Strona 1 z 4
					
				RS4 b5 czy RS6 c5
				: 2011-07-12, 01:05
				autor: arti_d
				Witam,
Od kilku dni noszę się z problemem. Czy kupić RS4 czy RS6. Za RS6 przemawia dźwiek silnika V8, automat, no i jest nieco większy od b5. Czy są duże różnice w eksploatacji pomiędzy tymi autami, czy RS6 ma jakieś upierdliwe wady czy coś w tym stylu? Pozdrawiam Arti
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 07:40
				autor: buba
				Poetycko: Posłuchaj głosu serca 

 
			
					
				Re: RS4 b5 czy RS6 c5
				: 2011-07-12, 07:52
				autor: sportmile
				jesli wpi to piaseczno to podjedz przejedziesz sie dobrym rs6 i rs4 i porownasz sobie samemu. Jesli szukasz tez dobrego rs6 to Nikolasa sprzet jest do sprzedania tylko nie wiem czy szukasz auta typu 70 tys zl + 20 tys aby doprowadzic je do stanu , czy wylozyc 87 tys i posiadac plusa w idealnym stanie ;)
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 09:10
				autor: Nikolas
				RS6 jest nieco większy o RS4 X 10. Jest sporo większym autem, ma dużo wiecej miejsca w środku i to odczuwalnie wiecej. 
A które kupić to sam musisz zdecydować, bo koszta eksploatacji na podobnym poziomie jak i bolączki.
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 09:17
				autor: kosiniak
				osobiscie wybralbym rs4 :) bo takie zgrabniejsze, ale to kwestia gustu bo oba sa ladne :)
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 09:17
				autor: Flyer
				Jak masz rodzine, to kupuj RS6.
Jak nie masz rodziny (lub tylko kobiete), to kup RS4.
RS6 bedzie raczej drozsze w eksploatacji niz RS4.
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 09:38
				autor: Nikolas
				Czy RS6 jest droższe w eksploatacji to bym polemizowal.  Ale jeżeli chodzi o przyrost mocy i mody to RS6 ze względu na automat nie jest idealnym rozwiązaniem. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz od auta, bo to zupełnie rożne wozy.
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 09:57
				autor: Flyer
				Mozemy zrobic male kompendium kosztow :) 
Nik masz RS6, wiec pewnie wiesz jakie sa koszty. RS'ow jest kilka na forum.
Podejrzewam, ze zawias jest tanszy w utrzymaniu w RS4.
Jak z cenami tarcz, klockow?
Rozrzad w V6 jest tanszy niz w V8.
Czujniki, sondy, elektronika... jak z tym jest?
V8 wciaga mimo wszystko wiecej PB niz V6 :)
Jak z wytrzymaloscia tiptronica w RS6?
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 10:05
				autor: Nikolas
				Miałem S4 i mam RS6 - koszta są porównywalne, bo RS6 jest młodsze i mniej sie sypie. To tak ogolnikowo. Pisze z ifona wiec napisze szerzej wieczorem z kompa.
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 10:07
				autor: sportmile
				zawias w rs6 to magiczne drc ktore trzeba wyrwac i zastapic 
- gwint ceny od 5 tys + 
- amortyzatory z s6 tak jak ma Nik bilsterin b8 2 tys +
- ceny wahaczy podobne 
- tarcze i klocki przod ma Sid w dobrych cenach kpl 2.2-2.5 tys 
- tarcze tyl robisz moda z vw phaetona w12 i kosztuje ponizej 1 tys zl kpl 
- rozrzad to taki sam koszt  
- czujniki egt takie same tylko dluzsze przewody 
- 2 przeplywki a nie jedna
- 2 filtry powietrza 
- koszt remontu skrzyni to ok 4-8 tys zl w zaleznosci co jej jest i gdzie sie robi
Rs pali w miescie 14-20 a w trasie spokojnie 12-15 
Dla mnie to bardzo podobne koszty przy czym na weekend chcialbym miec rs4 ( zrobione ) a na codzien rs6
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 11:51
				autor: Marcins
				Adam rozumiem ze "zrobione " rs4 to 600ps ?? Czy moze rs po podstawowych modach :ic,wydech, program ?
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 12:02
				autor: sportmile
				cos w tym stylu ;).
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 14:01
				autor: deSigner
				Bierz mojego RS-a. Jak włożysz w niego 20k to opierdolisz wszystkich w PL 
 
 
 
 
			
					
				
				: 2011-07-12, 14:07
				autor: kosiniak
				ogaldal ktos wogole czy jak z moja eM? nikt a nikt :)
			 
			
					
				
				: 2011-07-12, 14:11
				autor: deSigner
				kosiniak pisze:ogaldal ktos wogole czy jak z moja eM? nikt a nikt :)
2 osoby 
