Strona 1 z 1

Wibracje karoserii przy ponad 100km/h

: 2016-12-25, 13:54
autor: JUZIU
Witam. Zmagam się z wibracjami karoserii podczas jazdy ponad 100km/h. Koła są proste i na zimowych i na letnich jest to samo. Wymieniłem podpore wału I wywarzylem wał ale niewiele to pomogło. Na przegubach nie wyczuwam luzu oprócz przegubu na wale ten od strony silnika i jak ruszam nim to tak jakby był minimalny luz i jest taki metaliczny dźwięk. Moje pytanie czy ktoś wymienił przeguby wału i czy pomogło to?

: 2016-12-25, 18:06
autor: DobrzanskiS4B5
Wymień wewnętrzne przeguby osi...trudno to wyczuć.Kiedyś miałem tak w b6, niby były ok a cała buda trzepalo.Wymieniłem akurat oba z przodu i po temacie :mrgreen:

: 2016-12-25, 18:42
autor: Papol
Dokladnie wewnetrzne ... to samo w kazdej.. mialem tak

: 2016-12-25, 19:50
autor: grzopi
Ja też w s4 b6 wymieniłem pół podwozia razem z wałem a okazały się przeguby wewnętrzne z przodu :mrgreen:

: 2016-12-25, 23:03
autor: Kamil_2.7BiT
Jakiej firmy polecacie? U mnie to samo ;)

: 2016-12-26, 11:39
autor: luk448
Przeguby na stowe.Mialem kiedyś podobny problem. Bylo to nawet zauważalne przy minimalnych prędkościach. Objawy np auto "bujalo" się przy małych prędkościach. Jakbyś siedział na koniu w siodle cenzura. I tak do 100 km/h. Z zewnątrz nic nie było widać, zero luzu ale... Dopiero jak wyjąłem przegub wewnętrzny, zdałem go z poloski, rozebralem to zobaczyłem luzem kawałek bieżni od łożyska. Normalnie kawałek o szer ok 1-2 cm latał luzem w gumowej osłonie. Całość to smar chyba trzymał. PO wymianie zero objawów drzenia , bujania itp. Przegub brałem od Sida Ruvielle czy jakoś tam bo potrzebowałem na gwałt.