Błedy po renegeracji turbin

Moderatorzy: buba, Mod-Team

lukasznar
Posty: 16
Rejestracja: 2018-08-29, 12:15
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Błedy po renegeracji turbin

Post autor: lukasznar »

Audi S4B5 2.7 biturbo 265KM 1999r, zostały świeżo zregenerowane turbiny, co to może być, w poniższych linkach zdjęcie błędów i logi z grupy 115


https://drive.google.com/file/d/1XMbux0 ... sp=sharing
https://drive.google.com/open?id=1x0CFB ... 1szaNh0RmA

Dziękuje za pomoc.
PowerV6
Posty: 80
Rejestracja: 2018-03-06, 13:21
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PowerV6 »

Jest błąd z przepływomierza i od niego bym zaczął bo on może powodować resztę błędów.
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

Poszperaj tutaj:
viewforum.php?f=2

Poczytaj o właściwym robieniu logów, bo po prostu zrobiłeś to źle.
lukasznar
Posty: 16
Rejestracja: 2018-08-29, 12:15
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukasznar »

Znowu cieknie z turbiny 😭 Co to może być?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

lukasznar pisze:Znowu cieknie z turbiny 😭 Co to może być?
olej albo płyn chłodniczy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

A gdzie te pierdziawki robili ??
s4 b5 avant
PowerV6
Posty: 80
Rejestracja: 2018-03-06, 13:21
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PowerV6 »

Może źle dokręcona rurka ?
lukasznar
Posty: 16
Rejestracja: 2018-08-29, 12:15
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukasznar »

Olej jest w rurce pomiędzy turbiną a intercoolerem. Gdy były regenerowane turbiny, powiedzieli mi że w lewą podobno coś wpadło a z lewej głowicy słychać leciutkie stukanie, ale trzeba przystawić ucho i teraz dwa tygodnie po regeneracji znowu z niej cieknie.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

a odma sucha ?
lukasznar
Posty: 16
Rejestracja: 2018-08-29, 12:15
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukasznar »

Jest olej w odmie.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

no to moze olej odmą ci wali a nie turbinami..
lukasznar
Posty: 16
Rejestracja: 2018-08-29, 12:15
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukasznar »

Wymienić odmę czy da się ją jakoś naprawić albo wyczyścić? Jeśli kupić to nowa czy używana? Gdzie dostanę taką odmę w przystępnej cenie. Pasuję od A6C5 2.7biturbo?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

najlepiej nowa albo odtworzyć na wężach silikonowych 12mm
nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

pawelosinski83 pisze:nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
Wywalające uszczelnienie w układzie smarowania nie może być spowodowane pękniętym przewodem.
lukasznar pisze:Wymienić odmę czy da się ją jakoś naprawić albo wyczyścić? Jeśli kupić to nowa czy używana? Gdzie dostanę taką odmę w przystępnej cenie. Pasuję od A6C5 2.7biturbo?
Jeśli uda Ci się otworzyć obudowę membrany odmy bez jej specjalnego uszkadzania to spróbuj ją przeczyścić (przed czyszczeniem zrób zdjęcia i wrzuć je do tematu).
Zasmucę Cię jednak, ponieważ jeśli będziesz musiał wymieniać odmę to tylko na oryginalną. Oryginalna odma jest sprzedawana z kompletem węży, więc nie ma nawet co rozdrapywać tematu dotyczącego zasadności wymiany przewodów ;-)
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

WojtasTaba pisze:
pawelosinski83 pisze:nieszczelności powstają głównie poprzez spękanie starych, przegrzanych i stwardniałych rurek
Wywalające uszczelnienie w układzie smarowania nie może być spowodowane pękniętym przewodem.
Ale zbierający się w odmie olej już tak - jak nie wysysa dobrze oparów...

Nic nie pisałem o uszczelnieniach w układzie smarowania, z którymi odma wcale nie ma nic wspólnego...
ODPOWIEDZ