Strona 1 z 1
					
				Wibracje karoserii przy ponad 100km/h
				: 2016-12-25, 13:54
				autor: JUZIU
				Witam. Zmagam się z wibracjami karoserii podczas jazdy ponad 100km/h. Koła są proste i na zimowych i na letnich jest to samo. Wymieniłem podpore wału I wywarzylem wał ale niewiele to pomogło. Na przegubach nie wyczuwam luzu oprócz przegubu na wale ten od strony silnika i jak ruszam nim to tak jakby był minimalny luz i jest taki metaliczny dźwięk. Moje pytanie czy ktoś wymienił przeguby wału i czy pomogło to?
			 
			
					
				
				: 2016-12-25, 18:06
				autor: DobrzanskiS4B5
				Wymień wewnętrzne przeguby osi...trudno to wyczuć.Kiedyś miałem tak w b6, niby były ok a cała buda trzepalo.Wymieniłem akurat oba z przodu i po temacie 

 
			
					
				
				: 2016-12-25, 18:42
				autor: Papol
				Dokladnie wewnetrzne ... to samo w kazdej.. mialem tak
			 
			
					
				
				: 2016-12-25, 19:50
				autor: grzopi
				Ja też w s4 b6 wymieniłem pół podwozia razem z wałem a okazały się przeguby wewnętrzne z przodu  

 
			
					
				
				: 2016-12-25, 23:03
				autor: Kamil_2.7BiT
				Jakiej firmy polecacie? U mnie to samo ;)
			 
			
					
				
				: 2016-12-26, 11:39
				autor: luk448
				Przeguby na stowe.Mialem kiedyś podobny problem. Bylo to nawet zauważalne przy minimalnych prędkościach. Objawy np auto "bujalo" się przy małych prędkościach. Jakbyś siedział na koniu w siodle cenzura. I tak do 100 km/h. Z zewnątrz nic nie było widać, zero luzu ale... Dopiero jak wyjąłem przegub wewnętrzny, zdałem go z poloski, rozebralem  to zobaczyłem luzem kawałek bieżni od łożyska. Normalnie kawałek o szer ok 1-2 cm latał luzem w gumowej osłonie. Całość to smar chyba trzymał. PO wymianie zero objawów drzenia , bujania itp. Przegub brałem od Sida Ruvielle czy jakoś tam bo potrzebowałem na gwałt.