Skrzynia biegów regeneracja
Skrzynia biegów regeneracja
Jak w temacie podchodzić do tematu samemu czy szukać "specjalistycznego" zakładu.
Jeśli zakład to macie kogo polecić. Najlepiej Lubelskie lub Mazowieckie.
Jeśli zakład to macie kogo polecić. Najlepiej Lubelskie lub Mazowieckie.
ja regenerowałem sobie 1/2 , części (używane w zajebistym stanie) wyszły mnie 300+ wysyłka do tego olej i uszczelniacze także ok 400-450 naprawa mnie wyszła , roboty nie wliczam no bo sam robiłem.
Skrzynia chodzi płynnie i mięciutko.
[ Dodano: 2018-01-23, 10:32 ]
z resztą jest film na YT jak naprawić tą skrzynie.
Skrzynia chodzi płynnie i mięciutko.
[ Dodano: 2018-01-23, 10:32 ]
z resztą jest film na YT jak naprawić tą skrzynie.
Jakie elementy wymieniałeś u siebie.Dawcio05 pisze:ja regenerowałem sobie 1/2 , części (używane w zajebistym stanie) wyszły mnie 300+ wysyłka do tego olej i uszczelniacze także ok 400-450 naprawa mnie wyszła , roboty nie wliczam no bo sam robiłem.
Skrzynia chodzi płynnie i mięciutko.
[ Dodano: 2018-01-23, 10:32 ]
z resztą jest film na YT jak naprawić tą skrzynie.
Co w tych skrzyniach się najczęściej zużywa. U mnie delikatnie czasami haczy przy zmianie na 3. Niepokoi mnie natomiast spory ruch lewarka zmiany biegów przy dodawaniu i odejmowaniu gazu (szukam przyczyny), oraz luz poprzeczny na głównym wałku skrzyni (podejrzewam łożyska podporowe) .
Na dniach wymieniam sprzęgło więc chce zrobić również to.
jeśli chodzi o ruch lewarka to raczej poduszki skrzyni bo też taki ruch mam.
ja u siebie wymieniałem cały synchronizator 1 i 2 biegu oraz pierścienie synchronizatora. w aso taka przyjemność za części ok 2500...
najczęściej właśnie psuje się to synchro od szarpania lewarkiem przy zmianie z 1 na 2. Wycierają się zęby i blokuje się cały mechanizm w wyniku czego nie można zmieniac biegów
ja u siebie wymieniałem cały synchronizator 1 i 2 biegu oraz pierścienie synchronizatora. w aso taka przyjemność za części ok 2500...
najczęściej właśnie psuje się to synchro od szarpania lewarkiem przy zmianie z 1 na 2. Wycierają się zęby i blokuje się cały mechanizm w wyniku czego nie można zmieniac biegów
Najczesciej pada synchro i przesuwka 1,2 biegu.Mozesz oddac skrzynie do Assco .Ja tam np sprawdzalem swoja a kolega teraz tez bedzie oddawal jedna do rewizji.Tak to ta firma ktora wspolpracuje z Adamem Klimkiem z kup i zrob z TVN turbo
http://www.ascco.com.pl/
http://www.ascco.com.pl/