Moderatorzy: buba , Mod-Team
gelon
Posty: 185 Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
Tytuł użytkownika: quattro driver:)
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Post
autor: gelon » 2012-02-09, 19:46
Przy padniętej przepływce pada ABS i ESP więc przybywa kontrolek na desce
Padły u Ciebie?
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2012-02-09, 19:48
gelon pisze: Przy padniętej przepływce pada ABS i ESP więc przybywa kontrolek na desce
Padły u Ciebie?
Po odpięciu zapaliły się fakt, przy podłączonej nie ma żadnych dodatkowych kontrolek
gelon
Posty: 185 Rejestracja: 2010-02-02, 16:40
Tytuł użytkownika: quattro driver:)
Lokalizacja: Radom
Płeć:
Post
autor: gelon » 2012-02-09, 19:51
Więc może to nie jej wina
Ale niech się ktoś wypowie o logach bo mnie te cyferki nie wiele mówią
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2012-02-09, 19:53
gelon pisze: Więc może to nie jej wina
Ale niech się ktoś wypowie o logach bo mnie te cyferki nie wiele mówią
To tak jak mnie
Jutro ładuję się pod auto i szukam nieszczelności.
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-02-09, 20:15
co to ma być?
[ Dodano : 2012-02-09, 20:16 ]
http://vaglog.rtnet.pl/ tutaj wrzuć i się ładnie zrobią w tabelce
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2012-02-09, 21:14
buba pisze: co to ma być?
[ Dodano : 2012-02-09, 20:16 ]
http://vaglog.rtnet.pl/ tutaj wrzuć i się ładnie zrobią w tabelce
Nie przesadzasz, bez tabelki się nie da?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-02-09, 21:19
przecież nic nie widac
aw69
Posty: 1494 Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: aw69 » 2012-02-09, 21:31
logi z huja.....zrób to porządnie na 4 biegu
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2012-02-09, 21:48
aw69 pisze: logi z huja.....zrób to porządnie na 4 biegu
A na trzecim co źle?
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2012-02-09, 21:53
aw69 pisze: logi z huja.....zrób to porządnie na 4 biegu
na jego zadupiu nie ma gdzie się rozpędzić na czwórce
LCQ
Posty: 1070 Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: LCQ » 2012-02-09, 21:56
Norbi pisze: aw69 pisze: logi z huja.....zrób to porządnie na 4 biegu
A na trzecim co źle?
najlepiej na "4" wtedy masz największe obciążenie i wiarygodne dane
zaprzal
Posty: 18 Rejestracja: 2010-02-09, 23:08
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » 2012-02-10, 00:00
loguj maksymalnie jedna grupe wtedy bedzie lepsza rozdzielczosc nawet na 3 biegu, ale przeplyw 190-200g/s to malo przy 6tys obrotow, sprawdz nieszczelnosci miedzy przeplywka a sprezarkami
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2012-02-10, 08:03
buba pisze: aw69 pisze: logi z huja.....zrób to porządnie na 4 biegu
na jego zadupiu nie ma gdzie się rozpędzić na czwórce
Szczególnie że od Katowickiej byliśmy 500m
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2012-02-10, 09:13
nie zyje przeplywomierz , auto masz serie bez softu.