Strona 1 z 40

A4/S4 B6 2.7 BiT quattro S-line 486PS 590NM

: 2010-04-27, 17:18
autor: Flyer
Audi A4 B6 quattro S-line 2003 r.

Modyfikacje: AWRacing
Strojenie: R-Performance
Swap: Nosb Performance

Silnik
2,7l V6 AGB po kompletnym remoncie
Głowice 2,8 AMX
K04 RS6
Wtryski 630cc
Pompa Bosch 044
Świece RS4
Chłodnica oleju MOCAL
Wkładka K&N

Zawieszenie
Bilstein B16 PSS9
Stabilizatorzy przod i tyl RS4 B7

Napęd
Skrzynia 6B 2.5TDI
Sprzęgło + dwumas RS4

Układ hamulcowy
PRZÓD:
Zaciski od Porsche 6-tłoczkowe
Tarcze 345mm Zimmermann, klocki Brembo/Pagid
Przewody w oplocie Goodridge
TYŁ:
OEM S4 B6
Tarcze 300mm Zimmermann, klocki Brembo/Pagid
Przewody w oplocie Goodridge

Wyposażenie
- Kolorek AVUS z pakietu Audi Exclusive
- Schwarz pakiet [brak chromów]
- Felga 19" RS6 C5
- Felga 19" Sportec
- Felga 18" Audi DTM [zima]
- Pełen pakiet S-line
- Servotronic
- Listwy drzwiowe S4 B6
- Czarna podsufitka S-line
- listwy dekoracyjne Piano Black Audi Exclusive
- Sportowe skórzane fotele /elektryczna regulacja wsparcia odcinka ledzwiowego/ S-line
- Skórzana 3-ramienna kierownica multifunkcyjna + gałka S-line
- Bi-Xenon + biale kierunkowskazy
- RNS-E
- Tempomat
- Elektryczny szyberdach
- Pakiet oświetlenie
- Pakiet zima /podgrzewane fotele, lusterka boczne, spryskiwacze/
- Pełna elektryka
- Fotochromatyczne lusterka boczne + elektrycznie składane
- Fotochromatyczne lusterko wsteczne
- Fabrycznie przyciemnione szyby
- Relingi Piano Black
- Ciemne boczne kierunkowskazy DEPO
- Aero Wipes

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

: 2010-04-27, 20:05
autor: sportmile
Cze . Przyjedz daleko nie masz wyjasnie ci wszystko tak jak rozmawialismy przez tel. Nie ma sensu sie produkowac i pisac poematy. Sprawa jest latwa ale kilka rzeczy takich jak wydech i coolery trzeba bedzie zrobic. Pozdr.

: 2010-04-27, 21:16
autor: Flyer
Chetnie podlece... tylko pytanie, czy pracujecie w soboty? Albo poznym wieczorem? Sam wiesz jak wyglada Pulawska od strony Ursynowa :mrgreen:

btw, Moze namowie Dominika T. zeby sie wybrac razem :-P

: 2010-04-27, 22:13
autor: SID
projekt będzie ciekawy ale sam wiesz, że tanio nie będzie,

a zapytam : nie myślałeś o wsadzeniu V8 z S4 lub S6/S8 ?
ostatnio widziałęm na allegro silniki 3,0l kompresor, są bardzo rozwojowe na 400ps a cena podobna

: 2010-04-27, 22:15
autor: Jigsaw
Witam Cię Flayerku tu A3 pewnie kojarzysz mnie ze swojego ,,forum"...


Mimo że dziękowałeś za takie posty to i tak po starej ,,znajomości" doradze Ci że lepiej kup RSa auto ładniejsze i z silnikiem takim jak chcesz i przy okazji kultowe i już w serii ma to czego Ty potrzebujesz czyli nie ma 500KM 8-)

: 2010-04-27, 23:03
autor: Flyer
SID pisze:projekt będzie ciekawy ale sam wiesz, że tanio nie będzie,
Tanio oczywiscie nie... i wcale na to nie licze ;-) nie mniej jednak da sie to zrobic w rozsadnym budzecie IMO. Rozsadnym - w stosunku przyrost/koszt.
SID pisze:a zapytam : nie myślałeś o wsadzeniu V8 z S4 lub S6/S8 ?
ostatnio widziałęm na allegro silniki 3,0l kompresor, są bardzo rozwojowe na 400ps a cena podobna
Gdybym chcial V8, to sprzedalbym A4 B6 i kupil S4 B6, bo mozna je wyhaczyc juz za dobre pieniadze ;-) Takie wyjscie jednak mnie nie interesuje... bo szlak modow 2.7BiT jest juz przetarty przez XXX osob. :-)

