Strona 1 z 2

urwana poduszka czy coś poważniejszego?

: 2011-11-13, 15:43
autor: RAFIII
Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.

: 2011-11-13, 15:49
autor: nosb
Najczesciej chodzi o podpore dyfra ta z jego przodu przykrecana bezposrednio do nadwozia. Ta na aluminiowej lapie takiej . Dyfer lata gora dol i wali o podloge . Mozna to zalac na sztywno klej/szczeliwo ( rozwiazanie bardzo prowizoryczne ale moze zdac egzamin jak i tak jest do wymiany mozna sprbowac ). Z tego co wiem wymieniaja tez ludzie tam gume na poliuretan.

: 2011-11-13, 15:50
autor: aw69
ewentualnie przegub wału napędowego.

: 2011-11-13, 16:08
autor: kosiniak
ewentualnie przegub wału napędowego.
na milion procent!

: 2011-11-13, 16:32
autor: RAFIII
Dzięki za cenne podpowiedzi - martwi mnie jeszcze flansza łącząca skrzynię z wałem - i ten kształt elipsy - zakładadam, że po strzałach z 7 tyś zabujało mocno i przegieło ale po ostatnim strzale (jakiś rok temu) obroty poszły a esa nie, od tej pory oszczędzam sprzęgło i nie upalam ze strzałów a tu nagle taka wibracja po roku. Bo może jeszcze poza tym łącznikiem jakieś luzy na silniku i dyferencjale. A tak poza tym ile ten łącznik może kosztować? :?:

: 2011-11-13, 22:44
autor: Flyer
strzelales z 7k na seryjnym sprzegle ? :shock:

: 2011-11-14, 10:36
autor: kosiniak
no to co?

: 2011-11-14, 11:11
autor: Flyer
da rade? ile razy? :mrgreen:

: 2011-11-14, 14:43
autor: kosiniak
az sie nie posypie :) moja seria zyla do samego konca, az BKMN zmienil na FX400, no chyba ze wczesniej wlozyl cos innego? w kazdym badz razie ja latalem na serii!

: 2011-11-14, 14:51
autor: Flyer
heh, a tu "wszyscy" lansuja teorie, ze seryjne sprzeglo potrafi kleknac po paru lepszych strzalach. Oczywiscie mowa o aucie po sofcie, nie zadnych modach.

: 2011-11-14, 15:33
autor: kosiniak
ta, soft, ic z rs4, wywalone ka i pre :)

: 2011-11-14, 16:52
autor: BKMM
No chyba trzeba mieć talent do obsługi tego sprzęgła bo mi po Kosiniaku sprzeglo padło moment a było od nowości :) przynajmniej tak data na docisku sugerowała
Potem założyłem od RSa i zabiłem w 1,5 roku
Dopiero potem wjechał FX400

: 2011-11-14, 20:16
autor: sportmile
rs 507 koni tez jezdzil na seryjnym sprzegle i przezyl ze 100 startow z procedury. Wiele zalezy od kierownika

: 2011-11-14, 22:52
autor: kosiniak
:-)

Re: urwana poduszka czy coś poważniejszego?

: 2011-11-14, 22:59
autor: SID
RAFIII pisze:Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga.
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
ja bym obstawiał na luzy w torsenie,
wejdz pod auto, ściąg osłone aluminiową wału i sprawdz ręką luzy w miejscu gdzie łączy się wał ze skrzynią,
nowy torsen z wymianą to 800 zł