wytrzymalosc napinacza rozrzadu
wytrzymalosc napinacza rozrzadu
jak kupilem fure to cos napierdalalo w silniku. Po rozebraniu prawie do golego okazalo sie ze to  napinacz paska. Wymienilem wszystko i przestalo. Po 30k km problem powraca. Znowu zaczyna walic. Nie wiem czy to na 100% napinacz ale dzwiek podobny (w tygodniu rozbieram wszystko znowu). Z tego co sie orientowalem to podobno one czesto padaja (po 15-20k km). Teraz pytanie do tych co wiecej rozrzadow robili: prawda to czy mit. Napinacz chyba rouville bralem.
			
			
									
						
										
						jak rozbierzesz to zobacz jakie są ślady na rozrządzie (elementach) pierwsze to pompa wody czy posiada luz... napinacz czy posiada ślady wycieków smaru z łożyska.. i zobacz czy tłumik drgań przylega równo do napinacza całą powierzchnią. 
Jeżeli rozrząd był złe założony to pierwsze dostaje pompa wody, poźniej rolki napinacze.
Częsty przypadek w 2.5TDI uszkodzenia rozrządu.. urwana ośka pompy wody..powód za mocno naciągniety rozrząd. w 2.7TT rozrząd ma te same czułe punkty.
SKF nawet swego czesu do pomp wody dawał instrukcję montażu.
			
			
									
						
										
						Jeżeli rozrząd był złe założony to pierwsze dostaje pompa wody, poźniej rolki napinacze.
Częsty przypadek w 2.5TDI uszkodzenia rozrządu.. urwana ośka pompy wody..powód za mocno naciągniety rozrząd. w 2.7TT rozrząd ma te same czułe punkty.
SKF nawet swego czesu do pomp wody dawał instrukcję montażu.

