Strona 1 z 2
					
				urwana poduszka czy coś poważniejszego?
				: 2011-11-13, 15:43
				autor: RAFIII
				Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga. 
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 15:49
				autor: nosb
				Najczesciej chodzi o podpore dyfra ta z jego przodu przykrecana bezposrednio do nadwozia. Ta na aluminiowej lapie takiej . Dyfer lata gora dol i wali o podloge . Mozna to zalac na sztywno klej/szczeliwo ( rozwiazanie bardzo prowizoryczne ale moze zdac egzamin jak i tak jest do wymiany mozna sprbowac ). Z tego co wiem wymieniaja tez ludzie tam gume na poliuretan.
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 15:50
				autor: aw69
				ewentualnie przegub wału napędowego.
			 
			
					
				
				: 2011-11-13, 16:08
				autor: kosiniak
				ewentualnie przegub wału napędowego.
na milion procent!
 
			
					
				
				: 2011-11-13, 16:32
				autor: RAFIII
				Dzięki za cenne podpowiedzi - martwi mnie jeszcze flansza łącząca skrzynię z wałem - i ten kształt elipsy - zakładadam, że po strzałach z 7 tyś zabujało mocno i przegieło ale po ostatnim strzale (jakiś rok temu) obroty poszły a esa nie, od tej pory oszczędzam sprzęgło i nie upalam ze strzałów a tu nagle taka wibracja po roku. Bo może jeszcze poza tym łącznikiem jakieś luzy na silniku i dyferencjale. A tak poza tym ile ten łącznik może kosztować? 

 
			
					
				
				: 2011-11-13, 22:44
				autor: Flyer
				strzelales z 7k na seryjnym sprzegle ? 

 
			
					
				
				: 2011-11-14, 10:36
				autor: kosiniak
				no to co?
			 
			
					
				
				: 2011-11-14, 11:11
				autor: Flyer
				da rade? ile razy? 

 
			
					
				
				: 2011-11-14, 14:43
				autor: kosiniak
				az sie nie posypie :) moja seria zyla do samego konca, az BKMN zmienil na FX400, no chyba ze wczesniej wlozyl cos innego? w kazdym badz razie ja latalem na serii!
			 
			
					
				
				: 2011-11-14, 14:51
				autor: Flyer
				heh, a tu "wszyscy" lansuja teorie, ze seryjne sprzeglo potrafi kleknac po paru lepszych strzalach. Oczywiscie mowa o aucie po sofcie, nie zadnych modach.
			 
			
					
				
				: 2011-11-14, 15:33
				autor: kosiniak
				ta, soft, ic z rs4, wywalone ka i pre :)
			 
			
					
				
				: 2011-11-14, 16:52
				autor: BKMM
				No chyba trzeba mieć talent do obsługi tego sprzęgła bo mi po Kosiniaku sprzeglo padło moment a było od nowości :) przynajmniej tak data na docisku sugerowała
Potem założyłem od RSa i zabiłem w 1,5 roku
Dopiero potem wjechał FX400
			 
			
					
				
				: 2011-11-14, 20:16
				autor: sportmile
				rs 507 koni tez jezdzil na seryjnym sprzegle i przezyl ze 100 startow z procedury. Wiele zalezy od kierownika
			 
			
					
				
				: 2011-11-14, 22:52
				autor: kosiniak
				
			 
			
					
				Re: urwana poduszka czy coś poważniejszego?
				: 2011-11-14, 22:59
				autor: SID
				RAFIII pisze:Może ktoś miał podobny objaw:
do 0,5 bar idzie normalnie a po wkręceniu i po przekroczeniu 0,5 do 1 bar drga z tyłu eski tak jakby poduszka (na podnośniku dość łatwo można "zabujać" tylnym mostem) no i flansza (obudowa) łącząca wał ze skrzynią ma kształt elipsy a nie koła - może i to dodatkowo wprowadza przeciwwagę i drga. 
Co o tym sądzicie bo podejrzenie padło też na dwumas i podporę wału.
Pozdrawiam.
ja bym obstawiał na luzy w torsenie,
wejdz pod auto, ściąg osłone aluminiową wału i sprawdz ręką luzy w miejscu gdzie łączy się wał ze skrzynią,
nowy torsen z wymianą to 800 zł