Strona 1 z 2

Logi 115 i 118 prosze o analize

: 2017-01-22, 15:05
autor: Krix0
Witam proszę o analizę logów dynamicznych

http://vaglog.pl/log-115_118_88I8rzB.html
http://vaglog.pl/log-115_118_9kflYBt.html

Zrobiłem dwa na wszelki wypadek

: 2017-01-22, 15:28
autor: Irekk
Jakie błędy występują ? Masz niedoładowanie, przynajmniej z dołu.

: 2017-01-22, 15:41
autor: Krix0
Control Module Part Number: 4Z7 907 551 B
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0003

4 Znalezione:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0430 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -

: 2017-01-22, 15:58
autor: imhotet
zrob komplet logów bedzie mozna wiecej powiedziec, dolot szczelny ?

: 2017-01-22, 16:14
autor: Krix0
Podaj jakie bloki mam zrobic.
Bede bardzo wdzieczny
Niby sprawdzalem szcelnosc ale przejze jeszcze raz.

: 2017-01-22, 16:15
autor: Irekk
Układ doprowadzania powietrza wtórnego - za mały przepływ.
jak pisze imhotet , sprawdz szczelność dolot i wylot, wszystkie przewody od pompy SAI ,

: 2017-01-23, 16:16
autor: imhotet
2+33 3+20 zrób jeszcze zobacz jakie masz korekty w 32 kanale przed robieniem logów, przed samym logowaniem skasuj błędy ( uwaga kasuje wartości z kanału 32 wiec pierw sprawdz). Pozatym jak sprawdzasz szczelność ? Dmuchasz w dolot czy "optycznie" ?

: 2017-01-23, 19:14
autor: Krix0
Optycznie, jesli znasz lepszy sposob zamieniam sie w sluch.
Ogolnie chce sprawdzic tubro poniewaz bedac u mechanika ktory wycinal mi katy stwierdzil on ze po leweej stronie slychac dzwonienie (takie cos jakby nakretka wpadla do rury i dzwonila)
Mechanik stwierdzil ze jest to "luz na tulei upustowej turbo z lewj strony" I wlasnie prubuje potwierdzic jego teorie, bo nie usmiecha mi sie wydawac 1k zeby wydzierac silnik i sprawdzic czy mial racje.
W tej chwili jestem daleko od autka ale zaraz po powrocie zrobie potrzebne logi

: 2017-01-29, 14:52
autor: szydera
Kolega miał podobne objawy i okazało się że kawałek kolektora wydechowego wpadł do turbiny.

: 2017-01-29, 20:51
autor: lukaszlsw
pewnie dzwoni Ci klapka wg w muszli. Szczelność robisz kompresorem z odpietą odmą dmucha się w dolot i słycha czy gdzieś ucieka. W 2.7 zazwyczaj puszcza albo trójnikiem albo F-hose przy przepustnicy/kolektorze. Po twoich logach widać ze nie może sie napompować co może albo dziurą albo uszkodzoną turbiną np niedomkniętym wg. Zrób jeszcze log 02+115 ciekawe ile zasysa powietrza

: 2017-02-01, 14:59
autor: joter82
serwus,

podepnę się pod temat, u mnie tylko ten jeden błąd znalazłem a sprawdzam go dość regularnie:

1 Fault Found:



16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1

P0421 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent

dodam, że piszczy mi pompka sai w trakcie pracy czy to może być przez to (niedomaga ? ) ?

potrzebne dynamiczne ? jak tak to które grupy ?

silnik ARE

: 2017-02-01, 22:18
autor: lukaszlsw
skończył sie kat zapewne. Podjedz do kogoś ogarnietego i wyrzuc sondy za katami z softa, a wkłady katów sprzedaj na skup;)

: 2017-02-02, 10:04
autor: joter82
ciekawe czy badanie techniczne teraz przejdzie ??? spaliny...

: 2017-02-04, 08:20
autor: imhotet
podeslij mi kompa to ci wyrzuce sondy i sai grupy masz napisane wyzej

: 2017-02-06, 14:47
autor: joter82
badanie techniczne przeszedł elegancko, problemu ze spalinami nie było bo nie było badania spalin ;]

imhotet to do mnie pytanie ?

planuje niebawem jechać na program i myślę, że zawiną mi to przy okazji więc nie będę kłopotać, ale miło za propozycję

pytanie: problem padającego kata usunąć przed programem czy można spokojnie po akcji ?

czy jazda bez katów wpływa negatywnie na silnik? z tego co wiem sondy za katami są tylko diagnostyczne i nie mają wypływu na silnik ale czy bez katów trzeba dłubnąć w ecu ?

proszę mądrzejszych o poradę