Strona 1 z 4

RS4 b5 czy RS6 c5

: 2011-07-12, 01:05
autor: arti_d
Witam,
Od kilku dni noszę się z problemem. Czy kupić RS4 czy RS6. Za RS6 przemawia dźwiek silnika V8, automat, no i jest nieco większy od b5. Czy są duże różnice w eksploatacji pomiędzy tymi autami, czy RS6 ma jakieś upierdliwe wady czy coś w tym stylu? Pozdrawiam Arti

: 2011-07-12, 07:40
autor: buba
Poetycko: Posłuchaj głosu serca :-P

Re: RS4 b5 czy RS6 c5

: 2011-07-12, 07:52
autor: sportmile
jesli wpi to piaseczno to podjedz przejedziesz sie dobrym rs6 i rs4 i porownasz sobie samemu. Jesli szukasz tez dobrego rs6 to Nikolasa sprzet jest do sprzedania tylko nie wiem czy szukasz auta typu 70 tys zl + 20 tys aby doprowadzic je do stanu , czy wylozyc 87 tys i posiadac plusa w idealnym stanie ;)

: 2011-07-12, 09:10
autor: Nikolas
RS6 jest nieco większy o RS4 X 10. Jest sporo większym autem, ma dużo wiecej miejsca w środku i to odczuwalnie wiecej.
A które kupić to sam musisz zdecydować, bo koszta eksploatacji na podobnym poziomie jak i bolączki.

: 2011-07-12, 09:17
autor: kosiniak
osobiscie wybralbym rs4 :) bo takie zgrabniejsze, ale to kwestia gustu bo oba sa ladne :)

: 2011-07-12, 09:17
autor: Flyer
Jak masz rodzine, to kupuj RS6.
Jak nie masz rodziny (lub tylko kobiete), to kup RS4.
RS6 bedzie raczej drozsze w eksploatacji niz RS4.

: 2011-07-12, 09:38
autor: Nikolas
Czy RS6 jest droższe w eksploatacji to bym polemizowal. Ale jeżeli chodzi o przyrost mocy i mody to RS6 ze względu na automat nie jest idealnym rozwiązaniem. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od auta, bo to zupełnie rożne wozy.

: 2011-07-12, 09:57
autor: Flyer
Mozemy zrobic male kompendium kosztow :)
Nik masz RS6, wiec pewnie wiesz jakie sa koszty. RS'ow jest kilka na forum.

Podejrzewam, ze zawias jest tanszy w utrzymaniu w RS4.
Jak z cenami tarcz, klockow?
Rozrzad w V6 jest tanszy niz w V8.
Czujniki, sondy, elektronika... jak z tym jest?

V8 wciaga mimo wszystko wiecej PB niz V6 :)

Jak z wytrzymaloscia tiptronica w RS6?

: 2011-07-12, 10:05
autor: Nikolas
Miałem S4 i mam RS6 - koszta są porównywalne, bo RS6 jest młodsze i mniej sie sypie. To tak ogolnikowo. Pisze z ifona wiec napisze szerzej wieczorem z kompa.

: 2011-07-12, 10:07
autor: sportmile
zawias w rs6 to magiczne drc ktore trzeba wyrwac i zastapic
- gwint ceny od 5 tys +
- amortyzatory z s6 tak jak ma Nik bilsterin b8 2 tys +
- ceny wahaczy podobne
- tarcze i klocki przod ma Sid w dobrych cenach kpl 2.2-2.5 tys
- tarcze tyl robisz moda z vw phaetona w12 i kosztuje ponizej 1 tys zl kpl
- rozrzad to taki sam koszt
- czujniki egt takie same tylko dluzsze przewody
- 2 przeplywki a nie jedna
- 2 filtry powietrza
- koszt remontu skrzyni to ok 4-8 tys zl w zaleznosci co jej jest i gdzie sie robi
Rs pali w miescie 14-20 a w trasie spokojnie 12-15
Dla mnie to bardzo podobne koszty przy czym na weekend chcialbym miec rs4 ( zrobione ) a na codzien rs6

: 2011-07-12, 11:51
autor: Marcins
Adam rozumiem ze "zrobione " rs4 to 600ps ?? Czy moze rs po podstawowych modach :ic,wydech, program ?

: 2011-07-12, 12:02
autor: sportmile
cos w tym stylu ;).

: 2011-07-12, 14:01
autor: deSigner
Bierz mojego RS-a. Jak włożysz w niego 20k to opierdolisz wszystkich w PL :-P

;-)

: 2011-07-12, 14:07
autor: kosiniak
ogaldal ktos wogole czy jak z moja eM? nikt a nikt :)

: 2011-07-12, 14:11
autor: deSigner
kosiniak pisze:ogaldal ktos wogole czy jak z moja eM? nikt a nikt :)
2 osoby :-|