Kolejna b5 w moim posiadaniu, tym razem padło na ori s4 w sedanie.
Auto miało strzała w przód czego nie mam zamiaru ukrywac, bo po co :D
Dostał pas przedni, chłodnice i prawa podłużnica.
Pas przedni wleciał z 2,5tdi ( dostepnosc i cena pasa z s4 to paranoja), podłużnica wleciała nowa z s4 nie chciałem sie bawic w prostowanie, bo jednak naruszony element to naruszony, wiec taka decyzja.
Auto co prawda dopiero od tygodnia jezdzi po ulicach ( mam ją od grudnia tamtego roku, ale nie mialem tyle czasu ile bym chciał, zeby zrobic to wszystko szybciej).
Chociaż zanim w ogole auto sie poruszało wleciało już pare modyfikacji.
Silnik: 2,7bit+soft - 320km, w najblizszym czasie dołozenie centralnego IC
Hamulce: Przód 6tłok z porsche+345mm Rotinger, tył zaciski z rs4 b5+312mm tarcza
Wydech: Narazie wywalone katy tylko, plan jest na zrobienie całego z kwasu. DP2,75 cala przy skrzyni zejscie w jedno 3,5 i koncówki 3 cale, bez tłumików #jebac
Koła; Chwilowo 18-nastki z rs, finalnie auto wyjedzie na 19-stkach.
Srodek: 2din, reszta w sumie jak kazda b5. Zostaje jak jest, jedynie co mam na mysli to zeby wlożyć dwa kubły na przód i chodzi po głowie klatka.
Zawieszenie: gwint KW v1 na wkładach KONI przez co ma regulacje twardosci ( lub jest to V2, a ja sie nie znam XD)
Wpadły też lampy bixenon na soczewkach Hella Intemo i przetwornicach ori.
Zostaje kwestia koloru, z racji, ze auto bedzie całe malowane bo jest zajechane lakierniczo chodzi mi po głowie nardo grey, ale sam nie wiem.
Troche sie rozpisałem wiec wrzucam z dwa zdjecia tego auta i niech sie dzieje.
Napewno nie bedzie to kolejna s4 utrzymana w ori stanie( bo szkoda marnowac takiego auta, ble ble ble).
Plan jest na kolejne auto na staticu, nisko, szeroko i mega głośno, co wyjdzie zobaczymy.



Oraz wrzucam jedno auto starej b5, zwykła a4 1,8t ośka zrobiona na fake s4
