Strona 1 z 2
Temat rzeka DVki
: 2018-03-01, 09:11
autor: KubaS4
Witajcie. Jakie powinny być DVki w naszych S'kach ??
06A145710P?? Ja miałem założone 03415710A i umarły. Kupiłem 06A145710P i po 8 miesiącach umarły. Kolega jak był w Aso to powiedzieli że w S powinna być 03415710A. Proszę o wasza opinie.
: 2018-03-01, 10:51
autor: K4RW4S
Kupilem dwie nowe P z aso bo ponoc odpowiednik N. Jedna puściła po 2 miesiącach a druga po 6....tylko ze u mnie eska to daily wiec ta druga wytrzymala jakies 7000 km. Troche malo, bo o tej pierwszej to przemilcze.
[ Dodano: 2018-03-01, 10:51 ]
W jakimś wątku modek napisał:
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
: 2018-03-01, 11:04
autor: buba
K4RW4S pisze:Kupilem dwie nowe P z aso bo ponoc odpowiednik N. Jedna puściła po 2 miesiącach a druga po 6....tylko ze u mnie eska to daily wiec ta druga wytrzymala jakies 7000 km. Troche malo, bo o tej pierwszej to przemilcze.
[ Dodano: 2018-03-01, 10:51 ]
W jakimś wątku modek napisał:
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
najlepsze to 710N ale ich już chyba nie kupisz.
: 2018-03-02, 07:37
autor: MTM power
U mnie jak padły wstawiłem od Sida te z RS:
http://sidmotorsport.pl/pl/s/121-zawor-dv-rs4.html i już od dłuższego czasu spokój, także polecam

: 2018-03-02, 08:42
autor: emay
Ja jezdze na 710P juz chyba 3 rok 1,45 bar wytrzymuja spokojnie.
: 2018-03-02, 09:31
autor: Pabler
Jak padają tak szybko DVki to może warto poszukać przyczyny, a nie kupować cały czas nowe
: 2018-03-02, 09:47
autor: buba
Pabler pisze:Jak padają tak szybko DVki to może warto poszukać przyczyny, a nie kupować cały czas nowe
to za proste rozwiązanie

: 2018-03-02, 20:39
autor: GAVI's
Dokładnie temat przynajmniej na 3 strony
: 2018-03-09, 05:25
autor: Pancio92
Panowie nie będę zakładał nowego tematu :) Jest to coś warte?
http://sidmotorsport.pl/pl/test/1106-zawor-dv-alu.html Ma ktoś założone to u siebie? W środę stawiam samochód do DIGITUNE bo ściąga węże z IC i z dolotu i najprawdopodobniej będą to zawory DV. Eksperymentować czy od razu ładować ori?
: 2018-03-09, 07:54
autor: GAVI's
Z tego co widać to produkt niedostępny
: 2018-03-09, 08:55
autor: MaDmAx
ja mam 06A 145 710P
: 2018-03-09, 09:37
autor: buba
Pancio92 pisze:Panowie nie będę zakładał nowego tematu :) Jest to coś warte?
http://sidmotorsport.pl/pl/test/1106-zawor-dv-alu.html Ma ktoś założone to u siebie? W środę stawiam samochód do DIGITUNE bo ściąga węże z IC i z dolotu i najprawdopodobniej będą to zawory DV. Eksperymentować czy od razu ładować ori?
jedź do aso i kup ori. srylion razy był temat wałkowany

: 2018-03-09, 14:07
autor: Masta_J
GAVI's pisze:Z tego co widać to produkt niedostępny
Akurat u SIDa co jest niedostępne to ma od ręki

: 2018-03-09, 15:13
autor: SID
czarnych nie ma , są srebrne ale są droższe
: 2018-03-09, 17:07
autor: ZbychuBt
Pancio92 pisze:Panowie nie będę zakładał nowego tematu :) Jest to coś warte?
http://sidmotorsport.pl/pl/test/1106-zawor-dv-alu.html Ma ktoś założone to u siebie? W środę stawiam samochód do DIGITUNE bo ściąga węże z IC i z dolotu i najprawdopodobniej będą to zawory DV. Eksperymentować czy od razu ładować ori?
Zakładaj te zadnych metalowych, mam te zamontowane zadnych problemów tez po wizycie w Digitun
http://sidmotorsport.pl/pl/silnik/1033- ... a6-s4.html