Logi 115 i 118 prosze o analize

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Krix0
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-22, 14:56
Lokalizacja: KGR
Płeć:
Kontakt:

Logi 115 i 118 prosze o analize

Post autor: Krix0 »

Witam proszę o analizę logów dynamicznych

http://vaglog.pl/log-115_118_88I8rzB.html
http://vaglog.pl/log-115_118_9kflYBt.html

Zrobiłem dwa na wszelki wypadek
Irekk
Posty: 17
Rejestracja: 2013-03-03, 19:37
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Irekk »

Jakie błędy występują ? Masz niedoładowanie, przynajmniej z dołu.
Krix0
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-22, 14:56
Lokalizacja: KGR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Krix0 »

Control Module Part Number: 4Z7 907 551 B
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0003

4 Znalezione:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -
16814 - Catalyst System: Bank 2: Efficiency Below Threshold
P0430 - 35-00 - -
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420 - 35-00 - -
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

zrob komplet logów bedzie mozna wiecej powiedziec, dolot szczelny ?
Krix0
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-22, 14:56
Lokalizacja: KGR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Krix0 »

Podaj jakie bloki mam zrobic.
Bede bardzo wdzieczny
Niby sprawdzalem szcelnosc ale przejze jeszcze raz.
Ostatnio zmieniony 2017-01-22, 16:17 przez Krix0, łącznie zmieniany 1 raz.
Irekk
Posty: 17
Rejestracja: 2013-03-03, 19:37
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Irekk »

Układ doprowadzania powietrza wtórnego - za mały przepływ.
jak pisze imhotet , sprawdz szczelność dolot i wylot, wszystkie przewody od pompy SAI ,
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

2+33 3+20 zrób jeszcze zobacz jakie masz korekty w 32 kanale przed robieniem logów, przed samym logowaniem skasuj błędy ( uwaga kasuje wartości z kanału 32 wiec pierw sprawdz). Pozatym jak sprawdzasz szczelność ? Dmuchasz w dolot czy "optycznie" ?
Krix0
Posty: 6
Rejestracja: 2017-01-22, 14:56
Lokalizacja: KGR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Krix0 »

Optycznie, jesli znasz lepszy sposob zamieniam sie w sluch.
Ogolnie chce sprawdzic tubro poniewaz bedac u mechanika ktory wycinal mi katy stwierdzil on ze po leweej stronie slychac dzwonienie (takie cos jakby nakretka wpadla do rury i dzwonila)
Mechanik stwierdzil ze jest to "luz na tulei upustowej turbo z lewj strony" I wlasnie prubuje potwierdzic jego teorie, bo nie usmiecha mi sie wydawac 1k zeby wydzierac silnik i sprawdzic czy mial racje.
W tej chwili jestem daleko od autka ale zaraz po powrocie zrobie potrzebne logi
szydera
Posty: 61
Rejestracja: 2014-07-10, 23:51
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szydera »

Kolega miał podobne objawy i okazało się że kawałek kolektora wydechowego wpadł do turbiny.
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

pewnie dzwoni Ci klapka wg w muszli. Szczelność robisz kompresorem z odpietą odmą dmucha się w dolot i słycha czy gdzieś ucieka. W 2.7 zazwyczaj puszcza albo trójnikiem albo F-hose przy przepustnicy/kolektorze. Po twoich logach widać ze nie może sie napompować co może albo dziurą albo uszkodzoną turbiną np niedomkniętym wg. Zrób jeszcze log 02+115 ciekawe ile zasysa powietrza
joter82
Posty: 31
Rejestracja: 2016-06-02, 10:59
Lokalizacja: wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: joter82 »

serwus,

podepnę się pod temat, u mnie tylko ten jeden błąd znalazłem a sprawdzam go dość regularnie:

1 Fault Found:



16805 - Warm Up Catalyst; Bank 1

P0421 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent

dodam, że piszczy mi pompka sai w trakcie pracy czy to może być przez to (niedomaga ? ) ?

potrzebne dynamiczne ? jak tak to które grupy ?

silnik ARE
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

skończył sie kat zapewne. Podjedz do kogoś ogarnietego i wyrzuc sondy za katami z softa, a wkłady katów sprzedaj na skup;)
joter82
Posty: 31
Rejestracja: 2016-06-02, 10:59
Lokalizacja: wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: joter82 »

ciekawe czy badanie techniczne teraz przejdzie ??? spaliny...
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

podeslij mi kompa to ci wyrzuce sondy i sai grupy masz napisane wyzej
joter82
Posty: 31
Rejestracja: 2016-06-02, 10:59
Lokalizacja: wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: joter82 »

badanie techniczne przeszedł elegancko, problemu ze spalinami nie było bo nie było badania spalin ;]

imhotet to do mnie pytanie ?

planuje niebawem jechać na program i myślę, że zawiną mi to przy okazji więc nie będę kłopotać, ale miło za propozycję

pytanie: problem padającego kata usunąć przed programem czy można spokojnie po akcji ?

czy jazda bez katów wpływa negatywnie na silnik? z tego co wiem sondy za katami są tylko diagnostyczne i nie mają wypływu na silnik ale czy bez katów trzeba dłubnąć w ecu ?

proszę mądrzejszych o poradę
ODPOWIEDZ