Po ostatnim upalaniu eska przeszla w tryb awaryjny i stracila moc, dzisiaj podpialem vaga i zobaczylem az 7 bledow, po ich usunieciu spowrotem wracaja a co najciekawsze wszystkie bledy maja w opisie ,, Short to Ground '' czyli zwarcie do masy ..............
ktos ma jakis pomysl co sie moglo stac ??
bledy:
17833 - EVAP (N80)
17938 Camshaft position
17955 Boost pressure (N75)
17697 Bosst pressure (N249)
17486 Mass Air flow
17861 EGT 235
17865 EGT 236
Może to zły trop, bo niby zwarcie do masy wywala ale sprawdz czy jest masa na elementach na których wyskoczył bląd. Wszystko na raz nie padło raczej...
Sprawdź wiązki przewodów za silnikiem, powinny być w osłonie termicznej( folia metalizowana na zatrzaski), jeżeli jej nie masz to mogły się przypalić przewody po pałowaniu i wtedy takie błędy możliwe.
sprawdzalem i wiazka ok ale nie mam zasilania na wlasnie tych wtyczkach co wyrzuca bledy, wedlug schematu to idzie przez bezpiecznik 234 10A ale w skrzynce i obok nigdzie takiego niemam