Strona 1 z 2

Błedy po renegeracji turbin

: 2018-08-29, 12:22
autor: lukasznar
Audi S4B5 2.7 biturbo 265KM 1999r, zostały świeżo zregenerowane turbiny, co to może być, w poniższych linkach zdjęcie błędów i logi z grupy 115


https://drive.google.com/file/d/1XMbux0 ... sp=sharing
https://drive.google.com/open?id=1x0CFB ... 1szaNh0RmA

Dziękuje za pomoc.

: 2018-08-29, 12:59
autor: PowerV6
Jest błąd z przepływomierza i od niego bym zaczął bo on może powodować resztę błędów.

: 2018-08-29, 19:20
autor: WojtasTaba
Poszperaj tutaj:
viewforum.php?f=2

Poczytaj o właściwym robieniu logów, bo po prostu zrobiłeś to źle.

: 2018-09-01, 21:17
autor: lukasznar
Znowu cieknie z turbiny 😭 Co to może być?

: 2018-09-03, 08:19
autor: pawelosinski83
lukasznar pisze:Znowu cieknie z turbiny 😭 Co to może być?
olej albo płyn chłodniczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

: 2018-09-03, 08:25
autor: AdrianBit
A gdzie te pierdziawki robili ??

: 2018-09-03, 09:41
autor: PowerV6
Może źle dokręcona rurka ?

: 2018-09-03, 13:01
autor: lukasznar
Olej jest w rurce pomiędzy turbiną a intercoolerem. Gdy były regenerowane turbiny, powiedzieli mi że w lewą podobno coś wpadło a z lewej głowicy słychać leciutkie stukanie, ale trzeba przystawić ucho i teraz dwa tygodnie po regeneracji znowu z niej cieknie.

: 2018-09-03, 18:10
autor: imhotet
a odma sucha ?

: 2018-09-04, 11:44
autor: lukasznar
Jest olej w odmie.

: 2018-09-04, 20:15
autor: imhotet
no to moze olej odmą ci wali a nie turbinami..

: 2018-09-06, 09:37
autor: lukasznar
Wymienić odmę czy da się ją jakoś naprawić albo wyczyścić? Jeśli kupić to nowa czy używana? Gdzie dostanę taką odmę w przystępnej cenie. Pasuję od A6C5 2.7biturbo?

: 2018-09-06, 09:59
autor: pawelosinski83
najlepiej nowa albo odtworzyć na wężach silikonowych 12mm
nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek

: 2018-09-06, 10:41
autor: WojtasTaba
pawelosinski83 pisze:nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
Wywalające uszczelnienie w układzie smarowania nie może być spowodowane pękniętym przewodem.
lukasznar pisze:Wymienić odmę czy da się ją jakoś naprawić albo wyczyścić? Jeśli kupić to nowa czy używana? Gdzie dostanę taką odmę w przystępnej cenie. Pasuję od A6C5 2.7biturbo?
Jeśli uda Ci się otworzyć obudowę membrany odmy bez jej specjalnego uszkadzania to spróbuj ją przeczyścić (przed czyszczeniem zrób zdjęcia i wrzuć je do tematu).
Zasmucę Cię jednak, ponieważ jeśli będziesz musiał wymieniać odmę to tylko na oryginalną. Oryginalna odma jest sprzedawana z kompletem węży, więc nie ma nawet co rozdrapywać tematu dotyczącego zasadności wymiany przewodów ;-)

: 2018-09-06, 14:52
autor: pawelosinski83
WojtasTaba pisze:
pawelosinski83 pisze:nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
Wywalające uszczelnienie w układzie smarowania nie może być spowodowane pękniętym przewodem.
Ale zbierający się w odmie olej już tak - jak nie wysysa dobrze oparów...

Nic nie pisałem o uszczelnieniach w układzie smarowania, z którymi odma wcale nie ma nic wspólnego...