RS4 b5 czy RS6 c5
RS4 b5 czy RS6 c5
Witam,
Od kilku dni noszę się z problemem. Czy kupić RS4 czy RS6. Za RS6 przemawia dźwiek silnika V8, automat, no i jest nieco większy od b5. Czy są duże różnice w eksploatacji pomiędzy tymi autami, czy RS6 ma jakieś upierdliwe wady czy coś w tym stylu? Pozdrawiam Arti
Od kilku dni noszę się z problemem. Czy kupić RS4 czy RS6. Za RS6 przemawia dźwiek silnika V8, automat, no i jest nieco większy od b5. Czy są duże różnice w eksploatacji pomiędzy tymi autami, czy RS6 ma jakieś upierdliwe wady czy coś w tym stylu? Pozdrawiam Arti
Re: RS4 b5 czy RS6 c5
jesli wpi to piaseczno to podjedz przejedziesz sie dobrym rs6 i rs4 i porownasz sobie samemu. Jesli szukasz tez dobrego rs6 to Nikolasa sprzet jest do sprzedania tylko nie wiem czy szukasz auta typu 70 tys zl + 20 tys aby doprowadzic je do stanu , czy wylozyc 87 tys i posiadac plusa w idealnym stanie ;)
-
kosiniak
Mozemy zrobic male kompendium kosztow :)
Nik masz RS6, wiec pewnie wiesz jakie sa koszty. RS'ow jest kilka na forum.
Podejrzewam, ze zawias jest tanszy w utrzymaniu w RS4.
Jak z cenami tarcz, klockow?
Rozrzad w V6 jest tanszy niz w V8.
Czujniki, sondy, elektronika... jak z tym jest?
V8 wciaga mimo wszystko wiecej PB niz V6 :)
Jak z wytrzymaloscia tiptronica w RS6?
Nik masz RS6, wiec pewnie wiesz jakie sa koszty. RS'ow jest kilka na forum.
Podejrzewam, ze zawias jest tanszy w utrzymaniu w RS4.
Jak z cenami tarcz, klockow?
Rozrzad w V6 jest tanszy niz w V8.
Czujniki, sondy, elektronika... jak z tym jest?
V8 wciaga mimo wszystko wiecej PB niz V6 :)
Jak z wytrzymaloscia tiptronica w RS6?
zawias w rs6 to magiczne drc ktore trzeba wyrwac i zastapic
- gwint ceny od 5 tys +
- amortyzatory z s6 tak jak ma Nik bilsterin b8 2 tys +
- ceny wahaczy podobne
- tarcze i klocki przod ma Sid w dobrych cenach kpl 2.2-2.5 tys
- tarcze tyl robisz moda z vw phaetona w12 i kosztuje ponizej 1 tys zl kpl
- rozrzad to taki sam koszt
- czujniki egt takie same tylko dluzsze przewody
- 2 przeplywki a nie jedna
- 2 filtry powietrza
- koszt remontu skrzyni to ok 4-8 tys zl w zaleznosci co jej jest i gdzie sie robi
Rs pali w miescie 14-20 a w trasie spokojnie 12-15
Dla mnie to bardzo podobne koszty przy czym na weekend chcialbym miec rs4 ( zrobione ) a na codzien rs6
- gwint ceny od 5 tys +
- amortyzatory z s6 tak jak ma Nik bilsterin b8 2 tys +
- ceny wahaczy podobne
- tarcze i klocki przod ma Sid w dobrych cenach kpl 2.2-2.5 tys
- tarcze tyl robisz moda z vw phaetona w12 i kosztuje ponizej 1 tys zl kpl
- rozrzad to taki sam koszt
- czujniki egt takie same tylko dluzsze przewody
- 2 przeplywki a nie jedna
- 2 filtry powietrza
- koszt remontu skrzyni to ok 4-8 tys zl w zaleznosci co jej jest i gdzie sie robi
Rs pali w miescie 14-20 a w trasie spokojnie 12-15
Dla mnie to bardzo podobne koszty przy czym na weekend chcialbym miec rs4 ( zrobione ) a na codzien rs6