Mowisz o 3.0V6 z kompresorem? Pytanie jak wygladalaby jego eksploatacja... nie znam takiego auta w PL i nie chcialbym obudzic sie pozniej z reka w nocniku, bo cos sie wysra i nikt nie bedzie w stanie pomoc lub koszt naprawy mnie zmasakruje. Swoja droga to 3.0V6 pali chyba tyle (lub nawet wiecej) niz zwykle 2.7BiT. Rozrzad, ktorego czesc warsztatow nie ogarnie - tez kosztuje chyba wiecej... to oczywiscie malo znaczace "detale", ale jednak ;-)

V8 samo w sobie pije duzo wiecej niz 2.7BiT, a co dopiero po ew. kompresorze, ktory pewnie kosztuje rowniez konkretne pieniadze.

Wezcie tez pod uwage, ze kupno silnika V8 z np. S4 B6/7 to duzo wiekszy koszt niz 2.7BiT. (patrzac na ceny z allegro).
Jigsaw pisze:Mimo że dziękowałeś za takie posty to i tak po starej ,,znajomości" doradze Ci że lepiej kup RSa auto ładniejsze i z silnikiem takim jak chcesz i przy okazji kultowe i już w serii ma to czego Ty potrzebujesz czyli nie ma 500KM 8-)
Zgadza sie, auto kultowe i piekne, ale wszyscy wiemy, ze porzadny egzemplarz bez szemranej przeszlosci kosztuje krocie... Gdybym mial 80-100k w reku raczej nie planowalbym swapa, a zainwestowal to i kupil S4 B8 za czas jakis :mrgreen:

: 2010-04-28, 08:26
autor: Thom4s
Cze Flyer, widzę że konkretnie zabrałeś się za temat.
sportmile pisze:Sprawa jest latwa ale kilka rzeczy takich jak wydech i coolery trzeba bedzie zrobic. Pozdr.
Łatwa tzn., że wszystko będzie pasowało bez schodów? Co z wiązką, trzeba wymieniać całą? Zastanawiam się, skoro to takie łatwe, to dlaczego nikt jeszcze tego nie dokonał i mówię tu o skali światowej... Jest wiele postów np. na audizine z zapytaniem o tego typu swap, ale żadnego konkretnego projektu.

: 2010-04-28, 09:37
autor: Flyer
Thom4s pisze:
sportmile pisze:Sprawa jest latwa ale kilka rzeczy takich jak wydech i coolery trzeba bedzie zrobic. Pozdr.
Łatwa tzn., że wszystko będzie pasowało bez schodów? Co z wiązką, trzeba wymieniać całą? Zastanawiam się, skoro to takie łatwe, to dlaczego nikt jeszcze tego nie dokonał i mówię tu o skali światowej... Jest wiele postów np. na audizine z zapytaniem o tego typu swap, ale żadnego konkretnego projektu.
Tez zadaje sobie to pytanie. Widzialem kilka projektow Passata B5, ale A4 B6 jeszcze nie.
Moze wynika to z tego, ze to poprostu swieza buda i nikt na takie eksperymenty sie nie pisze?
B7 tez nie widzialem zeby ktos swapowal... oprocz oczywiscie naprawy kupiastych 2.0TDI :mrgreen:

: 2010-04-28, 11:50
autor: Thom4s
Może faktycznie chodzi o to, że buda za nowa...
Tutaj jeden passat FL 2.7T 420PS 600Nm do sprzedania za €16.000 :roll: http://cgi.ebay.pl/Passat-3BG-4-Motion- ... 0206779819
Niezły.

: 2010-04-28, 14:12
autor: BKMM
Widziałem jakiś czas temu na mobile.de A4 B6 2.7BiT, nie wczytywałem się wtedy w opis ale pamiętam, że miał coś ponad 400km.

: 2010-04-28, 15:23
autor: Flyer
A pamietasz jakies szczegoly? Cene? Rok? :)

: 2010-04-28, 18:41
autor: BKMM
Niestety nie pamietam szczegółów.

: 2010-04-28, 19:36
autor: Thom4s

: 2010-04-28, 20:24
autor: pm-motorsport
Zycze powodzenia w projekcie pewnie fajnie bedzie jezdzil. :-D Jak to 2.7 t

: 2010-04-28, 21:01
autor: SID
W Niemczech można było kupic NOWA A4 B6 i B7 z silnikiem 2,7bi w niektórych firmach tuningowych,
to było kilka lat temu - nie wiadomo jak dziś,
wiec silników 2,7 w B6 i B7 jest troche,
nawet inne firmy oferujące nietypowe auta w małęj ilość bazowało na silniku 2,7bi z RS4