Nierówna praca silnika po rozgrzaniu-S4'98
Nierówna praca silnika po rozgrzaniu-S4'98
Pacjent to S4'98 AGB, a objawy są następujące-na zimnym silniku wszystko jest ok ale gdy silnik się rozgrzeje zaczyna nierówno pracować, obroty nie skaczą ale tak jakby minimalnie przerywał. Przy przegazówce też jest nierówno do około 2500obr, a później już równiutko i podobnie jest przy przyśpieszaniu-szarpie do mnie więcej 2500obr, a później przyśpiesza płynnie.
Co może być przyczyną i gdzie szukać usterki?
Co może być przyczyną i gdzie szukać usterki?
Wymiana świec nic nie pomogła, zlikwidowałem też błąd z przepływomierza(urwany kabel od wtyczki) ale niestety również nie przyniosło to zbytniej poprawy.
Co jeszcze może być przyczyną mojego problemu i co sprawdzić?cewki?fajki na świece?(może gdzieś jest przebicie, przy 6ciu cylindrach trudniej zauważyć czy pracuje na wszystkie czy nie ale objaw jest taki jakby waśnie gdzieś było przebicie i czasami pracuje na wszystkie cyl, a czasami nie)Dobrze myślę?
Co jeszcze może być przyczyną mojego problemu i co sprawdzić?cewki?fajki na świece?(może gdzieś jest przebicie, przy 6ciu cylindrach trudniej zauważyć czy pracuje na wszystkie czy nie ale objaw jest taki jakby waśnie gdzieś było przebicie i czasami pracuje na wszystkie cyl, a czasami nie)Dobrze myślę?
Oczywiście że podpinałem autko do vag-a-wyrzuca błędy z: czujniki EGT x2 (już zamówione), n75(bez EGT-eków ładuje 0,3-0,4bara zamiast 0,7-0,8b, mowa oczywiście o serii), sterownik ABS(został już wysłany do regeneracji) ale poza tym nic...
Może to głupie pytanie ale w kwestii elektryki jestem kompletnym laikiem także proszę o wyrozumiałość-w jaki sposób sprawdzić na którym przekaźniku nie ma iskry?
Może to głupie pytanie ale w kwestii elektryki jestem kompletnym laikiem także proszę o wyrozumiałość-w jaki sposób sprawdzić na którym przekaźniku nie ma iskry?
-
JohnyBI
- Posty: 122
- Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
- Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
sprawdzasz organoleptycznie(nie polecam językiem)czyli wypinasz systematycznie złącze od cewki oczywiście obserwujesz nasłuchujesz czy czasem praca silnika nie została zachwiana jeśli tak to zajebiście bo na tej cewce iskra jest i tak aż do 6 garczka
Ps.nie zapominaj że po wypięciu wtyczki trzeba ją zapiąć i chwilkę odczekać niech się AGB uspokoi.
Moja rada to zrób porządek z egt bo ci komp leje paliwkiem jak kamaz na ropę.
Ps.nie zapominaj że po wypięciu wtyczki trzeba ją zapiąć i chwilkę odczekać niech się AGB uspokoi.
Moja rada to zrób porządek z egt bo ci komp leje paliwkiem jak kamaz na ropę.
JohnyBI
Przez uszkodzone EGT auto oczywiście pali jak Smok ale czujniki są już zamówione i mam nadzieję że jutro do mnie dotrą.
Odnośnie problemu, który miałem to rzeczywiście spowodowany był padającą cewką, którą wymieniłem na nową i wszystkie objawy automatycznie zniknęły-silnik pracuje równo zimny, jak i ciepły i nie szarpie już podczas jazdy
Odnośnie problemu, który miałem to rzeczywiście spowodowany był padającą cewką, którą wymieniłem na nową i wszystkie objawy automatycznie zniknęły-silnik pracuje równo zimny, jak i ciepły i nie szarpie już podczas jazdy

