Strona 1 z 4

RS6 C6 czy S6 C7 ?

: 2017-01-27, 11:32
autor: will
Panowie do użytku codziennego, trasy mieszane, co byście z tych dwóch wybrali ? Jestem po "przymiarce" i mam właśnie dylemat.

Paradoksalnie za RS-a w dobrym stanie ze znośnym przebiegiem trzeba zapłacić tyle co za S-kę C7..


Hmm...

: 2017-01-27, 11:50
autor: buba
C7

: 2017-01-27, 13:18
autor: rwtnt
Oczywiście, że c7 c6 to już stary kapeć zresztą niedługo premiera c9

: 2017-01-27, 15:38
autor: will
Potwierdzacie moje odczucia.

Jak by były jednak takie możliwości i miejsce w garażu to fajnie by było sobie do kolekcji postawić takie RS6 C6, chodzi głównie o ten silnik V10 z lambo :mrgreen:

: 2017-01-27, 17:30
autor: emay
rs6 c6 ze wględu na jakość wykonania.

: 2017-01-27, 18:44
autor: sztybor
C6 bedzie wolniej znacznie tracil na wartosci... s6c7 leci jak zykle a6tki.. niestety.

: 2017-01-27, 19:31
autor: marcin8585
c6 bo juz jak wczesniej pisali mniej zleci wartosc do tego mocno potestowe auto tzn wiadomo co i jak zrobic

: 2017-02-01, 17:35
autor: will
Dziś gwoździa wbił mi znajomy twierdząc żebym przejechał sie zwykłą A6 3.0 TDI Biturbo skoro robię coraz więcej kilometrów i wtedy do niego zadzwonił. Jak twierdzi zaoszczędze polowe już na samym starcie o eksploatacji bieżącej nie wspominając a wrażenia z jazdy PRAWIE te same.

Miał moze okazje ktoś z was jechać właśnie taką zmoconą A6 na 380 PS 740 Nm ?

Można generalnie jakoś porównać osiągi co do S6 C7 skoro RS odpadł już w przedbiegach? Wiem ze po chlipie S6 moze mieć i 500Ps, chodzi głównie o ten moment obrotowy.. Co wy na to ?

: 2017-02-01, 18:54
autor: Masta_J
No to może 3.0TFSI zmodzone na ponad 450KM?

: 2017-02-01, 21:09
autor: sztybor
Ostatnio takie zmodone sq5 z tym silnikiem szlo ze mna rowno do 240.. ale watpie ze mozna to porownac do s6 po sofcie.. raczej srednio. S6 po sofcie powinna zejsc do 3.6 do paki .

: 2017-02-01, 23:59
autor: Fiko
Oszczedzisz polowe,ale po odpaleniu bedzie klekotac juz zawsze ;-)

: 2017-02-02, 09:04
autor: RRyb
i 3.0BiTurbo mega kibel. Pojedź do serwisu Audi jeśli nikogo tam nie znasz i posłuchaj oponii. 3.0TDi kozak 3.0BiTurbo diesel kupa kupa kupa. Wytrzymują elegancko 100-150kkm później same koszty

: 2017-02-02, 09:59
autor: will
Czyli stara zasada się sprawdza. Nie ma auta do wszystkiego.

Aktualnie jeżdżę już 4 rok zagazowanym A8 4.2 MPI mam tam 335 PS, 430 Nm i szczerze mówiąc trochę mi się już znudziło.

Jak chcę docisnąć na A1 to przełączam na PB, leję racing z Shella i jakoś to jedzie jak na V8, ale ciężar ósemki też robi swoje i ścigant z niego nie pierwszych lotów.

Stąd temat tutaj bo kupca na te moje A8 bym miał.

Dziś kolega mi prawi od samego rana że róznicę względem tego A8 poczuję dopiero konkretnie ale na starcie trzeba zmocić tą S6 -tkę C7.

Dzwoniłem też do compsportu w Bielsku, 3500 zł cenią za taka przyjemność..

: 2017-02-02, 10:56
autor: sztybor
jak chcesz cos co jest w miare wygodne i jakos jedzie to moze 3.0tfsi w b8.5... lekkim cujem 460+ kucy z 3 litrow to juz jakos smiga.. i zero turbo laga, co jest istotne.. malo kto o tym mowi, ale jak chcesz robic ninja akcje to tylko n/a silnik albo kompresor :)

: 2017-02-02, 11:14
autor: Masta_J
sztybor nie małpuj ;-)