Błedy po renegeracji turbin
Błedy po renegeracji turbin
Audi S4B5 2.7 biturbo 265KM 1999r, zostały świeżo zregenerowane turbiny, co to może być, w poniższych linkach zdjęcie błędów i logi z grupy 115
https://drive.google.com/file/d/1XMbux0 ... sp=sharing
https://drive.google.com/open?id=1x0CFB ... 1szaNh0RmA
Dziękuje za pomoc.
https://drive.google.com/file/d/1XMbux0 ... sp=sharing
https://drive.google.com/open?id=1x0CFB ... 1szaNh0RmA
Dziękuje za pomoc.
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Poszperaj tutaj:
viewforum.php?f=2
Poczytaj o właściwym robieniu logów, bo po prostu zrobiłeś to źle.
viewforum.php?f=2
Poczytaj o właściwym robieniu logów, bo po prostu zrobiłeś to źle.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Wywalające uszczelnienie w układzie smarowania nie może być spowodowane pękniętym przewodem.pawelosinski83 pisze:nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
Jeśli uda Ci się otworzyć obudowę membrany odmy bez jej specjalnego uszkadzania to spróbuj ją przeczyścić (przed czyszczeniem zrób zdjęcia i wrzuć je do tematu).lukasznar pisze:Wymienić odmę czy da się ją jakoś naprawić albo wyczyścić? Jeśli kupić to nowa czy używana? Gdzie dostanę taką odmę w przystępnej cenie. Pasuję od A6C5 2.7biturbo?
Zasmucę Cię jednak, ponieważ jeśli będziesz musiał wymieniać odmę to tylko na oryginalną. Oryginalna odma jest sprzedawana z kompletem węży, więc nie ma nawet co rozdrapywać tematu dotyczącego zasadności wymiany przewodów
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ale zbierający się w odmie olej już tak - jak nie wysysa dobrze oparów...WojtasTaba pisze:Wywalające uszczelnienie w układzie smarowania nie może być spowodowane pękniętym przewodem.pawelosinski83 pisze:nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
Nic nie pisałem o uszczelnieniach w układzie smarowania, z którymi odma wcale nie ma nic wspólnego...