Strona 1 z 2
					
				Takie tam S4 - strojenie digitun
				: 2011-07-18, 23:58
				autor: Rafalek114
				
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 01:09
				autor: bracus
				dobrze ustawione LC fura idzie ładnie do przodu
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 08:23
				autor: LCQ
				jakie turbiny? kogo to ska?
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 08:32
				autor: Suchar
				
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 10:01
				autor: Rafalek114
				Samochod jest nasz ,a konkretnie Darka , nie znacie wlasciciela... auto nie jest jeszcze finalnie skonczone ... moze jechac jeszcze sporo lepiej ale trzeba troche pozmieniac , Wczesniej latalo na Autronic i bylo strojone w VTG , teraz powrocilismy do seryjnego ECU i stroil GTO
ps to nie jest ten samochod z linka ...tamten jest niebieski ,a ten jest srebrny
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 10:24
				autor: aw69
				u cantony LC lepiej podaje :) Jak widać na ME7,  Launch Control -  Launch Controlowi nie równy :)
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 11:15
				autor: bracus
				w jakim stopniu lepiej podaje ? bo wiecej opony na asfalcie zostaje ? 

 pod tym względem na pewno Cantony lepiej się prezentuje...szkoda że nie o to chodzi w LC  

 
			
					
				
				: 2011-07-19, 11:33
				autor: aw69
				akurat to ile opony zostaje na asfalcie zależy tylko od nawierzchni i od opony
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 12:49
				autor: bracus
				zgadza się w 100% ale jak zostaje cokolwiek na asfalcie znaczy ze koło się kręci a nie powinno 
był kiedyś fajny test całe lata temu na motovision jak robili pomiary  0-100 km/h i najlepszy czas był wtedy gdy koło nie przesunęło się więcej niż 6-8% swojego obwodu (to mogę się mylić ale gdzieś taki przedział to był)
kolokwialnie rzecz ujmując "mały pisk" i ma jechać
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 13:27
				autor: Jigsaw
				Podejrzewam że AW chodziło że RS Cantony ma lepszy start/lepiej wychodzi z progu a nie o opony na asfalcie  
 
   
 
			
					
				
				: 2011-07-19, 13:34
				autor: bracus
				a ja nie wiem czy na podstawie filmików można cokolwiek stwierdzić - moim zdaniem właśnie eska z pierwszego postu pokonuje dłuższą drogę w tym samym czasie w porównaniu do Cantonowego RS'a ale tak jak piszę - to subiektywne odczucie w dodatku tylko wizualne
inna sprawa że nikt tak nie daje swojej furze w pi..e jak Piotrek...albo przynajmniej nikt tego nie pokazuje  

 
			
					
				
				: 2011-07-19, 14:46
				autor: Rafalek114
				aw69 - masz racje lc nie jest rowny lc , my chcielismy uzyskac jak najlepsza trakcje i to sie udalo , bylo pare prob i niestety nie zdawalo egzaminu to jak fura stala w miejscu i bylo siwo z opon i wydechu. Nasz nie zapodaje na czarno jak TDI ... zreszta jak samochod bedzie juz gotowy to bedzie mozna weryfikowac , bo z filmu to wiele sie nie da wywnioskowac !!
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 15:38
				autor: aw69
				nie chodziło mi o wyjście z progu, bo to jest tylko i wyłącznie kwestia ustawienia samego LC a w aucie Cantony tych ustawień jest "srylion"......bardziej chodzi mi o sposób uruchomienia tego w sofcie, w waszej S4 jest to nic innego jak przesunięcie niżej odcinki, z antilagiem jest podobnie.....poprostu trzeba by sie przejechać cantony autem a waszą S4 zeby poczuć róznice w LC i w antilagu :)  Zreszta posłuchajcie przepinania biegów w filmikach u cantony  praktycznie jeden ciąg jak w automacie :)
P.S.  Własnie i to jest problem ze nie podaje na czarno jak TDI i nie buduje boostu :) a powinien przy prawdziwym LC. 
Pozdrawiam
Zresztą popatrzcie tez na filmiki MRC z UK :)
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 15:40
				autor: buba
				a popatrzył ktoś na moc obu samochodów?
			 
			
					
				
				: 2011-07-19, 16:58
				autor: bracus
				buba pisze:a popatrzył ktoś na moc obu samochodów?
nie bardzo bo mocy tej srebrnej nie znamy 

 co do zmian biegów nie chciałem się wypowiadać bo to sprawa drugorzędna przy rozważaniach o LC  
