Strona 1 z 1

Korekty sond

: 2019-02-03, 18:12
autor: Muniek_87
Panowie,

korekty długoterminowe sond na poziomie -10 i -13, krótko terminowe bardzo blisko zera -0,8 i -0,5. Błędów brak, rozrząd -1 i -2.

Wóz po podstawowych modyfikacjach: wtryski 440, hybrydy, wydech, coolery, chłodnica oleju itp.

Czy takie wartości korekt długoterminowych są ok? Ponoć powinno być po 5 na +/- odchyłu od 0.

Dzięki.

: 2019-02-03, 22:23
autor: Mick_251
A są inne objawy??
Po zrobieniu programu korekty były zerowe?

Czysta benzyna czy jest lpg?
Skoro korekty na minusie to może za turbinami ucieka powietrze....

: 2019-02-04, 01:24
autor: Muniek_87
Po programie nie sprawdzałem. Ostatnio rzuciło mi się w oczy. Dolot raczej szczelny, bo auto jedzie prawidłowo, a korekty na minusie... Lpg nigdy nie było.

: 2019-02-04, 19:46
autor: Mick_251
To chyba pozostaje sprawdzić szczelność, żeby na 100 % wykluczyć tą przyczynę, bo to popularny problem. A jak wyglądają logi grupy 115? Trzyma ciśnienie?
Ale niech się jeszcze wypowie ktoś z bardziej doświadczonych kolegów.

: 2019-02-07, 23:26
autor: mylek
Albo przepływka, albo dziura, albo niedokładna kalibracja wtryskiwaczy w sofcie. Jak masz możliwość to zainstaluj seryjne wtryski i seryjną mapę i sprawdź powtórnie. Jednak zacząłbym o dziury w dolocie i przepływki.

: 2019-02-10, 14:23
autor: Muniek_87
Dolot sprawdzony - szczelny. Zrobię logi przepływki, czy przepływ prawidłowy...

Zastanawiam się, czy faktycznie kalibracja źle zrobiona, ale wtedy krótkoterminowe korekty by były rozjechane, a są idealne...

[ Dodano: 2019-02-10, 14:23 ]
Przepływka zlogowana, doładowanie również. Wygląda na to, że wszystko ok. Turbiny pompują ładnie do końca, a przepływka pokazuje przy odcince 307 g/s.

Zostaje chyba zatem kalibracja wtrysków?