 
 Nadszedl wreszcie czas ,aby opisac "Mirkowe S4 " . Samochod jest obecnie jednym z najmocniejszych jak nie najmocniejszym S4 w Polsce ! W ubieglym sezonie samochod posiadal sprezarki z rs4 i legitynmowal sie moca 400+,ale to niestety bylo ciagle za malo dla Mirka , wiec postanowil wlozyc troche wieksze sprezarki .
Modyfikacje przeprowadzone w silniku :
-Glowice 2,8
-Sprezarki Garrett-a 2x GT2860
-FMIC
-inne kolektory wydechowe by Mirek
-wtryskiwacze Siemens 630cc
-Wydech 2x70mm / 80mm
-Y-pipe RS4
-RS4 maf
-Kolektor ssacy S4
-Pompa paliwowa Bosch 044
Pozostale modyfikacje :
-Hamulce przod 380mm 8 tlokow zacisk
-Felgi aluminiowe "RS4" 19"
Samochod jest zestrojony na seryjnym spodzie , a wiec korbowody i tloki sa w dalszym ciagu seryjne ( wszelkie modyfikacje mechaniczne Mirek wykonal sam ) Strojenie by GTO z DIGITUN . Pare fot plus wykres




Wykres
 moze przyjdzie czas :) czekam na jakies pomiary z RL albo chociaz wynik z obciazeniowki :)
  moze przyjdzie czas :) czekam na jakies pomiary z RL albo chociaz wynik z obciazeniowki :) ?
 ?



 Jakby sie ktos udal to mozna by zrobic kopie z np karbonu :) Dotoczenie koncowek ( wlot/wylot) a korpus z włokna :) haha nie no moje nocne pomysly :) Ide spac :D
   Jakby sie ktos udal to mozna by zrobic kopie z np karbonu :) Dotoczenie koncowek ( wlot/wylot) a korpus z włokna :) haha nie no moje nocne pomysly :) Ide spac :D



 Damy znac Mirkowi zeby cos nakrecil jak bedzie mial czas
  Damy znac Mirkowi zeby cos nakrecil jak bedzie mial czas