Temat rzeka DVki
Temat rzeka DVki
Witajcie. Jakie powinny być DVki w naszych S'kach ??
06A145710P?? Ja miałem założone 03415710A i umarły. Kupiłem 06A145710P i po 8 miesiącach umarły. Kolega jak był w Aso to powiedzieli że w S powinna być 03415710A. Proszę o wasza opinie.
06A145710P?? Ja miałem założone 03415710A i umarły. Kupiłem 06A145710P i po 8 miesiącach umarły. Kolega jak był w Aso to powiedzieli że w S powinna być 03415710A. Proszę o wasza opinie.
Kupilem dwie nowe P z aso bo ponoc odpowiednik N. Jedna puściła po 2 miesiącach a druga po 6....tylko ze u mnie eska to daily wiec ta druga wytrzymala jakies 7000 km. Troche malo, bo o tej pierwszej to przemilcze.
[ Dodano: 2018-03-01, 10:51 ]
W jakimś wątku modek napisał:
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
[ Dodano: 2018-03-01, 10:51 ]
W jakimś wątku modek napisał:
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
najlepsze to 710N ale ich już chyba nie kupisz.K4RW4S pisze:Kupilem dwie nowe P z aso bo ponoc odpowiednik N. Jedna puściła po 2 miesiącach a druga po 6....tylko ze u mnie eska to daily wiec ta druga wytrzymala jakies 7000 km. Troche malo, bo o tej pierwszej to przemilcze.
[ Dodano: 2018-03-01, 10:51 ]
W jakimś wątku modek napisał:
710 oryginalny (OEM 2000 6MT S4, <2000 A4 / TT / Passat)
710A 8.8lb sprężyna (OEM 2000 tiptronic S4 2001 S4, <2002 A4 / TT / Passat)
710B (OEM 2001.5+ S4, S2?)
710C (OEM dla Beetle?)
710g (wiosna 14lb? Niektórzy przyszli w workach z naklejkami N?)
710H?
710N 14lb sprężyna (OEM 2002 A4 / TT)
710P (OEM dla RS6). Posiada wzmocnioną silikonową membranę, i ma prowadnice mosiężne mocujące wargę uszczelniającą w dostosowywaniu się do siedzenia. Zawór zaczyna się otwierać przy ~ 6 in Hg. vacu
Możliwe numery katalogowe (?):
06B-145-710A / B S4 2.7t
034-145-710A / B / C / N A4 1.8t, S2, Passat, Beetle
06A-145-710A / H / G / N / P TT 1.8t, RS6 4.2t
U mnie jak padły wstawiłem od Sida te z RS: http://sidmotorsport.pl/pl/s/121-zawor-dv-rs4.html i już od dłuższego czasu spokój, także polecam 

Panowie nie będę zakładał nowego tematu :) Jest to coś warte? http://sidmotorsport.pl/pl/test/1106-zawor-dv-alu.html Ma ktoś założone to u siebie? W środę stawiam samochód do DIGITUNE bo ściąga węże z IC i z dolotu i najprawdopodobniej będą to zawory DV. Eksperymentować czy od razu ładować ori?
jedź do aso i kup ori. srylion razy był temat wałkowanyPancio92 pisze:Panowie nie będę zakładał nowego tematu :) Jest to coś warte? http://sidmotorsport.pl/pl/test/1106-zawor-dv-alu.html Ma ktoś założone to u siebie? W środę stawiam samochód do DIGITUNE bo ściąga węże z IC i z dolotu i najprawdopodobniej będą to zawory DV. Eksperymentować czy od razu ładować ori?

Pancio92 pisze:Panowie nie będę zakładał nowego tematu :) Jest to coś warte? http://sidmotorsport.pl/pl/test/1106-zawor-dv-alu.html Ma ktoś założone to u siebie? W środę stawiam samochód do DIGITUNE bo ściąga węże z IC i z dolotu i najprawdopodobniej będą to zawory DV. Eksperymentować czy od razu ładować ori?
Zakładaj te zadnych metalowych, mam te zamontowane zadnych problemów tez po wizycie w Digitun

http://sidmotorsport.pl/pl/silnik/1033- ... a6-s4.html