Strona 1 z 2

a4 3.0

: 2011-05-17, 18:04
autor: iceman
Cześć

Pomału przygotowuje swoje b6 pod biturbo narazie chce ogarnac wszystko do fabrycznego stanu i zauwazylem luz na skrzyni i teraz pytanie jaka poduszke pod skrzynie zastosowac??
Pozatym poki co jestem jeszcze w NA i posiadam zmodyfikowany cat back chodzi za mna mysl by pozbyc sie dwoch tylnych katalizatorow co o tym myslicie?? Programowo wszystko da rade ustawic takze checka sie nie boje bo poprostu wylacze sondy.

z góry dziekuje za udział w temacie
pozdro

: 2011-05-17, 18:57
autor: SID
zakłądasz 2xturbo do silnika 3,0l czy wkładasz silnik 2,7bi zamiast ssaka ?

: 2011-05-17, 22:40
autor: Flyer
Jesli myslisz o kicie biturbo do tego silnika, to taniej bedzie zrobic swapa na 2.7BiT - i jednoczesnie bezpieczniej. 3.0V6 ma blok alu i w serii potrafi sie posypac...

: 2011-05-18, 18:30
autor: nosb
Popieram flyera w calej rozciaglosci. Wdg mnie gowno warte te ASN. Bloczek z alu ... Dmuchnij w to porzadnie i pewnie w pizdu popeka . Silniki padaja nagminnie . Ida w nowszych A6 wiec sa stosunkowo drogie ( pol roku temu sprzedalem golutki slupek za 3,5 k bez problemu i praktycznie od reki ) / Wdg mnie sprzedaj tego , wloz 2,7 i je wzmocnij. Wyjdzie moze nawet taniej :)

: 2011-05-18, 19:13
autor: SID
Koraszewski robi 3,0l biturbo - nie jedno już

: 2011-05-19, 03:03
autor: iceman
No tak ale nikt nie odp na moje pytania ;) Co do silnika zostaje moje poczciwe 3.0 bedzie biturbo na kuciznie ok 600hp ambitne plany no ale zobaczymy hehe.

: 2011-05-19, 09:08
autor: SID
bo dopiero teraz okresliles sie ze bedzie to 3,0 z B6
wczesniej to było nie wiadomo

: 2011-05-19, 18:01
autor: iceman
NIe bardzo Cie rozumiem bo nic nawet nie edytowalem ale wracajac do tematu to jak z ta poduszka pod skrzynie jaka zastosowac??

[ Dodano: 2011-05-21, 16:40 ]
Wymieniał ktoś z was poduszke pod skrzynia co sadzicie o wyrobacz z olkusza??

: 2011-05-30, 09:47
autor: nosb
Mysle ze w b6 bez jakiejs dodatkowej podpory jaka poduszke bys nie wwalil to bedzie rwac przy mocach pozywej 400 ps.

U mnie mam skrzynie z poczatku produkcji z 2,5TDI + sanie z S4 b5 i skrzynia wisi na 3 lapach :) Tzn dwoch jak w b5 + centralnej jak w B6 ( a w poduszcze od b6 mam jeszcze takie wypelnienie z poliuretanu zeby byla sztywniejsza ) .

I co mowicie ze przyjmie ten bloczek z 3,0 600 ps i sie nie rozsypie ??

: 2011-05-30, 10:03
autor: Nikolas
Nie wiem czy przyjmie, bo wg. mnie tez lepiej założyć 2,7TT i mieć podobna moc bez kucizny. Ale jak chłopak chce uturbiac 3.0 i to na 2ch turbawkach No to trzymam kciuki... Turbiny, kucizna, cooler, nowy wydech, kolektory, wtryski, pomapa,strojenie i setki innych istotnych rzeczy żeby było 600hp No i setki PLN a raczej grube tysiące. Powodzenia.

: 2011-05-30, 10:14
autor: Flyer
Nikolas pisze:Nie wiem czy przyjmie, bo wg. mnie tez lepiej założyć 2,7TT i mieć podobna moc bez kucizny. Ale jak chłopak chce uturbiac 3.0 i to na 2ch turbawkach No to trzymam kciuki... Turbiny, kucizna, cooler, nowy wydech, kolektory, wtryski, pomapa,strojenie i setki innych istotnych rzeczy żeby było 600hp No i setki PLN a raczej grube tysiące. Powodzenia.
+ auto unieruchomione przez dobre pol roku
+ turlanie sie po tunerach, specach, bo cholera wie kto to dobrze i sprawnie ogarnie :)
+ potem bardziej skomplikowany serwis... chyba, ze auto skladasz sam

: 2011-05-30, 10:39
autor: Nikolas
Ja tylko dodam do dla zachęty ;-) Kucizna ok 10 tys, 2xgarrety ok 7 Tysi, cooler, wydech + kolektory + pompą, wtryski, przewody i inne pierdolety jak dolot itdoejne 10 Tysi.... To tak z grubsza ...

: 2011-05-30, 10:47
autor: bracus
moze chłop ma 40 tysiecy na "przepuszczenie" kto go tam wie :mrgreen:

: 2011-05-30, 11:39
autor: Nikolas
:-) Można i tak .

: 2011-05-30, 20:54
autor: SID
Nikolas pisze:Ja tylko dodam do dla zachęty ;-) Kucizna ok 10 tys, 2xgarrety ok 7 Tysi, cooler, wydech + kolektory + pompą, wtryski, przewody i inne pierdolety jak dolot itdoejne 10 Tysi.... To tak z grubsza ...
z innych żródeł można ...
kucizna 5700 zł , 2 x garrety 5200 zł ;-)