jestem tu już nie pamiętam od kiedy, a jeszcze padalca nie pokazywałem :)
teraz jest najwyższa pora bo poleci na sprzedaż (pomijam to czy ktoś go kupi heh)
No dobra, kiedyś to był zwykły 2,5TDi, w sumie dobrze sie sprawował jako koń pociągowy, ani razu sie nie zepsuł stosunkowo mało palił ale, no właśnie, ale... To był mój pierwszy diesel i chyba ostatni, nie dla mnie one, miałem go sprzedać jeszcze jako diesla ale raz że straszny ze mnie zbieracz i mam problem z pozbywaniem się rzeczy a dwa dzień przed wystawieniem poleciałem w krzaki (zima zmeczenie etc itp) To była jedyna "przygoda" jaka mialem tym samochodem. Zniszczylem zderzak i intercooler pekl, zgiely sie blotniki i to tyle. Dojechalem do domu normalnie. Wtedy zapadla decyzja o swapie, to bylo naprawde dawno, jakoś zaraz po Flyerze robilem. Robil oczywiscie Nosb :) Potem samochod zawital u sportmilea, potem u kurpia a ostatnio zajmowal sie nim Mariusz Kuleta z Grodziska.
No dobra, na zdjeciach moze sie on i swieci, i moze mozna by zrobic zdjecia takie ze ktos by powiedzial WOW, ale nie jest WOW, o lakierze nie chce rozmawiac, choc moge ;) nie straszy na ulicy ale ma pelno skaz. Na moja estetyke trzeba by go całego pomalować hyhy. Niestety najbardziej boli to że żadna z tych skaz nie jest moja sprawka (poza jedną :/) ale mniejsza z tym teraz.
Technikalia:
Silnik:
2,7 Biturbo od allroada (przebieg okolo 200tyś km)
turbiny - K04 hybrydy (regenerowane jakies 2tys km temu u PERUNA)
FMIC, nie wiem jaki, nie pamietam, jakis waski, zeby sie zmiescil bez wycinania belki
wtryski Bosch 630
wydech downpipe 3" wydech 2x2,5 (plus X-pipe) tylko z tlumikami na koncu (Tyrkal je robil)
pompa paliwa DW220
Zaiwszenie i hamulce:
Zawieszenie Eibach ProKit (sprezyny Eibach/Amortyzatory B8)
Hamulce przod 6-ciotłok Brembo 345mm/tyl S4 B6 300mm
Stabilizatory HR(z tylu jest stabilizator od RS4 B7 bo tuleje byly nie takie czy cos, w garazu mam Stabilizator HR nie zalozony)
Naped:
Skrzynia 1,9TDi Quattro - idealne przelozenia, krotsza od 2,5TDi i dluzsza od S4 B6 ktorej używalem sporo lat.
Niestety przeguby wewnetrzne kuleja.
Body (heh)
zderzaki S4 B6, niestety nie w kolorze, halogeny mam, ale mam w planach niedlugo demontowac zderzaki do malowania wiec nie upychalem ich. Miałem je malowac tyle razy że nawet nie liczę ile. Jest szansa że w ciągu miesiąca to się zmieni w końcu
listwy S4, lotka etc itp.
Mankamenty - wgniecione drzwi i klapa bagaznika. Lakier jest chyba w każdym miejcu w jakiś sposób uszkodzony, to wgniotka od drzwi sasiedniego samochodu na parkingu, to rysa cholera wie od czego, odpryski lakieru, z przodu od kamyczkow, ale i po bokach sie znajda. Pewnie polerowanie by zniwelowalo duzo z tych mankamentow ale na moje to trzeba by go pomalować jeszcze raz.
Wnetrze:
prawie cale seryjne, poza kierownica z TT 8j, licznikiem wyskalowanym do 280 nie od s4, i vFizem podpietym do licznika. Kilka razy bylem blisko siedzen recaro, ale na razie sa standradowe poł, skóra pól alcantara. Jakies bluetoothy oswietlenie ogrzewanie foteli, rnse bylo seryjne
fotel kierowcy jak widac nosi znaki czasu i ma dziure
(mial ja jak kupowalem samochod 10lat temu)
Ciekawostka, silnik wbity w dowod rejestracyjny :)
Przebieg... pfff musze podac trzy :D
przebieg karoserii - ok 350k
przebieg silnika - ok 200k
a na liczniku ok 220k (jak go kupowalem mial 154k - tyle zrobilem od swapa)
Subiektywne odczucia sa fajne, jest calkiem szybki, w miare dobrze sie prowadzi ale juz mi sie bardzo znudzil ;) i nie mam czasu na niego, to najbardziej mi przeszkadza, chcialbvm zeby byl idealny a to pochlania czas ktorego nie mam od 4 lat okolo... (pozdrawiam moje dzieci-szkodniki :P ) Pomijam gleboka antypatie żony do tego samochodu :D
Zdjecia:









vfiz

No i tyle, uzywam go glownie na autostradach, i kawalek miasta i spisuje sie jak nalezy.
To co mnie denerwuje to to ze sie grzeje latem, puchnie szybko w dolocie i kupa, mysle ze zamiast Fmica dwa boczne Wagnera bylyby lepsze, szczegolnie ze jezdzac na za szerokich kolach mam dziury w nadkolach :D wiec bylby niezly przewiew...
Pozdro
M.
ps. kiedys Sportmile pokazywal u siebie na stronie moj samochod w Hall of Shame :D no niestety, pojechal tam po jednym z chlopakow co sie nim zajmowali, nie chce tu dupy nikomu obrabiac publicznie wiec nic nie napisze. Pomimo wlozonych kosmodolców u Adama tamten silnik umarl jakis rok dwa temu i jest wstawiony nowy-uzywany. Bez porownania lepiej pracuje etc itp. Poprawki wydaje mi sie ze jeszcze wymaga wydech. Koncowki siedza krzywo (a i tak teraz jest niebo a ziemia w stosunku do tego co bylo) i sa po prostku kawalkiem kwasowki, minimalna estetyka wymagalaby jakichs chromowanych. Znalezc w okolicy kogos kto to ogarnie, ma czas albo komu mozna zaufac ze nie bedzie upalal samochodu klienta jest bardzo trudno.
No i tyle ;) jak macie pytania albo jakies smieszne komentarze walcie smialo
update:
wycialem zderzak ale na razie nie jestem gotowy zeby go publicznie pokazac hehe
wydaje sie ze sprawe puchniecia mam z glowy, wiem ze zima zrobila swoje ale mam porownanie przy 10*C i jest ok
https://youtu.be/mL7ZMvZIoZU
ps. airbag sie zapalil w jakims glupim momencie jak cos robilem przy zderzaku, mam nadzieje ze wystarczy skasowac heh