Zaciski Cayenne/Q7 tył
Zaciski Cayenne/Q7 tył
Siema
Wsadzę bez problemu tylne zaciski czterotłokowe z q7/cayenne do s4 b5?
6cio tłok nie wchodzi w gre z racji tego, że na zime musi zostać koło 17"
Pozdro
Wsadzę bez problemu tylne zaciski czterotłokowe z q7/cayenne do s4 b5?
6cio tłok nie wchodzi w gre z racji tego, że na zime musi zostać koło 17"
Pozdro
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Zaciski Cayenne/Q7 tył
Pod zr/zl17 szeciotloki bez problemu wchodzi felga 17gumin58 pisze:Siema
Wsadzę bez problemu tylne zaciski czterotłokowe z q7/cayenne do s4 b5?
6cio tłok nie wchodzi w gre z racji tego, że na zime musi zostać koło 17"
Pozdro
Tak, do przodu. Już się doedukowałem i dowiedziałem że w Q7 były dwa rodzaje tarcz i zacisków.
Śmieszne bo użytkuje Q7 od kilku lat i nigdy nikt mnie nie pytał o rozmiar przy zamawianiu klocków lub tarcz.
Koniecznie chce coś pod 17", idzie zima i mam świeżo omalowane avuski z nowymi zimowymi oponkami.. :)
Śmieszne bo użytkuje Q7 od kilku lat i nigdy nikt mnie nie pytał o rozmiar przy zamawianiu klocków lub tarcz.
Koniecznie chce coś pod 17", idzie zima i mam świeżo omalowane avuski z nowymi zimowymi oponkami.. :)
-
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Pytanie dotyczyło tylnych 4-tłokówgrzesiek1985 pisze:Pod zr/zl17 szeciotloki bez problemu wchodzi felga 17
?? gumin58 chyba ma z przodu 4-tłok z S8, więc czy te zaciski są lepsze od Z17, czy Z18?SID pisze:ha ha , chcesz mieć gorszy hamulce niż masz teraz seryjny ?
Chyba, że miałeś na myśli tył, ale nie wydaje mi się, żeby tytułowy 4-tłok Q7 był gorszy od seryjnego tylnego hebla S4 B5, nawet FL
--------- EDIT
Zresztą już nie wiem o co tutaj chodzi. gumin58 Jeszcze raz zadaj dokładnie pytanie, bo każdy inaczej zrozumiał i o czym innym mówi.
Ostatnio zmieniony 2018-09-19, 23:21 przez WojtasTaba, łącznie zmieniany 1 raz.
@WojtasTaba
Te ciemne S4 w avancie które śmiga po Olsztynie to moje stare auto, latałem nim jakieś 2.5 roku temu - wtedy jeszcze za bardzo nie kumałem o co chodzi. Dużo rzeczy zrobione prowizorycznie i byle jak.. Fakt, siedziały tam przednie heble z s8 na czterotłoku ale byłem z nich średnio zadowolony
Teraz udało mi się kupić dziewicę
100% seria i chce zacząć to modzić w stu procentach zgodnie ze sztuką :)
A jeśli chodzi o hamulce to fakt, miałem zamysł wrzucić tylny czterotłok z q7 na przód do S4. Po chwili namysłu i poradach od sida i grzesia to rzeczywiście nie ma sensu.. Najlepsze wyjście to Z17 z q7/touarega które wyszło z fabryki na tarczy 330mm... Tylko problem jest taki że według etki każdy touareg powinien mieć tarcze przód 330mm, a gdzie nie dzwonie to każdy ma 350.. Znaleźć takiego z tarczą 330mm i wziąć z niego zaciski chyba graniczy z cudem :D
Te ciemne S4 w avancie które śmiga po Olsztynie to moje stare auto, latałem nim jakieś 2.5 roku temu - wtedy jeszcze za bardzo nie kumałem o co chodzi. Dużo rzeczy zrobione prowizorycznie i byle jak.. Fakt, siedziały tam przednie heble z s8 na czterotłoku ale byłem z nich średnio zadowolony
Teraz udało mi się kupić dziewicę

100% seria i chce zacząć to modzić w stu procentach zgodnie ze sztuką :)
A jeśli chodzi o hamulce to fakt, miałem zamysł wrzucić tylny czterotłok z q7 na przód do S4. Po chwili namysłu i poradach od sida i grzesia to rzeczywiście nie ma sensu.. Najlepsze wyjście to Z17 z q7/touarega które wyszło z fabryki na tarczy 330mm... Tylko problem jest taki że według etki każdy touareg powinien mieć tarcze przód 330mm, a gdzie nie dzwonie to każdy ma 350.. Znaleźć takiego z tarczą 330mm i wziąć z niego zaciski chyba graniczy z cudem :D
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
360x34 na zaciskach z A8D3 wchodzi w avusa 17
i jest to największe co wchodzi w 17...
Całość zamknie się w połowie kosztów brembo... Wady: większa masa + konieczne adaptery pod tarcze albo customowe tarcze. I nie ma opcji, żeby 330 na ZL17 hamowało lepiej i wytrzymało więcej...
Jakby co mam wymagane przy tym modzie adaptery pod tarcze od nosb'a

Całość zamknie się w połowie kosztów brembo... Wady: większa masa + konieczne adaptery pod tarcze albo customowe tarcze. I nie ma opcji, żeby 330 na ZL17 hamowało lepiej i wytrzymało więcej...
Jakby co mam wymagane przy tym modzie adaptery pod tarcze od nosb'a

- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
zależy jaki adapter i jaka tarcza... zacisk siedzi w standardowym miejscu, adaptery mają 13mm grubości (są pod tarcze A8D3) i o tyle wysuwają fele na zewnątrz. 13mm nie sprawi, że seryjne koło będzie wystawać poza obrys... Oryginalne avusy mają ET45 i 7,5 cala... Adapter zmienia ET na 32.vegetagt pisze:pawelosinski83, kurde, mi sie wydawało że wtedy będą koła wystawać poza obrys/haczyć o ranty, bo mam ten zacisk na innej tarczy i jednego avusa ;x
Moja była srebrna przyjęła koła 225/40/18 z ET30, gdzie fele były 8,5 cala i było na styk ale nic nie tarło i nie wystawało. Oczywiście bez adapterów, podałem tylko paramery dla porównania.
Na forum w dziale felg jest mowa, ze przy 8,5 cala minimalne ET to 30. Także też by się to zgadzało.
Na szybko licząc z adapterami 13mm możemy więc wrzucić fele 8,5 cala o ET nie mniejszym jak 43 ... 8 cali: min ET37 ... 7,5 cala: min ET 31)
A jakkie tarcze do tego masz?
Teoretycznie można by do tych zacisków wrzucić tarcze z RS4 stoczone na 360 bez adapterów...