Chłopy jest temat do ogarnięcia :) mianowicie...
Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku. Tylko nie wiem czy taki zawór w ogóle istnieje w instalacji benzynowej, bo do tej pory przekonany byłem że taki przypadek może mieć miejsce w dieslu tylko.
Jakieś pomysły, czy mam posilić się ETKą i szukać ukł. paliwowego ( na co ochoty mi brak :) )
Taki właśnie mam zamiar, jeszcze tylko zerknę ile kosztuje ori w ASO... szybko mnie to sprowadzi na ziemię i będę zapodawał 044, tylko wiem że trzeba rezać kosz bo słabo pasuje zdaje się.
Za co jest odpowiedzialny ten zawór? miałem uwalony w zaznaczonym miejscu.
[ Dodano: 2011-12-26, 16:58 ]
Chłopy pytam po raz kolejny czy w RS4 jest jakiś zawór zwrotny odpowiadający za cofanie się paliwa, czy to usrojstwo jest w pompie paliwa?