Strona 1 z 1
Sprawdzenie logów - przerwa w mocy | S4 B5 2.7
: 2018-07-01, 13:43
autor: PowerV6
Witam,
Podczas przyśpieszanie czuć że od 3 tys do około 3,5 tys ciągnie mocno a później jest jakby mniejszy boost.
Poniżej logi:
115-118
090-093
002-033
003-020
032
Dodam że na dniach będę turbo regenerował bo lewa strona jest mokry wąż idący od turbo do IC i słychać jak turbo świszczy, drugie turbo suche.
S4 po programie na 320 , tutaj wykres:
Wykres
: 2018-07-01, 20:07
autor: WojtasTaba
Nie jeździłem Twoim autem, ale myślę że placebo. Tak generalnie jest, bo najbardziej odczuwalne przyśpieszenie jest przy załączaniu się turbin.
EDIT
Teraz spojrzałem na Twój wykres. Faktycznie idealny nie jest.
: 2018-07-01, 20:50
autor: PowerV6
A logi jak wyglądają ?
Czyli po regeneracji turbin ( przy okazji sprawdzę dokładnie dolot i układ podciśnienia ) i prawdopodobnie kupię nowy zawór N75 zrobić lepszy program ?
Edit: Od 3680 do 5120 tys. obrotów dziwnie pokazuje N75 na logu 118. Można wnioskować że jest do wymiany ?
: 2018-07-01, 23:00
autor: Kierbi
Moim zdaniem n75 sie przycina. Tez przerabialem niedawno u siebie podobna sytuacje. Mozesz sprobowac go wyczyscic, u mnie tak czysto doswiadczalnie go reanimowalem i jak narazie jest ok a jak dlugo zobaczymy.
: 2018-07-02, 15:30
autor: PowerV6
Jeszcze zapytam, który to napinacz niedomaga ? bo spada do 18-19 stopni a drugi jest ok 21-22. Strona pasażera jest do wymiany ?
I czy przepływka nie ma czasami za niskich wartości do 4500 tys. obrotów ?
: 2018-07-02, 15:55
autor: vegetagt
strona pasazera to bank 1 dla napinacza.
Inna sprawa, że na forum a6 twierdzili, że jak wartość spada do minusowych wartości, to jest łancuch do wymiany.
Ktoś potwierdzi? :P