz. tylko uważaj bo może dużo dmuchnąć. Jak przeładuje to znaczy że N75 źle steruje.
Ale wcześniej musisz pozostałe błędy wyeliminować