Strona 1 z 2
					
				Logi 115 i 118 prosze o analize
				: 2017-01-22, 15:05
				autor: Krix0
				
			 
			
					
				
				: 2017-01-22, 15:28
				autor: Irekk
				Jakie błędy występują ? Masz niedoładowanie, przynajmniej z dołu.
			 
			
					
				
				: 2017-01-22, 15:41
				autor: Krix0
				Control Module Part Number: 4Z7 907 551 B  
  Component and/or Version: 2.7l V6/5VT     G   0003
     
4 Znalezione:  
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
        P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
        P1411 - 35-00 - -
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
        P0430 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 35-00 - -
			 
			
					
				
				: 2017-01-22, 15:58
				autor: imhotet
				zrob komplet logów bedzie mozna wiecej powiedziec, dolot szczelny ?
			 
			
					
				
				: 2017-01-22, 16:14
				autor: Krix0
				Podaj jakie bloki mam zrobic. 
Bede bardzo wdzieczny
Niby sprawdzalem szcelnosc ale przejze jeszcze raz.
			 
			
					
				
				: 2017-01-22, 16:15
				autor: Irekk
				Układ doprowadzania powietrza wtórnego - za mały przepływ. 
jak pisze  imhotet  , sprawdz szczelność dolot i wylot, wszystkie przewody od pompy SAI ,
			 
			
					
				
				: 2017-01-23, 16:16
				autor: imhotet
				2+33 3+20 zrób jeszcze zobacz jakie masz korekty w 32 kanale przed robieniem logów, przed samym logowaniem skasuj błędy ( uwaga kasuje wartości z kanału 32 wiec pierw sprawdz). Pozatym jak sprawdzasz szczelność ? Dmuchasz w dolot czy "optycznie" ?
			 
			
					
				
				: 2017-01-23, 19:14
				autor: Krix0
				Optycznie, jesli znasz lepszy sposob zamieniam sie w sluch.
Ogolnie chce sprawdzic tubro poniewaz bedac u mechanika ktory wycinal mi katy stwierdzil on ze po leweej stronie slychac dzwonienie (takie cos jakby nakretka wpadla do rury i dzwonila)
Mechanik stwierdzil ze jest to "luz na tulei upustowej turbo z lewj strony" I wlasnie prubuje potwierdzic jego teorie, bo nie usmiecha mi sie wydawac 1k zeby wydzierac silnik i sprawdzic czy mial racje.
W tej chwili jestem daleko od autka ale zaraz po powrocie zrobie potrzebne logi
			 
			
					
				
				: 2017-01-29, 14:52
				autor: szydera
				Kolega miał podobne objawy i okazało się że kawałek kolektora wydechowego wpadł do turbiny.
			 
			
					
				
				: 2017-01-29, 20:51
				autor: lukaszlsw
				pewnie dzwoni Ci klapka wg w muszli. Szczelność robisz kompresorem z odpietą odmą dmucha się w dolot i słycha czy gdzieś ucieka. W 2.7 zazwyczaj puszcza albo trójnikiem albo F-hose przy przepustnicy/kolektorze. Po twoich logach widać ze nie może sie napompować co może albo dziurą albo uszkodzoną turbiną np niedomkniętym wg. Zrób jeszcze log 02+115 ciekawe ile zasysa powietrza
			 
			
					
				
				: 2017-02-01, 14:59
				autor: joter82
				serwus, 
podepnę się pod temat, u mnie tylko ten jeden błąd znalazłem a sprawdzam go dość regularnie:
1 Fault Found:
 
16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1
            P0421 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
dodam, że piszczy mi pompka sai w trakcie pracy czy to może być przez to (niedomaga ? ) ?
potrzebne dynamiczne ? jak tak to które grupy ? 
silnik ARE
			 
			
					
				
				: 2017-02-01, 22:18
				autor: lukaszlsw
				skończył sie kat zapewne. Podjedz do kogoś ogarnietego i wyrzuc sondy za katami z softa, a wkłady katów sprzedaj na skup;)
			 
			
					
				
				: 2017-02-02, 10:04
				autor: joter82
				ciekawe czy badanie techniczne teraz przejdzie ??? spaliny...
			 
			
					
				
				: 2017-02-04, 08:20
				autor: imhotet
				podeslij mi kompa to ci wyrzuce sondy i sai grupy masz napisane wyzej
			 
			
					
				
				: 2017-02-06, 14:47
				autor: joter82
				badanie techniczne przeszedł elegancko, problemu ze spalinami nie było bo nie było badania spalin ;]
imhotet to do mnie pytanie ? 
planuje niebawem jechać na program i myślę, że zawiną mi to przy okazji więc nie będę kłopotać, ale miło za propozycję
pytanie: problem padającego kata usunąć przed programem czy można spokojnie po akcji ? 
czy jazda bez katów wpływa negatywnie na silnik? z tego co wiem sondy za katami są tylko diagnostyczne i nie mają wypływu na silnik ale czy bez katów trzeba dłubnąć w ecu ? 
proszę mądrzejszych o poradę