Strona 1 z 4

S4 B5 dbana, inwestowana a jednak kuleje...

: 2017-06-13, 07:31
autor: K4RW4S
Witam wszystkich.

Mam eske 1999 w ktorej jest ponad 19k wsadzone w ciągu 10 miesięcy. A jednak mam problem.
Nowe klamoty:
-rozrząd + pompa wody + termostat + napinacz wielorowka + wszystkie paski
-olej VR1 5W50
-olej w skrzyni Motul
-czujnik temp cieczy
-oba EGT
-silikony na całym motorze oprócz dolnych nad wózkiem - to bedzie zrobione w lipcu przy okazji sprzęgła
-n75 ori
-obie sondy lambda ori BOSCH
-świece NGK PFR7Q
-filtr powietrza K&N
-filtr paliwa
-wydech dp3'' + 2x2,25 Ori Milltek
-sterownik D z softem SPORTEC
-nowy zaworek na odmie
-zaslepki głowic
-DV "P"

i wiele innych niezwiązanych z mocą auta....

Jak wygląda problem...auto jezdzi w kratke. Nie wpada w limp ale co zauważył emtees też u siebie że gdy jedziemy na biegu i mamy niskie obroty a wcisniemy do oporu to auto jedzie ale bez szału a gdy sie przytrzyma na ~3k a potem w pedał to auto idzie lepiej...tak jakby zapętlało wtryski...nie wiem już sam. Ostatnio jechałem w 5 osób i auto szło jak oszalałe aż sam byłem w szoku a wczoraj w 3 osoby jakby ospałe było. Turbawki bez luzów i pęknięć na gorącej stronie. Nie dymi, nie prycha, pracuje równo na jałowym i nie przerywa czy szarpie...

Byłem wczoraj na hamowni w Poznańskim TUNEFORCE i na rolkach wyszło całe 272KM/443Nm...Tragedia przy doładowaniu 1,2 Bara. Co ciekawe od czasu zrobienia wydechu na 6 biegu i tylko na 6 biegu po wciśnięciu w opór gazu jest 1,4 bara nie wiem skąd

Wczoraj stanąłem z inna eska z rolki która ma soft pisany pod auto i w dolnych obrotach uciekała mi gdzie na wyższych obrotach doganiałem, gdzie po zmianie biegu znów uciekała.
Zaczynam powątpiewać w oryginalność tego softu :/
Chyba że ese coś jeszcze boli...fazatory? przepływka? nieszczelność? turbawki?

Generalnie nie przejmuje sie turbami bo w przyszłym sezonie robie hybrydy albo K04 więc robienie teraz nowego softu u DIGITUN lub innego poważanego tunera mija sie z celem...chyba

Moge auto zlogować tylko jakie grupy? Mam możliwośc podmienić przepływkę z innej eski.

Ktoś ma jakiś pomysł bo witki mi opadają...


[ Dodano: 2017-06-13, 07:28 ]
Obrazek

[ Dodano: 2017-06-13, 07:29 ]
Obrazek

[ Dodano: 2017-06-13, 07:31 ]
Obrazek

: 2017-06-13, 08:17
autor: Kierbi
Najlepiej bys musial zrobic logi i wykresy i nalozyc na siebie. Przy 3k deptasz i ilosc przeplywu narasta w mgnieniu oka. Przy 1,5k deptasz i dupki sie dopiero napelniaja, zaworki tez maja co robic i jak pologujesz maf, lambde, czas wtrysku, kw i boosta to moze sie cos rozjasni. Warunki otoczenia nie maja wplywu czy np w chlodne dni nie ma tej przypadlosci? Jak mozesz to wrzuc sobie ori zawartosc do ecu albo podstaw serie bo z kim nie pogadasz to tak Ci doradzi. 1,4bar w peaku to duzo za duzo.
Ps jak masz kompa d to mozesz sledzic termopary, moze egt tez cos powie.

: 2017-06-13, 08:21
autor: Wojt3q
kto wgrywał tego sporteca ? jak masz jeszcze komp z orginalem to zamien i wtedy sprawdz

: 2017-06-13, 08:28
autor: luk448
Oddaj do kogoś kto się zna.

: 2017-06-13, 08:35
autor: K4RW4S
Mam też sterownik C w schowku bo to auto w "półlifcie" z ori softem to w porownaniu do SPORTECA w ogóle nie jedzie. W chłodne dni jedzie tak samo...odczuwalnie tak samo.

: 2017-06-13, 10:01
autor: buba
jak sie chcesz sam bawić to zacznij od podstaw i po kolei wszystko sprawdzaj. większość usterek masz opisane na forum łącznie z podstawowymi logami.
soft sporteca daje ok 300kuni

: 2017-06-13, 10:14
autor: lukaszlsw
Zacznij od zrobienia logów. Nie ma tam błędu przeładowania? Może dziure masz gdzieś i wpada w awaryjny.

: 2017-06-13, 10:17
autor: gustav
zapodaj logi w szczególności z grupą 93 !

: 2017-06-13, 10:57
autor: K4RW4S
Niekoniecznie musze sie sam bawić ale komu to oddać do roboty....mieszkam w Gnieźnie obok Poznania...a tutaj chyba nie ma warszatu który zna dobrze 2,7bit.

Dzisiaj po pracy zrobie logi grup:

1,3,20, 30+33, 115 + 118, 93,

Wystarczy czy cos jeszcze??

: 2017-06-13, 11:00
autor: lukaszlsw
dorzyć 032 na postoju przed kasowaniem błędów i będzie coś juz widać z tymi poprzednimi Dynamicznie.

: 2017-06-13, 11:02
autor: K4RW4S
Po jakim czasie 32 kanał jest miarodajny bo wczoraj wieczorem przekładałem sterownik na stary C z ori softem i potem wróciłem na D ze sporteciem i szła jak dzika....wiec wszystko sie pokasowało

: 2017-06-13, 11:55
autor: buba
Poszukaj sobie kogoś w okolicy kto coś dłubie i podjedź. Może trzeźwym okiem coś podpowie. Niekoniecznie musi być to warsztat a jakiś user w forum.

: 2017-06-13, 12:04
autor: MaDmAx
nick z forum: ghost - Łukasz tel.515 034 940 niedaleko miejscowości Turek, dzwoń śmiało do niego

: 2017-06-13, 12:50
autor: buba
MaDmAx pisze:nick z forum: ghost - Łukasz tel.515 034 940 niedaleko miejscowości Turek, dzwoń śmiało do niego
o właśnie. może coś podpowie

: 2017-06-13, 19:25
autor: K4RW4S
Logi :

Dynamiczny:
Grupy 002, 030: http://vaglog.com/log-002_030_x6XVG5v.html
Grupy 002, 033: http://vaglog.com/log-002_033_h5fxa.html
Grupy 003, 020, 021: http://vaglog.com/log-003_020_021_4RqEzx.html
Grupy 002, 112: http://vaglog.com/log-112_002_1Flk09z.html
Grupy 115, 118: http://vaglog.com/log-115_118_ZmVrT78.html

Cofa zapłony jak wściekły szczególnie cylinder 2. Paliwo zalane to Shell V-Power